moottoripyöräjengit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Tape
(ihme että ette oo useammat vaikeuksissa noiden roinien kautta, koska eipä taida kaikki niidenkään tuloreitit ihan puhtailla jauhoilla kulkea).

Joo, "jos et osta multa roinaa niin tapan sut".

Kaikkea sitä kuuleekin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä "MIKE" varmaan tietää, etten tota tarkoittanut! "Jos et osta multa roinaa, tapan sut". Jos "kotiasiat on kunnossa" ja käyttö lähinnä "lääkeaineiden hallittua käyttöä urheilussa", kuten varmaan monilla - ok silloin.

Mutta, sit on näitä, jotka seikkailee roinien ja huumeiden välisessä symbioosissa. En menis vannomaan, miten sille pääkopalle käy. Näyttöjä vaan valitettavasti on, joista ei niin kauheasti puhuta luxussaleilla. Käyttäjiä on kyllä moneen junaan. Ja eipä nuo monet mopokerhojen pojatkaan ihan pikkuisilta näytä, nakkarilla vaan joskus motskarilla piipahtaneilta. Ja heidän, kuten monien linnakundien jne elämämantavat on "varmaan" kuin suoraan "kehonrakennuksen abc" kirjasta. Pojat silti vaan kovasti kasvaa.

OK, tunnustettakoon toki, että kirjoitin muokkamaisesti "ihme että ette ole...". Tarkoitin vähän eri asiaa. Hyvä, että heti ylläpitäjä puutuit.

Ette voi kuitenkaan väittää, ettei anaboli&hormonikauppaan liity järjestäytynyttä rikollisuutta. Liittyy aika helvetin paljon. Ja yleensähän ne ei ole itse niitä kovia raudanvääntäjiä, mutta kyllähän ongelmia voipi tulla (ja on tullutkin) kuten huumekaupassakin. Fakta on faktaa. Vaikeuksia ei pelkästään tuu rikollisten kanssa, vaan myös poliisin. Nähtävästi ei kuitenkaan kellään tämän HYVÄN palstan lukijalla / kirjoittelijalla.

Kiitos ja anteeksi (kuten reinikaisessa aikanaan)

No tää homma nyt ei kuitenkaan mitenkään liity roinaamiseen eikä myöskään huumeisiin. Olin vain väärässä paikassa väärään aikaan enkä oikein ymmärtänyt mistä on kyse.

No joopa joo. Tiedän roinista kaiken sen, mitä minun tulleekin tietää, enkä tarkoittanut, että "naiskovis" on näihin kuvioihin sotketunut. Lisäksi tiedän, että en pysty monia teistä tämän palstan guruista noissa hommissa, kuten monessa muussakaan neuvomaan. Eikä oo tarviskaan.

Korostan edelleenkin, että jos "lääkeaineiden hallittu käyttö urheilussa" on teidän juttu. OK. On se myös useiden tuttujeni juttu. Olen kuitenkin heidän kanssa väleissä. Korostan sanaa HALLITTU !!! Kaikilla ei vaan ole elämässään hallintaa. Tiedätte hyvin sen. Jopa minä siemaisen kohta "sen vaarallisen proteiinin, joka kasvattaa sarvet", kunhan tältä paskanjauhamiseltaan vaan kerkeis punttien kimppuun. Ensiksi kuitenkin on varmaan käytävä "DEMIn lisäravinnekeskustelussa". Vaimoni söi äsken perunoita ja jauhelihakastiketta, sekoaakohan se kohta siitä proteiinista?

Tämä alkaa menemään aika pitkälle varsinaisesta aiheesta, mutta hapatetaan nyt. On hienoa, että esim. tämä palsta ajaa lääkeaineiden käyttöä oikeaan suuntaan - jokainen toki tekee omat päätelmät lukemisistaan. Enkä toki tarkoittanut teitä guruja, jotka olette näissä asioissa varmaan tietävämpiä, kuin lääketieteen lisensiaatit. Hallitsette hommanne.

Mutta jos todella olette päteviä näissä jutuissa, tiedätte myös vaarat!!! - kaikki ei tiedä, jotka haluavat "isoksi yhdessä yössä".

