moottoripyöräjengit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Tape
Ehdottaisin ovelle Neiti Talusta ja huoneistoon sisälle Amazon Kiukkosta. Siinäpä sais olla aika karpaasi uhkailija, jos vielä noiden ohi pääsis.

Pitää itsekkin hankkiutua ongelmiin, jos sillä sais Taluksen ja Kiukkosen kyläilemään :david

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
"Over the top - terästäkin kovempi"
Viitaus legendaariseen kasarielokuvaan - Hra Stallone

Kyllähän Heino on, jos ei nyt ihan terästä, niin ainaskin rautainen mimmi - siellä on kaikki 50: n kovat penkkijätkät hiljaista poikaa luokkassa.

Ja voihan nillä olla vielä kevlaria vaatteiden alla (tai päällä), hidastaa tuota luodin tunkeutumista.

Itsekkin oon hämmästyny, miten tyhmiä menenkään kirjoittelemaan "vakavasta asiasta"

Perkele, kun en osaa kirjoittaa, HEINI tietenkin !!!

Originally posted by Mixu
Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia jengien kanssa, en edes tunne ketään jengiläistä. Olen sitten kait ollut onnekas, koska toisia jengit ahdistelee ilman syyttä ja uhkaa tappaa.

Oletko koskaan liikkunut Kampissa iltaisin? Tai asematunnelissa?

Ei tarvi tuntea ketään jengiläistä, ne voi silti käydä kimppuun ja uhkailla.

Originally posted by Hippa

Ei tarvi tuntea ketään jengiläistä, ne voi silti käydä kimppuun ja uhkailla.
Tuo sinun sinisilmäisyytesi on Hippa liikuttavaa. Tarvitsee olla pikkasen harhaisia kavereita että rupeaa syyttämään ventovierasta ihmistä asematunnelissa murrosta ja antaa tappouhkauksen. :david:

Zone-sarja -42%
Originally posted by Jortsu
Tuo sinun sinisilmäisyytesi on Hippa liikuttavaa. Tarvitsee olla pikkasen harhaisia kavereita että rupeaa syyttämään ventovierasta ihmistä asematunnelissa murrosta ja antaa tappouhkauksen. :david:
Näin täytyy sanoa, että huomasit Jortsu saman asian kuin minäkin. Tuntuu olevan totta sanonta, että naiset ajattelee enemmän tunteella, kuin järjellä. Aikaisemmin topicin alussa Hippa ylisti esim. Naiskovista niin mukavaksi ja tunnolliseksi ihmiseksi ottamatta huomioon pämppäämista, huumeiden käyttämistä, tappelemista ja todennäköisesti rikollisessa porukassa liikkumista. Hei nyt kaikki tunteelliset naiset huomio!!!
SYY->SEURAUS, riippumatta siitä kuinka mukava ihminen on.

Originally posted by Hippa

a) melkein joka ilta b) about kerran viikossa.

Prkl, kamppi on rauhallista aluetta! en oo nähny enkeleitä kampissa tai asematunnelissa, muutaman somalin kylläkin, eikä nekään oo tappouhkauksia ladellu.

Joo, tein tässä salapoliisin työtä ja sain selville tyyppien nimet ja osoitteet. Eli jos jotain kuuluu, niin ne mulla on nyt ainakin heittää poliisille niiden nimet, osoitteet ja autojen rekkarit yms. tuntomerkit. Ja vaimojen nimetkin on selvillä.

Joku ihmetteli, miksi olen ollut tekemisissä moisen sakin kanssa. No kun olivat ihan tavallisen näköisiä ihmisiä baarissa ja mä olen luullut että moottoripyöräjengiläiset on jotenkin "rikollisen" näkösiä.

Ja tuosta mun juhannuksen vietosta vielä: antakkee anteeksi olin kännissä.

Ensinnäkään mä en puhunut siitä, että saa tappouhkauksia, vaan siitä, että kimppuun käydään.

Mixu mainitsi siitä, ettei hän ainakaan ole kokenut jengien aiheetonta ahdistelua. Mä tunnen monta ihmistä, joita on tultu ahdistelemaan vaan siksi, että sattuu olee sopivasti ryöstettävän näköinen/oloinen tai mitä lie mikä saa jonkun porukan käymään kimppuun.

Toiseksi mä en ole lukenut sitä keskustelua, jossa Naiskovis on puhunut railakkaasta elämästään.

Ensimmäiset viestini kirjoitin ennen kuin tästä toisesta threadista oli ollut puhetta. Sen toisen viestini lähetin luettuani nämä muut jutut. Miken ekan maininnan Naiskoviksen puheista sivuutin, koska siinä ei lukenut, että kyse oli Naiskoviksen viestistä.

Ja lisäksi myönsin, etten minäkään tiedä asioiden oikeita laitoja, mutta olen Naiskoviksen tavannut eikä hän ollut mikään raggari. Olen yhä sitä mieltä.

