moottoripyöräjengit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Hippa Naiskovis on perheenäiti. Olen tavannut hänet livenä ja hän ei todellakaan ole mikään raggari.

Monenko perheenäidin normaalisettiin kuuluu viina, huumeet ja tappelut? Omien sanojensa ja nimimerkin mukaan naiskovis ei todellakaan ole mikään perinteinen perheenäiti, vaan ennemminkin joku raggari.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Mike
Monenko perheenäidin normaalisettiin kuuluu viina, huumeet ja tappelut? Omien sanojensa ja nimimerkin mukaan naiskovis ei todellakaan ole mikään perinteinen perheenäiti, vaan ennemminkin joku raggari.

true...true

Originally posted by Mixu
Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia jengien kanssa, en edes tunne ketään jengiläistä. Olen sitten kait ollut onnekas, koska toisia jengit ahdistelee ilman syyttä ja uhkaa tappaa.

Itseasiassa homman nimi on se, että ks. suurimmissa "moottoripyöräjengeissä" (varsinaista moottoripyörä toimintaa tosi vähän, kulissina järjestäytyneelle rikollisuudelle) vallitsee äärimmäisen tarkka systemaattisuus, jopa armeijaan verrattavissa oleva auktoriteetti (poislukien pienemmät wannabe-prätkäjengit, joissa toiminta voi olla enemmän holtitonta). Mitään ei tehdä ilman syytä, suunnittelua ja laskelmointia. Tarkoittaa sitä että he eivät uhkaa ketään viatonta sivullista "ilman syytä" (esim. sinua). Jos heillä ei ole 100%:sta varmuutta henkilöstä jota epäilevät tehneet jotain heitä vastaan, niin rajaavat epäillyt pieneen joukkoon ja ahdistelevat heitä kaikkia > käyttävät mainettaan pelottimena. Naiskoviksen tapauksessa varmaankin ks. henkilö ainakin välillisesti liittyy jotenkin tapahtuneeseen murtoon ja jengi on tietoinen tästä. Välillisesti tarkoitan sitä, että Naiskovis tuntee alan ihmisiä tai ollut heidän seurassaan jossain tilanteessa, siis muutenkin kuin kadulla ohi kävellyt. Niin ja tosiaan yleensä jengiläisillä on tosiaan jatkuva seuranta+puhelinkuuntelu päällä viranomaisten taholta, joten eivät lähde ketään tappamaan ilman 93,654%:sta varmuutta.
Niin ja en todellakaan puolustele jengien rikollista toimintaa, vaan ainoastaan kerron kohtalaisen luotettavia tietoja.

öö..mun äiti on kans ihan NORMAALI perheen äiti, eikä sillä ole ollut ikinä vaikeuksia prätkä-jätkien kanssa, joten kyllä se syy ko. ilmiöön löytyy varmaan peilistä. En halua mollata, kun en tiedä taustoja enkä mitään, mutta itse en ainakaan näe mitään syytä kaveerata tollaisten heebojen kanssa. "Syy - Seuraus"

Mitä me tästä taas kerran opimme...?Ei pitäs mennä vaivaamaan päätään toisten asioilla mitkä ei sulle kuulu...Ja varsinki jos oot tienny mihin oot sotkeutumassa, ois ehkä pari kertaa kannattanu miettiä kestääkö pää vai nou jos kaikki ei mee niinku on suunniteltu...
Ja tuskinpa kukaan täysjäsen/prosenttiukko vaivautuu tulee sun oville koputtelee, eiköhän ne oo lähinnä hangit mitkä tekee sitä mitä piällikkö käskee...
Ja kun joku ehotteli sitä pesismailaa, niin voisinpa sanoa että ei siinä mahda yx mimmi juuri mitään mailalla tehdä jos oven taakse ilmestyy iso paha enkelien/bandidoksen/rogues galleryn äijä...
Ja onko tälläkään palstalla monella munaa alkaa ampua ketään,tuskin...
helppohan se on sanoa että kyllä mulla munaa on ampua, mutta tositilanne on sitten toinen...
Ja toisekseen jos jonkun ampuu niin luuleeko täällä joku tosiaan että ukkojen tulo loppuu siihen,tuskin...
Ja jos sä häviät maisemista, niin tarpeen tullen varmaan sun sukulaisia ruvetaan uhkailee seuraavaksi jos ei sua ala löytyy...

Ps.vasikoita en siedä minäkään millään lailla!:curs:

Originally posted by naiskovis
Tänä viikonloppuna - ensimmäistä kertaa elämässäni - sain nimeltä mainitsemattomalta moottoripyöräjengilta ns. tappouhkauksen. Ilmoitin kyllä asiasta poliisille, mutta he eivät kuulemma pysty tekemään asialle mitään. Uhkauksen antanut henkilö on ennenkin tappanut - eikä ole jäänyt kiinni. Mitä minun pitäisi tehdä: en ole koskaan ollut edes moottoripyörän kyydissä eli onko kyse pelkästä pelleilystä vai pitäisikö moinen ottaa tosissaan? (kyselee nainen yksin asunnossaan, olen kiilannut tuolit ulko-oven eteen ja liikun asunnossani varpaisillaan)

Vaikea kommentoida tilannettasi, kun en tunne taustoja. Poliisista ei ole paljoa apua. Olen saanut itse tappouhkauksia puhelinvastaajaan mutta poliisin mukaan ne eivät ole päteviä todisteita - vaikka uhkaaja sanoo nimensä ja äänen pystyi tunnistamaan.

Jos tunnet kyseisen uhkauksen antaneen "jengin" jäseniä, niin onko heidän kanssaan mahdollista neuvotella asiasta? Olet sitten tehnyt jotain tai et.

Tervetuloa kokeilemaan. Jos vaihtoehtona on sinä tai minä, tai joku läheiseni - "brother, you are going down". Jos meillä olisi uhka päällä - esim. työni takia, en enään edustaisi virka-minääni.
Olisin tuolloin kahden pienen lapsen ja heiveröisen vaimon isä ja mies. Tuolloin ei lihaksilla ole mitään tekemistä asian kanssa. Nahkaliivi ei tietääkseni kestä luotia, vaikka alla olisi 150 kiloo lihaa ja läskiä. Olkoonkin, että olen surkea, lihakseton natupelle.

Tiedän myös, että ko. herroilla on luotiliivejä käytössä - kanavat mistä ne on tullut, eipä ole kehumista. Vanhoja, kuluneita ja pysäytyskyky niin ja näin. Myös reikä reidessä tai olkapäässä jarruttaa kummasti. Monikohan ko. hangaroundeista uskaltaa ryhtyä toimeen omana minänään ?

Yhtä kaikki, fiksuja kavereitahan siellä johdossa täytyy olla, hyvin ovat hommansa osanneet organisoida. Siitäpä syystä, tuskin he ketään kadunmiestä alkaa vetään mihinkään uhkailurumbaan mukaan - täysin syyttä.

Vielä edelliseen tekstiin. Jos uskalluksesta on kyse, senhän näkeen sitten. Välineet kuitenkin on ja harjoiteluakin on tullut. Parempi sitten kuitenkin hätävarjelun liioittelusta raudoissa, kuin laudoissa.

Siirryn sinne jippiin palstoille, alkaa pelottamaan

Re: Re: Re: moottoripyöräjengit

Originally posted by Shamrock
Johtuen kenties patalaiskasti tehdystä maalauskeikasta!?:jahas: .......;)

:lol2: Paha... :D

Ei sentään. Maalaushommat kyllä tehdään... Rennosti kato tiädäksä?

Uhkaukset soitti 5 vuotta samassa tanssikoulussa olleen tytön poikaystävä, joka sai skitsot siitä, että tanssin hänen tyttöystävän kanssa hitaan diskossa. Jostain kumman syystä 5 vuotta lambadan tanssimista ko. tytön kanssa ei häirinnyt tytön poikaystävää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jokos "naiskovikselle" tuli uni, vai vieläkö jänskättää. Joko keksit kenen puoleen käännyt asiassa ?

Originally posted by Iivili

Jos mahdollista, niin koettaisi soittaa uhkaajalle ja saada tämän toistamaan uhkauksensa siten, että saisi sen nauhoitettua.

Nauhoitetut puhelin keskustelut eivät kelpaa todistusaineistoksi Suomen oikeislaitoksissa, vaikka poliisi itse tulisi nauhoittamaan.

