Moottoripyörä?

Mulla on 250cc yamaha rd.. ihan hauska leikkikalu ja mukavasti potkua kun on 2-tahti vehje. Lupasin sen kylläkin isännälle 50-vuotis synttäri lahjaksi, mutta pitäis vaan ensin kone käyttää levällään ja laittaa uudet männät, kun tuli luukutettua paskaksi viimesillä ajokeleillä viime vuonna..

dogi sanoi:
Hondiin saa pakattua vaikka mitä :)
Heh,siinä on tavaraa jo moneksi viikoksi!Sama pyörä mikä mulla ennen,uudempi vaan.Tulipa kuvasta mieleen,et iteltäkin löytyy viel tankkilaukku,joten on se kumma jos ei vloppua pärjää,vaikka nainenkin olis mukana ;)

Jullikka sanoi:
Heh,siinä on tavaraa jo moneksi viikoksi!
Jep, viisi ja puoli viikkoa taisi tuo reissu kestää. Mukana on siis kaikki tarvittava leiristä (teltta, patjat, pussit, tuolit) abt täydelliseen retkikeittiöön asti. Henkilökohtaisia kamoja ja mopon perushuoltovehkeitä lukuunottamatta :)

dogi sanoi:
Henkilökohtaisia kamoja ja mopon perushuoltovehkeitä lukuunottamatta :)

siis unohtamatta... Kyllä mammankin kanssa voi tehdä reissuja, se vaan pitää kouluttaa tuohon pakkaamiseen hyvin. Tee vaikka niin että pyydät häntä keräämään johonkin kaikki tavarat mitä haluaa ottaa mukaan, istuskele ja rentoudu keräilyn aikana. Kun kasa on valmis, täytä sivulaukku puolilleen oikeasti tarpeellista tavaraa ja anna puolityhjä laukku hänelle. Kerro poistuvasi baariin kaljalle ja käske soittaa kotiin kun tavarat mahtuvat laukkuun :)

tulihan sitä tossa pari viikoa sitten päivitettyä pyörä. Vaihdoin 650 dragstar classicin, 1300 royal staariin. :rock: 700 mailia ajanut ja on muuten kiva peli cruisailla. :)

Liitteet

• Royal Star1.webp
    Royal Star1.webp
    139,6 KB · Katsottu: 425
Ostakaa joku kevari...

kemmu myynnissä:

Liitteet

• project1.webp
    project1.webp
    14,7 KB · Katsottu: 457
  • project2.webp
    project2.webp
    13,7 KB · Katsottu: 426
  • project3.webp
    project3.webp
    6,2 KB · Katsottu: 547
  • project4.webp
    project4.webp
    7,7 KB · Katsottu: 468
dogi muuten,onko tietoo kuinka pitkälti meikän pyörällä ajaa ku bensavalo syttyy?Tai saa joku toinenkin vastata jos tietää :D
1000km oon ehtiny ajella ja hyvin tuntuu toimivan.Ranteet vaan tahtoo väsyä,ei suinkaan ajamisesta,vaan puunaamisesta.Eilen vetäsin tuplavahat pintaan,ja kyllä kiiltää ;)

Jullikka sanoi:
dogi muuten,onko tietoo kuinka pitkälti meikän pyörällä ajaa ku bensavalo syttyy?Tai saa joku toinenkin vastata jos tietää :D
1000km oon ehtiny ajella ja hyvin tuntuu toimivan.Ranteet vaan tahtoo väsyä,ei suinkaan ajamisesta,vaan puunaamisesta.Eilen vetäsin tuplavahat pintaan,ja kyllä kiiltää ;)

suzukilla ajaa n. 50 km 100% varmasti jotai liruja sinne jää mut ei viitsisi ajaa enää seuraavalle asemalle :D

