Moottoripyörä?

Näissä erityishärpäkkeissä on sekin bonus että bensakulut kuluvat kurissa kun joka kerta kun -sijoita_tähän_mikä_tahansa_yksinkertainen_ja_normaalisti_joka_kiskan_hyllyltä_saatavissa_ole_osa- hajoaa niin varaosia odotellaan tehtaalta 3kk ja hinta pistää epäilemään että ne olisi tehty titaanin ja platinan seoksesta :)

Kyllä tässä on kaikista paras. Aivan ihq. Ton jos joskus sais, eli Mv Agusta Brutale (gladio)

art_14994_2_01.jpg

art_14994_2_02.jpg

Kuinkahan helposti nuo pyöräliikkeet antaa niitä pyöriä koeajolle?
Tälläiselle teinille kuin mä eivät varmaan kovinkaan helposti.

Mutta varmaan se pyörän hankkiminen menee sinne 20v. tienoille niin saa ajella mitä (ja miten :hyper: ) haluaa..

Powerhousu sanoi:
Kyllä tässä on kaikista paras. Aivan ihq. Ton jos joskus sais, eli Mv Agusta Brutale (gladio)

Kyllähän MV Agusta on klassikko, ei siitä mihinkään pääse. Hinnat vaan on sitä luokkaa, että tarvitsee varmaan kirjoittaa gradu loppuun, ja painaa duunia muutama kuukausi ennen kuin uskaltaa enempää haaveilla:)

ojuni sanoi:
Mä olen miettiny että mikä noissa supermotoissa oikein viehättää? Mitä iloa niistä on?

Se ainakin että kun olen tälläinen crossi/enduro henkinen jätkä niin tossa on samanlaista tyyliä! Tollasella pystyy myös ajamaan hiekkatiellä ja hommasta pystyy viel nauttimaan ( eli vetäämään piiiitkän sladeja!)...

Samaa voi kysyä esim. mikä customeissa/kyykyissä/mopoissa/autoissa viehättää, mutta en kysy koska nää on näitä makuasioita.

Jeme sanoi:
Se ainakin että kun olen tälläinen crossi/enduro henkinen jätkä niin tossa on samanlaista tyyliä! Tollasella pystyy myös ajamaan hiekkatiellä ja hommasta pystyy viel nauttimaan ( eli vetäämään piiiitkän sladeja!)...

Samaa voi kysyä esim. mikä customeissa/kyykyissä/mopoissa/autoissa viehättää, mutta en kysy koska nää on näitä makuasioita.
Mutta eikö jollain oikealla crossipyörällä tms. olisi parempi ajaa hiekkatiellä yms.?

ojuni sanoi:
Mutta eikö jollain oikealla crossipyörällä tms. olisi parempi ajaa hiekkatiellä yms.?

Kyllä! Mutta sellasessa ei ole hyviä asvaltti ominaisuuksia... Tarkoitin sillä edellisellä kommentilla että kyykyllä ei välttämättä ole hirveän kiva ajaa hiekkatiellä...

Jeme sanoi:
Kyllä! Mutta sellasessa ei ole hyviä asvaltti ominaisuuksia... Tarkoitin sillä edellisellä kommentilla että kyykyllä ei välttämättä ole hirveän kiva ajaa hiekkatiellä...
Juu juu, haluat siis vähän kumpaakin. Kyykyissä ei oikein ole mikään osa rakennettu hiekkatielle.. ehkä venttiilinhattu korkeintaan.

ojuni sanoi:
Juu juu, haluat siis vähän kumpaakin. Kyykyissä ei oikein ole mikään osa rakennettu hiekkatielle.. ehkä venttiilinhattu korkeintaan.

Juuri näin!
Jos jossain saat tilaisuuden koeajaa Supermotoa niin kannattaa... Hieman erilaista kuin kyykyllä muna-asennossa ajaminen!
Kaikissa on omat mukavat puolet ja huonot puolet.....

Niin ja joskus kun ite saan hommattua moottoripyörän niin se on joko Supermoto tai Yamaha R6! :rock:

Antzu sanoi:
Delmonte: Niin, siis varmaan tarkotit tuon ylemmän enimmäkseen Jii82:lle? Mulla "iso-A" löytyy jo taskusta ja kokemusta on muutamasta pyörästä. Tiedän kyllä mitä haluan, ja se on R6. Mutta ihan hyviä vinkkejä sulta anyways. :thumbs:

Juu lähinnä se teksti oli sille juuri aloittavalle, korttia omistamattomalle tarkoitettu. Ja kyllä mullakin on se isoA vaikka "alitehoisella" pyörällä vielä ajelen. Jos jo kokemusta löytyy, osaa jo (omasta mielestään ;) ) ajaa ja tietää mitä haluaa niin ei muuta kuin R6/ZX6R/GSX-R 600 kauppaan jos sellainen itseään miellyttää. Taidanpa kuitenkin seuraavan kerran kun itse "joudun" pyörää vaihtamaan jatkaa tälläisellä naku/puolikatettu linjalla ja ostaa vaikka FZS1000, SV1000 tai vastaavan. Myös toi Yamahan FZ6S ois aika mehevän oloinen. Sitten joskus.

Mutta kuten kaikki tiedämme, niin sitten kun on rahaa, niin sitten ne rahat käytetään hyödyllisesti.... pyörään.

Jaahas, tuli sitten pyörä vaihdettua. Nyt alla 03 kawa ninja 636. Eiköhän tällä pärjää pari kesää :) . Sitten isompaa alle.

löysänahka -_+ sanoi:

Kumpikin todella hyviä pätkiä. Varsinkin tuo honda oli kyllä kipee laite :hyper:

Mulla oli kans viime kesänä moto, oli kyllä pirun mukava. Ei paljoa tarvinnut töyssyjä yms. väistellä/hidastella, kun taas nykyisellä ninjalla saa kyllä ajella varovaisemmin kaikenlaisista hidasteista yms. :)
Ja olihan se mukava kikkailu peli, hyvin keuli kaasusta yms, vaikka kyllä ninjakin nostaa kaasulla, ei tosin yhtä hyvään kulmaan, mutta silti :jahas:

Woooooohoooo. Toissapäivänä tuli haettua uusi pyörä, GSX-R 600 K4. Se nätimpi sinivalkoinen jossa on enemmän ja tummempaa sinistä. Kuhan nyt vielä täyttäis sen 18 joskus.. :rolleyes:

Onko kuinka paljon ajettavuudessa eroa 180 tai 190 levysillä renkailla?Mulla on tähän asti aina ollu 180,mut nyt ostin 190 levysen.Parin viikon päästä tarvii vaihtaa alle...

Back
Ylös Bottom