Moottoripyörä?

IronMind sanoi:
Mitäs ne Yamahan miehet ovat Kawan tehoja menneet ennen julkaisua lupailemaan? ;)
Perkele, my bad :D

No anyway, yksikään tehdas ei puhunut yli 180 heposta edes koneelta edes paineistettuna (hyvää SuoMenkielTÄ) :rolleyes:

hande1 sanoi:
mun 10r penkitettiin 6.vaihteella teho lukema tössäsi 176,5hv.5 vaihteella tehot 184,3hv.tieto on peräisin vantaan bike wordl:in korjaamo gurulta,joka oli saanut tiedon japanista.ja toi et mittari näyttää 5 vaihteella 295 ei pidä paikkaansa et tod.nopeus on 295.anyway toi et sen rajottimen haluu poistaa vaaditaa kawan tehtaalta uus ruiskun ohjaus boksi,mitä ei mun tietääkseni ole asennettu yhteenkään 10r:n suomessa.ja hintakin boksilla on tähti tieteellinen,ja hyötyä siinä tehoihin ei ole vaan ton nopuden rajoittamiseksi

Missä muuten pyöräsi penkitettiin ?

TheSami sanoi:
Missä muuten pyöräsi penkitettiin ?

bike world:issa vantaalla.siellä saa ton ajo ilma vastus tehon.Teho lukema on laskettu koneen teho,se n160hv mitä yleensä ilmotetaan on pyörältä tuleva teho

hande1 sanoi:
bike world:issa vantaalla.siellä saa ton ajo ilma vastus tehon.Teho lukema on laskettu koneen teho,se n160hv mitä yleensä ilmotetaan on pyörältä tuleva teho

tossa joku teho mittaus lappu,toi ei kyllä ollut paras!

Liitteet

• teho2.webp
    teho2.webp
    28,9 KB · Katsottu: 361
Rukoilija sanoi:
tossa on mun uus pyörä jonka ostin n. kuukausi sitten

hv: n.84
huiput: 250-255km/h
kiihtyvyys 0---100: n.5 sec.
pyörässä myös ahdin jonka toimivuus säde on 10000-140000 rpm
muuten pyörä kiertää n. 15500 rpm

http://www.mp-foorumi.com/kuvat/julkinen/ahvenisto/20040705/imagepages/image2.html

http://www.mp-foorumi.com/kuvat/julkinen/ahvenisto/20040705/imagepages/image1.html :evil:
Aprillia meni hyvin kaupaksi? Mikä pyörä toi oikein on? ei saa oikein tuosta kuvasta selkoa.. jammu? Siitä vaan 25kw papereilla ajelemaan.. Tuo ahdin voi olla aika mielenkiintoinen, että minkälainen vinkasu tuolla alueella oikein tulee.

Juha.N sanoi:
http://www.bikepics.com/members/juhanousiainen/ Tollasia mopoja löytyy tällä hetkellä (tosin alempaa ei toivottavasti enään kauaa).

Onko ton Jammun kanssa ollut mitään ongelmaa. Just tollaista olen ostatellut talvimopoksi ja vähän kuntopyöräksi.

Vähän se vaon huolettaa jos remppaa tulee, nelariin ei itse kyllä uskalla kajota.

Hemmetin hieno pyörä kyllä.

TheSami sanoi:
Onko ton Jammun kanssa ollut mitään ongelmaa. Just tollaista olen ostatellut talvimopoksi ja vähän kuntopyöräksi.

Vähän se vaon huolettaa jos remppaa tulee, nelariin ei itse kyllä uskalla kajota.

Hemmetin hieno pyörä kyllä.

Ei oo ollut minkäänlaista ongelmaa, ja toihan on siis se 450cc eikä 426. Nyt on tolla ajeltu varmaan yhteensä 15-20h ilman minkäänlaista vikaa, öljyt ja öljynsuodatin ollaan vaihettu 5h välein ja filtteri pesty ja öljytty joka ajon jälkeen.

Suosittelen kyllä pyörää kelle tahansa isoo nelaria hankkivalle.

ojuni sanoi:
Aprillia meni hyvin kaupaksi? Mikä pyörä toi oikein on? ei saa oikein tuosta kuvasta selkoa.. jammu? Siitä vaan 25kw papereilla ajelemaan.. Tuo ahdin voi olla aika mielenkiintoinen, että minkälainen vinkasu tuolla alueella oikein tulee.

juu se meni loistavasti..ehti oleen n. viikon keltasessapörssissä..
toi on Kawan ZX-4R.
niin ja se ahdin viheltää ihan vitun nätisti..ehkä vähän liiankin lujaa joskus (jos kestat sattuu vierelle, ja papereissa lukee 25 kilowattia :rolleyes:

Zeta kawa myytiin pois, ja nyt on katseet ensi kesälle Suikan GSX 1400:ssa.
Aluksi Kawa tuntui hyvältä pyörältä, mutta tehon puute alakierroksilla alkoi häiritsemään sekä väännön puute.

Nyt kun ajokausi on loppu, paljonkos pyöräileville pakkislaisille tuli mittariin tänä vuonna, ja tuliko käytyä jossain pidemmälläkin? Vaikka sää oli suurimmaksi osaksi täysin perseestä, tuli itse ajettua hiukka reilu 10 000km, sateessa noista varmaan puolet. Pisin matka minkä heitin oli Kuopio-Tampere-Kuopio, joten paljon tuli ajettua ihan lähialuekruisailua.

Ensi kauden suunnitelmia? Nyt olisi vihdoinkin tarkoitus päästä sinne keski-Eurooppaan. Lisäksi täytyy vaihtaa pyörääni tehoputket, suutinsarja, vapaavirtaussuodin ja syttypyörä. Hitto kun noita putkia ei pyörääni (CBR 1000F) oikein Akrapovicilta ja Yoshimuralta enää löydy uutena, pakko etsiä jostain käytettynä.

Strappado sanoi:
Nyt kun ajokausi on loppu, paljonkos pyöräileville pakkislaisille tuli mittariin tänä vuonna, ja tuliko käytyä jossain pidemmälläkin?

Lähinnä töissä ja salilla kävin. Joskus. Kilometrejä ei tainut tulla kuin noin 3000-4000km.
Tänään tuli vieläpä myytyä pois. Pitänee katsoa keväällä uutta, vähän isompaa.

7000km tuli piikillä pöristeltyy. Landella, Joensuussa kävin kesällä. Ja kivvoo oli. Nyt ei muuta odotellakkaaan, ku et pääsee kaivariin cruisailee :)

Back
Ylös Bottom