Jullikka sanoi:
kuinka pitkälti meikän pyörällä ajaa ku bensavalo syttyy

Kaikissa japseissa on ~3 litran "varatankki", eli sen jälkeen kun valo jää palamaan (ylä-/alamäet tietenkin erikseen) voit helposti laskea tuosta keskikulutuksen mukaisen matkan joka tietysti riippuu paljon ajotyylistäsi. Sanoisin että 30+ kilometriä vaikka kuinka luukuttaisit, normaalilla ajolla pitäisi päästä 50km ilman suurempia ongelmia. Oma edesmennyt hondani oli aikamoinen bensasyöppö (6-6,5L satasella) ja olen sillä ajellut 55km jolloin 17L tankkiin meni 17,29L gasoa :)

dogi sanoi:
Kaikissa japseissa on ~3 litran "varatankki", eli sen jälkeen kun valo jää palamaan (ylä-/alamäet tietenkin erikseen) voit helposti laskea tuosta keskikulutuksen mukaisen matkan joka tietysti riippuu paljon ajotyylistäsi. Sanoisin että 30+ kilometriä vaikka kuinka luukuttaisit, normaalilla ajolla pitäisi päästä 50km ilman suurempia ongelmia. Oma edesmennyt hondani oli aikamoinen bensasyöppö (6-6,5L satasella) ja olen sillä ajellut 55km jolloin 17L tankkiin meni 17,29L gasoa :)

Juups,oon ajanu n.30km ja tuli asia vaan mieleen.Eli jos ajelee vaikka 40km niin ei pitäisi olla hätää.Mun pyörän kulutus on kakspäällä ajelles 6,2L...Aika hyvin sait mahtumaan 17L tankkiin :D

Pyöräkuume nousi jostain syystä tavallista korkeammalle viime keväänä ja tänään tuli sitten hankittua Suzuki SV 650 vm -03 pitkällisen henkisen kamppailun jälkeen. Eka pyörä sitten piikkiaikojen. Nyt sitten toivotaan lämmintä loppukesää kädet ristissä :rock:

Volcano sanoi:
Pyöräkuume nousi jostain syystä tavallista korkeammalle viime keväänä ja tänään tuli sitten hankittua Suzuki SV 650 vm -03 pitkällisen henkisen kamppailun jälkeen. Eka pyörä sitten piikkiaikojen. Nyt sitten toivotaan lämmintä loppukesää kädet ristissä :rock:
Onneksi olkoon erittäin hyvästä ensipyörän valinnasta. Hauska ja helppo ajaa eivätkä pollet lopu samantien kesken. Eräs tuttu on tuollaisella tahtonnut rataakin jo useamman vuoden joten kyllä ne ominaisuudet kuskista loppuvat ennemmin kuin pyörästä ainakin useimmilla meistä ;)

dogi sanoi:
Onneksi olkoon erittäin hyvästä ensipyörän valinnasta. Hauska ja helppo ajaa eivätkä pollet lopu samantien kesken. Eräs tuttu on tuollaisella tahtonnut rataakin jo useamman vuoden joten kyllä ne ominaisuudet kuskista loppuvat ennemmin kuin pyörästä ainakin useimmilla meistä ;)

Jep. Valintaan vaikutti todellakin tuo ajettavuus ja mukava alakierrosten vääntö. Tämä kyseinen pyörä on lisäksi ollut lähipiirissä, joten huoltohistoria on tarkasti tiedossa.

Vetäsin ekat lipat uudella pyörällä eilen.
Vettä tuli jo aamulla todella reilusti ja kun oli lähdössä ajamaan niin eikö Kawa sammunut heti kun päästin kytkimen.
Ja sitten kumoon siihen saatanalliseen lätäkköön sateeseen.
En tiedä oliko kosteus minkä takia sammu mutta ei normaalia. Eipä tullut vaurioita, paitsi henkisiä.
Onneksi sen verran tullut käytyä salilla että sain itse nostettua pyörän pystyyn.

Onkos kukaan sattumalta ostamassa uutta pyörää.

Kaverilla olisi -04 vuoden R1 yamaha, ajettu 7000km huollettu ja ollut naisella.

17500,-

TheSami sanoi:
Onkos kukaan sattumalta ostamassa uutta pyörää.

Kaverilla olisi -04 vuoden R1 yamaha, ajettu 7000km huollettu ja ollut naisella.

17500,-

Oih ja voih, toi olisi ihan helmi.
Ainoastaan massit uupuu :(

Kimmo sanoi:
Oih ja voih, toi olisi ihan helmi.
Ainoastaan massit uupuu :(

Se on helmi... on se niin helvetin hieno pyörä. Heti ostaisin jos hilloa olisi.

Mutta tosiaan jos joku moista on ostamassa niin tossa on 100% loistoyksilö.

Suhteessa halpa verrattuna uuteen. Ja tuohan on käytännössä uusi.

Volcano sanoi:
Hyvän pyörän ostit, itsellä samanlainne.

Back
Ylös Bottom