jackass
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä olisi hyvä paikka alkaa kauppaamaan vanhaa mopoa? Isällä olisi joku 1950-luvun itäblokin mopedi, mistä nyt pitäisi päästä eroon. Mopo on hyvässä kunnossa ja käsittääkseni sillä on ihan kohtuullisesti arvoakin. Itse en tajua niiden päälle yhtään mitään, eikä ole mitään hajua mihin tuollaista kannattaisi lähteä kauppaamaan.
Periaatteesta en kiinalaisiin koske, mutta ehkä pitää antaa itelle periksi. Mene ja tiedä :wtf:
Arvasin (houkuttelin) että joku tähän tarttuu.. Mulle nyt sattuu Kiina ja Japani olemaan sama kaveri eri verkkareissa. Kyllähän japsit vehkeitä osaa tehdä - sitä en väitä.En minäkään kyllä kiinalaisiin vehkeisiin luottais, japanilaiset onkin sitten erikseen ;)
Kyllähän japsit vehkeitä osaa tehdä
Elä huoli, sama se jos tixtex-housuista puhut.Ajohousuja tässä olen katselemassa ja netissä olisi tarjolla IXS:n siistikuntoiset henkselimalliset housut hintaan 30e, kokokin olisi sopiva. Polvissa ja oletettavasti lonkissa myös foam-suojat. Vähän epäilyttää tuollaisten suojaavuus? Toisena vaihtoehtona on, että investoisin 70e enemmän ja ostaisin mp-asun route-ajohousut. Kannattaako nuo foam-suojalliset unohtaa?
Nyt olis tuolla myyntiosastolla myynnissä mun lähes käyttämätön ämpäri. Ostakaa siitä halvalla shoei xr-1100, taatusti huippu kypärä!! Ja täysin uutta vastaavassa kunnossa, koska ajettu vaan muutama tunti.