No joopa joo. Tiedän roinista kaiken sen, mitä minun tulleekin tietää, enkä tarkoittanut, että "naiskovis" on näihin kuvioihin sotketunut. Lisäksi tiedän, että en pysty monia teistä tämän palstan guruista noissa hommissa, kuten monessa muussakaan neuvomaan. Eikä oo tarviskaan.
Korostan edelleenkin, että jos "lääkeaineiden hallittu käyttö urheilussa" on teidän juttu. OK. On se myös useiden tuttujeni juttu. Olen kuitenkin heidän kanssa väleissä. Korostan sanaa HALLITTU !!! Kaikilla ei vaan ole elämässään hallintaa. Tiedätte hyvin sen. Jopa minä siemaisen kohta "sen vaarallisen proteiinin, joka kasvattaa sarvet", kunhan tältä paskanjauhamiseltaan vaan kerkeis punttien kimppuun. Ensiksi kuitenkin on varmaan käytävä "DEMIn lisäravinnekeskustelussa". Vaimoni söi äsken perunoita ja jauhelihakastiketta, sekoaakohan se kohta siitä proteiinista?
Tämä alkaa menemään aika pitkälle varsinaisesta aiheesta, mutta hapatetaan nyt. On hienoa, että esim. tämä palsta ajaa lääkeaineiden käyttöä oikeaan suuntaan - jokainen toki tekee omat päätelmät lukemisistaan. Enkä toki tarkoittanut teitä guruja, jotka olette näissä asioissa varmaan tietävämpiä, kuin lääketieteen lisensiaatit. Hallitsette hommanne.
Mutta jos todella olette päteviä näissä jutuissa, tiedätte myös vaarat!!! - kaikki ei tiedä, jotka haluavat "isoksi yhdessä yössä".
On tässä nyt itsekkin rautaan joskus tullut koskettua, PERKELE
(ekan kerran tankoon 14 vuotta sitten - välillä enemmän, välillä vähemmmän