No joo. Eipä ketään pahemmin syyttä aleta uhkailemaan. Jos aletaan niin ne voi varmasti jättää omaan arvoonsa.

Tekisi mieleni kyseenalaistaa tuo perinteinen perheenäiti -käsite, mutta en tiedä uskallanko sitä tehdä kun joku kuitenkin käsittää vuodatukseni huumeiden ja väkivallan puolustamiseksi... En siis missään tapauksessa puolusta mitään edellämainituista, oli kyseessä sitten perheenäiti, -isä tai lapseton mies tahi nainen. MUTTA on se kumma kun naisen oletetaan äidiksi tultuaan muuttuvan joksikin sellaiseksi kummalliseksi "äiti" -käsitteeksi, joka ei koskaan tee virheitä ja hoitaa kaikki asiat parhain päin! Tiedoksenne: äiditkin ovat ihmisiä.

Originally posted by otsio
Nauhoitetut puhelin keskustelut eivät kelpaa todistusaineistoksi Suomen oikeislaitoksissa, vaikka poliisi itse tulisi nauhoittamaan.
Katohan perhanaa. Jännää on se, että kuitenkin Suomessa Poliisi selvittää esim. huumerikoksia puhelinkuuntelulla. Kuinkahan se juttu nyt sitten oikeasti on? :rolleyes:

nimimerkin mukaan naiskovis ei todellakaan ole mikään perinteinen perheenäiti, vaan ennemminkin joku raggari.

Tähän on jo pakko vastata että kyllä täällä on väkeä jotka pönkitttävät itsetuntoa väittämällä ihan muuta kun ovat,ja sen varmasti tiesit ilman tätäki kommenttia mutta en voinu olla sanomatta.
Enkä tarkottanu itteeni.

Zone-sarja -42%
Originally posted by Tomi
Katohan perhanaa. Jännää on se, että kuitenkin Suomessa Poliisi selvittää esim. huumerikoksia puhelinkuuntelulla. Kuinkahan se juttu nyt sitten oikeasti on? :rolleyes:

Joo, sehän meinaa että jos puhelin keskusteluja ei voi käyttää näyttönä SUORANAISESTI ja SELLAISENAAN, niin poliisi ei kuuntele jokaista vitun kansalaista. Eiköhän se näyttö riitä sitten kun kuunnellaan pari kuukautta ja tehdään ratsia jostakin kumman syystä juuri sopivaan aikaan, ja Suomessahan ei olla kovinkaan tarkkoja kotietsintä luvan kanssa, kuten esim. Amerikan maalla syytteet raukeaa vaikka kaverilla olisi kamat pöydällä, jos kotietsintälupaa ei ole myönnetty.

Kaikki tiedot ei ole Matlockista, mutta suurin osa.

Originally posted by Tiukkis
Tekisi mieleni kyseenalaistaa tuo perinteinen perheenäiti -käsite, mutta en tiedä uskallanko sitä tehdä kun joku kuitenkin käsittää vuodatukseni huumeiden ja väkivallan puolustamiseksi... En siis missään tapauksessa puolusta mitään edellämainituista, oli kyseessä sitten perheenäiti, -isä tai lapseton mies tahi nainen. MUTTA on se kumma kun naisen oletetaan äidiksi tultuaan muuttuvan joksikin sellaiseksi kummalliseksi "äiti" -käsitteeksi, joka ei koskaan tee virheitä ja hoitaa kaikki asiat parhain päin! Tiedoksenne: äiditkin ovat ihmisiä.

Ei, perheenäiti ei ole ihmistä kummempi minunkaan mielestäni, mutta on se kumma kun pitää sotkeutua hölmöilemään kaikenmaailman MC helvetinperkeleitten kanssa. Vaikea ymmärtää miksi joku ei tajua pysyä pois näistä porukoista, koska ennemmin tai myöhemmin tapahtuu jotain tällaista mitä nyt (kai?) on tapahtunut naiskovikselle.

Kossu, huumeet, tappelut, joo ihan perussettiä kaikille..........NOT!!
Joku toinen vois sanoa että paska viikonloppu.

Kiinnostais tietää, mistä tää alkuperäinen (kossu, huumeet etc) quote on ? Ite en sitä tästä ketjusta löytäny, vaikka pari kertaa kahlasin läpi noi aiemmat sivut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom