Originally posted by naiskovis
Joo, tein tässä salapoliisin työtä ja sain selville tyyppien nimet ja osoitteet. Eli jos jotain kuuluu, niin ne mulla on nyt ainakin heittää poliisille niiden nimet, osoitteet ja autojen rekkarit yms. tuntomerkit. Ja vaimojen nimetkin on selvillä.
Joku ihmetteli, miksi olen ollut tekemisissä moisen sakin kanssa. No kun olivat ihan tavallisen näköisiä ihmisiä baarissa ja mä olen luullut että moottoripyöräjengiläiset on jotenkin "rikollisen" näkösiä.
Jos ne oli tavallisen näköstä porukkaa ja oli baarissa ilman seuran liivejä niin en olisi huolissani, vaikuttaa jotenkin siltä että ne haluisi olla joku jengi,useimpien miesten moottoripyöräily alkaa H-D vyönsoljen hankkimisella ja 10 vuoden päästä saattaa olla jo pyörä, mun mielestä sama asia.Kaikki vähänkin kovempien rikollisten kanssa liikkuessa tai sekin että tietää ne niin aiheuttaa jo ko. kaltaisen vaaran mahdollisuuden, niillä on kuitenkin vitun paljon menetettävää siitä mikä on niille tärkeää.Sekin on liikaa kun tietää ihmisten nimiä,osotteita,numeroita,tai kuulee mitä ne puhuu,kyllä kaikki tappouhkaukset kannattaa ottaa vähän siltä kantilta että jos se vaikka olisi todellinen uhka, Mulla kävi töissä niin että miehen ja sen vaimon joutu poistamaan ravintolasta ja mies kävi ulkona koko ajan kimppuun niin jouduttiin käyttämään voimaa miestä ja naista vastaan,poliisit saapui sattumalta siihen eikä pariskunta huomannut, poliisi seisoi ihan miehen takana kun se sano että hakee kotoota aseen ja tulee tappamaan meidät kummatkin,poliisit sano että taitaa olla aika mennä kotiin nukkumaan....Noi jurrisia ei ainakaan oteta tosissaan, se on nähty monesti!