On tässä nyt itsekkin rautaan joskus tullut koskettua, PERKELE
(ekan kerran tankoon 14 vuotta sitten - välillä enemmän, välillä vähemmmän

Ja kaikelta tältä paskalta vältyttäisiin, jos ihminen olisi niin järkevä, että osaisi valita seuransa paremmin, varsinkin jos kotona on vielä lapsia!!!!
Miksi helvetissä äiti viettää viikonloppuiltojaan huumeiden aseiden ja rikollisten parissa?
yhdyn yllä sijaitsevaan tekstiin.

vaikea uskoa että joku tuntematon uhkaisi tosissaan tappaa. jos olet sattunut olemaan "väärässä paikassa väärään aikaan" (=nähnyt jengiläisten tekevän rötöksiä?) tai sinulla on jotain huonoja "suhteita" jengiläisiin niin pelko voi olla aiheellista...

Re: Re: moottoripyöräjengit

Originally posted by Mixu
Muuten suosittelisin, että kuljet iltaisin vain tuttujen kanssa ja välttelet bombers- bileitä, kunnes homma unohtuu.

nyt on puurot ja vellit vähän sekasin, ei oo harrikoita tai enkeleitä pahemmin bomber-pileissä näkyny ;)

Originally posted by alumiini
Tosin nykyisin pitää hommata asekaappikin, mutta ei kukaan sano(paitsi laki), että sun sitä asetta tarvii siellä kaapissa säilyttää. Voit vaikka pitää sen patjan alla, jos tunnet siitä olevan hyötyä.

[OFFTOPIC]

Ehkä yhtä asetta varten kannattaisi kuitenkin harkita liipaisinlukon ostamista. Ja tuon asekaapin ei tietääkseni tarvitse täyttää mitään vaatimuksia, riittää jos hommaa tavallisen munalukon vaatekaappiin ja sijoittaa pyssynsä sinne?

[/OFFTOPIC]

. Olin vain väärässä paikassa väärään aikaan enkä oikein ymmärtänyt mistä on kyse. [/B][/QUOTE]

--------------------------------------------
Juu ota rauhallisesti vaan äläkä ainakaan vielä rupea tykkiä ostelemaan, enpä jaksa uskoa että niistäkään piireistä löytyy
hirveästi ihmisiä jotka rupeavat pikkuasioiden vuoksi tappamaan,
varsinkaan naista koska taitaa niiden hierarkiassa olla raiskaajat samalla tasolla naistenhakkaajien kanssa.

Itse tunnen erään typsyn kuka mokaili sukupuolielimensä
kanssa erään Mc:n kanssa seurustellessaan,
Tappouhkauksia tuli ja omaisuutta meni mutta henkikulta säilyi.

Re: Re: moottoripyöräjengit

Originally posted by Mixu
. Muuten suosittelisin, että kuljet iltaisin vain tuttujen kanssa ja välttelet bombers- bileitä, kunnes homma unohtuu.

Bombers bileitä? Bombershan on japski pyörillä tykittäviä nuoria kolleja. Ei minkään tason järjestäytynyt organisaatio. Tai siis onhan niillä ne colleget ;)

Tarkoititkohan nyt varmasti samaa Bombersia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by paksi
suurin osa kerhoista on olemassa vain ja ainoastaan rakkaudesta moottoripyöräharrastukseen.

Niin, kerhot, mutta mulle moottoripyöräkerhot ja moottoripyöräjengit on 2 eri asiaa.

off-topic mutta hauskin moottoripyöräkerhon nimi on ehdottomasti MC Kyy :lol2:. työ kaveri on ollu hampurilaisella ja 4 kyyläistä asteli sisään ja naurussa oli kuulemma pitelemistä.

Käytännön neuvoja mitä minulla tulee mieleen:

-Ole huolissasi, mutta älä menetä järkeäsi

-Kämpän ovet ja takalukot kuntoon. Tavallinen sellanen kettinki (minkä avulla oven voi avata pikkasen ja kurkistaa - mikä sen nimi on???) menee poikki sekunnissa jos on tarvis.

-Pesäpallomaila oven viereen, ihan siltä varalta että...

