Moottoripyörä?

Mikä olisi hyvä paikka alkaa kauppaamaan vanhaa mopoa? Isällä olisi joku 1950-luvun itäblokin mopedi, mistä nyt pitäisi päästä eroon. Mopo on hyvässä kunnossa ja käsittääkseni sillä on ihan kohtuullisesti arvoakin. Itse en tajua niiden päälle yhtään mitään, eikä ole mitään hajua mihin tuollaista kannattaisi lähteä kauppaamaan.

vmpk.fi Tuolta voit "pussihousuilta" käydä kyselemässä tietoja moposta. Löytyy aika hyvin nippelitietoa porukalla tuolla foorumilla.

Todellisuus iski ja mulla ei oo rahaa ostaa mitään 1000 kuutioista pyörää ainakaan tänä kesänä joten tyytyminen on pienempään :(
Onko kokemuksia 750 gsx-r 2000-2002 malleista. Onko hyvä pyörä ajaa/ onko näissä mitään tyyppivikoja?

Itelle nyt Espanjassa olessa puskenut kauhea ajokuume, täälä kun on nyt jo niin loistavat kelit ja ennenkaikkea tiet päästellä! Tuli sellainen fiilis että jos sitä viimevuonna ostetun uuden street triplen vaihtais johonkin kyykkyyn millä vois sitten vähä kauemmaksikin lähteä mm tänne Espanjaan. Heti ensinmäisenä tuli mieleen joku muutaman vuoden vanha Ducati.. Periaatteesta en kiinalaisiin koske, mutta ehkä pitää antaa itelle periksi. Mene ja tiedä :wtf:

Periaatteesta en kiinalaisiin koske, mutta ehkä pitää antaa itelle periksi. Mene ja tiedä :wtf:

En minäkään kyllä kiinalaisiin vehkeisiin luottais, japanilaiset onkin sitten erikseen ;)

En minäkään kyllä kiinalaisiin vehkeisiin luottais, japanilaiset onkin sitten erikseen ;)
Arvasin (houkuttelin) että joku tähän tarttuu.. Mulle nyt sattuu Kiina ja Japani olemaan sama kaveri eri verkkareissa. Kyllähän japsit vehkeitä osaa tehdä - sitä en väitä.

No niin, kaikki pelit ja vehkeet löytyy - enää puuttuu vain kortti. FFFUUuuuuu :D Saas nähdä miten tälläinen keltanokka selviää tuosta käsittelykokeesta isommalla pyörällä.

Minkälainen"isompi pyörä"? Mulla oli ihan täysin keltanokkana kans harley davidson sportster 1200cc käsittelykokees ja meni hyvin sillon aikanaan pari vuotta sitten. Helppoo siin mieles ku pelkäl kytkimel melkei pärjäs ku vääntö vei... Siellä testikentällä samalla ku katteli niitä ER-6:lla taiteilevia tyyppejä ni näytti noviisin silmissäki nii vaaralliselta ja epävakaalta se touhu. Tosin osa tais olla piikkikorttia ajamas sillon mut kuitenkin, kyl tollanen iso ainakin oli alottelijan käsis pirusti vakaampi ajella.

Ajohousuja tässä olen katselemassa ja netissä olisi tarjolla IXS:n siistikuntoiset henkselimalliset housut hintaan 30e, kokokin olisi sopiva. Polvissa ja oletettavasti lonkissa myös foam-suojat. Vähän epäilyttää tuollaisten suojaavuus? Toisena vaihtoehtona on, että investoisin 70e enemmän ja ostaisin mp-asun route-ajohousut. Kannattaako nuo foam-suojalliset unohtaa?
Elä huoli, sama se jos tixtex-housuista puhut.
Todennäköisyys sille että mikään suoja löysemmissä (=ei kireissä) housuissa olisi edes just osuman tullessa kohdallaan on hyvin hyvin pieni. Ja liukuessa se on jo missä sattuu. Jos haluat oikeasti suojaa, tiukka alusasu jossa suojat. Tai nahkat.
Ei siis kannata murehtia.

Nyt olis tuolla myyntiosastolla myynnissä mun lähes käyttämätön ämpäri. Ostakaa siitä halvalla shoei xr-1100, taatusti huippu kypärä!! Ja täysin uutta vastaavassa kunnossa, koska ajettu vaan muutama tunti.

Nyt olis tuolla myyntiosastolla myynnissä mun lähes käyttämätön ämpäri. Ostakaa siitä halvalla shoei xr-1100, taatusti huippu kypärä!! Ja täysin uutta vastaavassa kunnossa, koska ajettu vaan muutama tunti.

Pakkisalen tarjoon ostajalle vielä tuosta pyydetystä hinnasta!!! Ja Mikeltä voitte kysyä, että on varmaan luotettava kauppias!!! :)

Prkele että kuumottaa jo. Kaksi kuukautta mennyt kohta helposti pyörän odottaessa tallissa, mutta nyt teiden sulaessa ajatus vielä kuukauden odottamisesta tuntuu mahdottomalta. Toivottavasti olis jo kuukauden päästä kortti taskussa :puntti:

Koska pakkiksen motoristit meinaa lähtee tien päälle? Laitoin eilen "mopon" huhtikuuksi seisontavakuutukseen, mutta en tiedä maltanko. Aika paljon säästää, jos seisotan tuon huhtikuun, kuitenkin tuo kuu on vielä tien päällä aika rikkonainen. Viim. siis toukokuun 1. pv. pyörä ajossa eli vappuaattona, mutta mietin maltanko.

Tuli tässä pohdiskeltua mopoilua, miten toimitte ruuhkassa? Pysyttekö kiltisti jonon jatkona, vai työnnättekö keskikaistaa pistin jonon keulille? :D

Back
Ylös Bottom