Mutta kun tajusin, että Mike siiterasi aiemmin Naiskovista, olen ollut enemmän hiljaa, koska en todellakaan tiedä asian laitaa ja vaikuttaisi siltä, että on jotain, mitä me muut emme tiedä.

Originally posted by Tomi
Katohan perhanaa. Jännää on se, että kuitenkin Suomessa Poliisi selvittää esim. huumerikoksia puhelinkuuntelulla. K
Kuinkahan se juttu nyt sitten oikeasti on? :rolleyes:

Se nyt on ihan varma että puhelinkuuntelu käy todisteena, tutkintavankeudessa ne soittaa nauhat syytetylle jos ilmenee erimielisyyksiä miten asiat on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by naiskovis
Joo, tein tässä salapoliisin työtä ja sain selville tyyppien nimet ja osoitteet. Eli jos jotain kuuluu, niin ne mulla on nyt ainakin heittää poliisille niiden nimet, osoitteet ja autojen rekkarit yms. tuntomerkit. Ja vaimojen nimetkin on selvillä.

Joku ihmetteli, miksi olen ollut tekemisissä moisen sakin kanssa. No kun olivat ihan tavallisen näköisiä ihmisiä baarissa ja mä olen luullut että moottoripyöräjengiläiset on jotenkin "rikollisen" näkösiä.

Jos ne oli tavallisen näköstä porukkaa ja oli baarissa ilman seuran liivejä niin en olisi huolissani, vaikuttaa jotenkin siltä että ne haluisi olla joku jengi,useimpien miesten moottoripyöräily alkaa H-D vyönsoljen hankkimisella ja 10 vuoden päästä saattaa olla jo pyörä, mun mielestä sama asia.Kaikki vähänkin kovempien rikollisten kanssa liikkuessa tai sekin että tietää ne niin aiheuttaa jo ko. kaltaisen vaaran mahdollisuuden, niillä on kuitenkin vitun paljon menetettävää siitä mikä on niille tärkeää.Sekin on liikaa kun tietää ihmisten nimiä,osotteita,numeroita,tai kuulee mitä ne puhuu,kyllä kaikki tappouhkaukset kannattaa ottaa vähän siltä kantilta että jos se vaikka olisi todellinen uhka, Mulla kävi töissä niin että miehen ja sen vaimon joutu poistamaan ravintolasta ja mies kävi ulkona koko ajan kimppuun niin jouduttiin käyttämään voimaa miestä ja naista vastaan,poliisit saapui sattumalta siihen eikä pariskunta huomannut, poliisi seisoi ihan miehen takana kun se sano että hakee kotoota aseen ja tulee tappamaan meidät kummatkin,poliisit sano että taitaa olla aika mennä kotiin nukkumaan....Noi jurrisia ei ainakaan oteta tosissaan, se on nähty monesti!

....

No ainaki Natural Born Killerssin ja RoguesGalleryn äijät on tosissaan!!!! Kaveri on yritetty ampua toisen näiden toimesta... Mutta ei oo mitään moottoripyöräjengiä vaa rikollisliigoja...?

Originally posted by Tanko
Kiinnostais tietää, mistä tää alkuperäinen (kossu, huumeet etc) quote on ? Ite en sitä tästä ketjusta löytäny, vaikka pari kertaa kahlasin läpi noi aiemmat sivut.

Mä oon kans ihmetellyt muutaman kerran aikasemminkin jossain threadeissa, että mistä toi on vedetty kun alkuperäistä ei oo. Miettii sit, että onko se moden oma kirjottama :D

Ja minä kun luulin, etten ymmärrä tietokoneista ja internetistä mitään. Koittakaas vaan pojat etsiä, onhan niitä muitakin threadeja. Kyllä toi oli ihan miss koviksen käsialaa.

Miten muuten koko juttu jaksaa, onko vielä uhkailtu?

Originally posted by Tape
Ja minä kun luulin, etten ymmärrä tietokoneista ja internetistä mitään. Koittakaas vaan pojat etsiä, onhan niitä muitakin threadeja. Kyllä toi oli ihan miss koviksen käsialaa.

Miten muuten koko juttu jaksaa, onko vielä uhkailtu?

Joo ja on tässäkin ketjussa mainittu mistä sen löytää.

Originally posted by konepaketti
Mä oon kans ihmetellyt muutaman kerran aikasemminkin jossain threadeissa, että mistä toi on vedetty kun alkuperäistä ei oo. Miettii sit, että onko se moden oma kirjottama :D

Tässäkin ketjussa oli mainittu, mistä sen alkuperäisen tekstin löytää, mutta tässä linkki juhannuksen purkuun

Noilla kansainvälisillä on selvästi sisäinen kuri,homma pysyy hanskassa.

Sitten on tämä yksi kotimainen kusipäälauma.Ollaan niin vitun jäykkiä kun on porukka takana ja yksin kun liikkeellä ollaan niin pidetään turpa kiinni ettei saa kuonoon.
Moottoripyörä viedään aina liikkeeseen huollettavaksi kun ei itseltä oikeen onnistu...:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom