Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mielenkinnosta minkä vakuutusyhtiön konttorissa sanottiin että kaskokin on sen 7 päivää voimassa. siis jos edes ollut kaskoa, minkä saa katkaistua netissä samantien kun on myynyt ajoneuvon koska kyseessä ei ole pakollinen vakuutus.Jatkan vielä tuota vakuutusasiaa. Kysyin tänään, kun otin vakuutukset omiin nimiin, että onko ne ed. omistajan vakuutukset, myös kasko voimassa sen viikon. Vastaus oli: ON!! Näin mulle vastattiin.
Suurin virhe minkä pärrämies voi tehdä, on nimeomaa mennä mp messuille kevät talvella. Sitä kärvsitelyn määrää, kun ajohimot 1000 kertastuu :D Ite tulee jostain syystä aina syyllistyttyä tähän..Sinne meni mopo talviunille. Kilometritkin meni sen verran kohilleen, että huollot teetän samalla jotta ei heti keväällä tarvi kärvistellä jonossa. Nyt vaan ootteleen MP-2012 messuja :dance2:

Varmaan siinä huhti-toukokuussa otan isäni pyörän käyttöön, jos se ei enää aja, kuten hiukan uhkasi.Mihis aikaan keväällä meinaatte ottaa pyörää alle?
Mihis aikaan keväällä meinaatte ottaa pyörää alle?
. Aamu on upea taas. Aurinko paistaa ja pikku pakkanen. Tosta kun aurinko vähän lämmittää niin tulossa on upea ajokeli tänään! On muuten hienoa kun lehdet lentelevät puista ja tiet on tyhjiä. Pitää pään kylmänä, ettei lähde kokeilee ennätyskanttailuja, vaan nauttii vaan syksystä. En ois edes uskonut itse nauttivani syksystä, mutta pyörän selässä eilen oli todella hienoa. Tänään pitäisi parantua kelin vielä.Ei pyörää ikinä talviteloille laiteta ees. Aamu on upea taas. Aurinko paistaa ja pikku pakkanen. Tosta kun aurinko vähän lämmittää niin tulossa on upea ajokeli tänään! On muuten hienoa kun lehdet lentelevät puista ja tiet on tyhjiä. Pitää pään kylmänä, ettei lähde kokeilee ennätyskanttailuja, vaan nauttii vaan syksystä. En ois edes uskonut itse nauttivani syksystä, mutta pyörän selässä eilen oli todella hienoa. Tänään pitäisi parantua kelin vielä.
Kaiva IsoDino pyörä vaan ajoon. Sul täytyy olla hermot kyl ruostumatonta terästä, et pystyt olemaan kotona kun uus pyörä "talviteloilla".
Mihis aikaan keväällä meinaatte ottaa pyörää alle?