-Pidä paikkakuntasi poliisilaitos tietoisena siitä että sinua on uhkailtu (yksi soitto ei riitä, käy kyselemässä useamman kerran että mitä ne voisi tehdä jne) -> tiedostavat ongelmasi, ja saat oikeasti nopeaa apua jos on tarvis

-Jos tuntuu siltä että joku on tulossa kylään, soita heti ensimmäiseksi poliisille ja kerro että on hätä

-Käytä järkeä yksin ulkona liikkuessasi

-Jos jotain alkaa tapahtua ulkona ollessasi, soita apua ja huuda minkä pystyt

Asiasta on jo hyvää keskustelua ollut tässä. Yhdyn siihen ajatukseen että jos on tekemisissä tällasten porukoiden kanssa niin kyllä niitä haittavaikutuksia ilmenee jossain vaiheessa. Mulla on kyllä käsitys ettei ainakaan enkelien kanssa ole yleensä sivullisisilla ongelmia. Velan perinnätkin taitaa olla alihankintana muilla kerhoilla?? No sitten on näitä muita, ehkä vähän räiskyvämpiä porukoita. Mutta ihan vaan vaan ohjeena kaikille, ei kannata lähteä näihin kerhoihin etenemään pelkän jännityksen ja statuksen takia. Voi olla vähän vaikea peruuttaa kun alkaa tajuta mistä on kyse. Jos on tosiaan tiensä valinnut ja varma mitä on tekemässä niin sitten. Perustuu aika paljolti pelkoon toiminta, ja kyllä monesti on aihetta pelätä. Ei kannata kuitenkaan ali/yliarvioida kerhoja. Jos on joutunut tekemisiin/ongelmiin niin kannattaa olla tarkkana ja välttää turhaa hötkyilyä. Mutta kyllä kaikki liha on kuolevaista ja haavoittuvaa. Ja kaikkiin tilanteisiin löytyy lääke.

Zone-sarja -42%
Mua vähän suututtaa teidän syyllistävä asenne, koska te ette tiedä mistä on kyse.

En tiedä minäkään, myönnän sen, mutta näillä palstoilla lähtökohta on se, että porukka puhuu totta.

Naiskovis on perheenäiti. Olen tavannut hänet livenä ja hän ei todellakaan ole mikään raggari.

Joten inhottaa toi syyllistävä asenne. Toinen on uhattu tappaa ja hän on siitä oikeasti peloissaan ja puolet heittää vitsiä ja puolet syyttää omaksi syyksi.

(Myönnettäköön, että on täällä ihan asiallisiakin posteja).

Ja se piti vielä sanomani, että jos kävis niin että joku sun kimppuun kävisi, niin nainen vs. MC-liivimies -asetelmassa sulla on melkein kaikki käytettävissä olevat keinot käytettävissä (hätävarjelu).

Originally posted by tenu
vittu noi moottoripyöräkengin jäsenet on isoja kakaroita jotka ei oo saanu lapsena leikkii tarpeeks kovista...grow up!
--------------------------------------------------------------------------------

Nii-in ja kaiki bodarit ei ole lapsena saanut tarpeeksi leikkiä pillereillä... Viittaako tenu muuten tenttuun, eli denaturointi aineeseen??

Joku heitti, että pakkislaiset vastaan mopojengiläiset vaan tappelu pystyyn, milles puolelle menee pyöräilevät pakkislaiset?

Ja tappouhkaus, hö. Niitä tulee tosihommissa joka päivä, kaks parhaassa. Sittenkö loppuu naiskoviksen kirjoittelu, niin on uhkaus käynyt toteen. Siihen asti on laki voimaton.

Originally posted by paksi
Tämä on taas tätä ennakkoluuloista p***aa. Tässä viestiketjussa on leimattu kaikki moottoripyöräkerhot rikollisjärestöiksi vaikka suurin osa kerhoista on olemassa vain ja ainoastaan rakkaudesta moottoripyöräharrastukseen. Suuren yleisön on varmaan todella vaikea tätä ymmärtää varsinkin kun joka tuutista toitotetaan että kaikki moottoripyöräilijät on rikollisia kunnes toisin todistetaan.

joo en tarkottanut kaikkia moottoripyöräkerhoja tietenkään(luulis että olisit TAJUNNUT!)

Originally posted by Hippa
Joten inhottaa toi syyllistävä asenne. Toinen on uhattu tappaa ja hän on siitä oikeasti peloissaan ja puolet heittää vitsiä ja puolet syyttää omaksi syyksi.
Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia jengien kanssa, en edes tunne ketään jengiläistä. Olen sitten kait ollut onnekas, koska toisia jengit ahdistelee ilman syyttä ja uhkaa tappaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom