Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Missä rovaniemellä ajetaan noita?
Pudiksella ajetaan kai lähinnä 1300m matkaa niinku pidempänä matkana.
Pyörä hankittu!! Z1000 tuli kotiin. Uudempaa mallia![]()
Onnea, komia pärrä!Pyörä hankittu!! Z1000 tuli kotiin. Uudempaa mallia![]()

Tuuli sen verran, että tuo vauhti riitti sillä ajolla. Ensi vkolla tulee vielä ajeltua, sitten öljynvaihto ja suodatin ja talvisäilöön.
Pyörä hankittu!! Z1000 tuli kotiin. Uudempaa mallia![]()
Paitsi että ne edellisen omistajan vakuutukset katkeaa siihen kun pistät nimen luovariin.Nyt oon ajellut ed. omistajan jollain (kai puolikasko tms.) ja onneksi en oo kaatunut![]()
Paitsi että ne edellisen omistajan vakuutukset katkeaa siihen kun pistät nimen luovariin.
Liikennevakuutus periaatteessa ja kaskot katkeaa heti. Itse käyn aina näyttämässä luovarit vakuutusyhtiössä ja irtisanomassa vakuutukset samantien.Viikonhan ne on voimassa, kunnes käyt konttorilla pistämässä omiin nimiin (edit: sen viikon sisällä)?
Onko moni pakkislainen käynyt lentokentällä testaamassa pyöränsä kulkupotentiaalia? Itse kävin menneenä kesänä 2 kertaa, on kyllä tietynlainen suola tuolle harrastukselle(kun ei moottoriratojakaan tässä lähellä ole). Ensi kesäksi tarkotus vaihtaa pyörää, eiköhän sittenkin kentälle tule mentyä. 4 kesää samanmallisella pyörällä(2 eri yksilöllä), nyt alkaa riittämään. Jos pyörän vaihdolla saisi taas samanlaisen poltteen takaisin moottoripyöräilyyn mitä oli "harrastuksen" alkuaikoina.
Liikennevakuutus periaatteessa ja kaskot katkeaa heti. Itse käyn aina näyttämässä luovarit vakuutusyhtiössä ja irtisanomassa vakuutukset samantien.