Moottoripyörä?

Kiinnostais lähinnä, että miten helkatissa sen tuulisuojaimen leuan alle saa kiinni siihen kypärään? Se suun edessä oleva pehmuste kypärässä vaikuttais kiinteältä ja silti se sinne väliin pitäis änkeä.

Hitto että oli lähellä tänään lipat radalla. Moottori kävi niin kuumana, että sieltä tuli vähän jäähdystysnestettä pihalle ylivuotoletkusta joka tiputti sen tietenkin takarenkaaseen. Tietäähän sen sit mitä siinä käy kun muuten on ihan kuivaa keliä. Pyörä melkein poikittain mutkasta tultaessa kun aloin kaasua avaamaan. Jotenkin ihmeenkaupalla sain pyörän pysyyn kuitenkin pystyssä vaikka vähän heittelehtikin puolelta toiselle.

Tarvii varmaan tyhjentää ja puhdistaa toi jäähdytysjärjestelmä jos jäähdyttelis sit paremmin...

On kahdenlaisia moottoripyöräilijöitä. Niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan.

T: Nimim. Ahvenistolla kyljellään mutkaa matkustanut :D

On kahdenlaisia moottoripyöräilijöitä. Niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan.

T: Nimim. Ahvenistolla kyljellään mutkaa matkustanut :D

No onhan sitä pari kertaa tullu jo kaaduttua. Viimevuonna ja noin kuukausi sitten juuri tuolla alastarolla. Kerran kesässä saa riittää :D tai siinäkin on jo vähän liikaa :D

Uudella pyörällä tarvii ottaa sitten vähän rauhallisemmin kun sais nyt vaan hommattua sen..

Kiinnostais lähinnä, että miten helkatissa sen tuulisuojaimen leuan alle saa kiinni siihen kypärään? Se suun edessä oleva pehmuste kypärässä vaikuttais kiinteältä ja silti se sinne väliin pitäis änkeä.

Siitä en osaa sanoa, en ole kokenut tarpeelliseksi ostaa moista.

No niin pikku Hornetti tuli taloon...vielä on kesää jäljellä. Vähän pitää vielä ruuvailla omaan makuun sopivaksi. Kytkinkahvan etäisyys on ainakin jollekkin pitkäsormiselle tehty ja lisäksi pitää arvuutella jotain L-kulma palaa tms. millä saisi lankarullat takaswingiin kiinni.

Enpä muista enää, mutta kyllä mä sen sinne olen saanut pujoteltua. Mulla siis tuollainen X801R jos nyt oikein muistan.

Ei se auta ku pruuvailla. Kiitos kuitenkin. :)

Noniin. 3 viikon päästä matkustaa daytona saksasta kotiin. Täysin virheetön ja ei ainuttakaan naarmua koko pyörässä. Vm-09 7500km rullailtu. Pärrässä oli uudet diablot ja hälytinjärjestelmä. Hälyt on siitä huonot, että tyhjentää akun parissa viikossa. Täytyy huomenna mennä kattelemaan slipareita :rock:

hitto Pikkueetu.. et yhtään kyllä vähentänyt tätä Blackbird painetta mitä itsellä on.. Onko hyvä pyörä?

tuosta saa hyvän ku vaihtaa ilmansuodattimen, suutinsarjan ja akran koko putkiston :D ja vähän modaa villkuja ja peiliejä :)
No joo, onhan tuo hyvä ja luotettava ns. "yleispyörä". Ei liian kyykky ja 2 päällä mukava ajella. Matka taittuu kivasti. Voimaahan ei ole koskaan tarpeeksi (vakiona 115Kw)
R1 teki mieli, mut tää on vähä tämmönen kompomissi, ku sattu kohille tämä yksilö :)

näitähä saa jo suht edullisesti nettimotosta

Ite kyllä harkitsisin Hayabusaa ehkäpä jos tuollaista pyörää katsoo. En kyllä ikinä ole Bläkkärillä ajanut joten ei kokemuksia siitä. Missä Honda olis parempi?

Ite kyllä harkitsisin Hayabusaa ehkäpä jos tuollaista pyörää katsoo. En kyllä ikinä ole Bläkkärillä ajanut joten ei kokemuksia siitä. Missä Honda olis parempi?

Samaa kysyn minä. Ykköskoppasia busia saa melko sopivaan hintaan ja siinä on jo paljon pyörää.

Busan ja Blackbirdin lisäksi kannattaa vilkaista Kawan ZZR1200. Olen omallani ajanut nyt reilu 10tkm ja ei ole kaduttanut hetkeäkään. Hinnatkin on ihan maltillisia. Linkki

Back
Ylös Bottom