Antzu sanoi:Mulle on alkanut iskeä aika rankan puoleinen prätkäkuume Yammun R6:seen... Rahat ois periaatteessa pitkän säästämisen jälkeen kasassa, mutta niitten oli tarkoitus olla alunperin muuhun tarkoitukseen (joka ei ole ajankohtainen, eikä välttämätön sekään....) Sanokaa nyt joku mulle, että noissa prätkissä menettää vaan rahansa, eikä ne ole turvallisia, kalliit vakuutukset, eikä Suomessa voi ajaa ku muutaman kuukauden jne...![]()
Toisaalta, mulla on täydet bonukset, superkasko takais ettei rahat mene(henki ja terveys eri asia...), eikä toi nyt niin kauhea sijoitus ole ja lisäks tarvitsen kesäksi jonkun menopelin.![]()
Rahat hommassa kyllä menee enemmän kuin hyvin, mutta ei sillä ole väliä kun fiilispuoli menee niin reippaasti plussalle.
Ja mitä kauemmin odotat, niin sitä enemmän sinua vituttaa sitten kun lopulta saat ostoksen aikaiseksi ja ajattelet ajellessasi: "miksi helvetissä mä nyt vasta tämän hommasin ja menetin monta mahtavaa kesäkautta?".
Niin joo ja mopoilu ei ole turvallisia, turvallista on istua kotona styrox-kypärä päässä puhallettavassa sumo-asussa telkkaa katsomassa. Turvallisuus on hauskan suurin vihollinen.
Ja talvikausi on tosissaan siitä hyvä, että silloin voi käydä tallilla roplaamassa ja masturboimassa sen laitteen äärellä lähes päivittäin. Mikä sekin on kohtuullisen mukavaa ajankulua.
Noniin, mutta kuten sanottua ei tällaisia asioita kannata järjen kanssa laskeskella. Jos haluat pyörän, niin osta se pois. Hannaamalla halu tuskin häviää.