Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto että oli lähellä tänään lipat radalla. Moottori kävi niin kuumana, että sieltä tuli vähän jäähdystysnestettä pihalle ylivuotoletkusta joka tiputti sen tietenkin takarenkaaseen. Tietäähän sen sit mitä siinä käy kun muuten on ihan kuivaa keliä. Pyörä melkein poikittain mutkasta tultaessa kun aloin kaasua avaamaan. Jotenkin ihmeenkaupalla sain pyörän pysyyn kuitenkin pystyssä vaikka vähän heittelehtikin puolelta toiselle.
Tarvii varmaan tyhjentää ja puhdistaa toi jäähdytysjärjestelmä jos jäähdyttelis sit paremmin...
On kahdenlaisia moottoripyöräilijöitä. Niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan.
T: Nimim. Ahvenistolla kyljellään mutkaa matkustanut :D
Kiinnostais lähinnä, että miten helkatissa sen tuulisuojaimen leuan alle saa kiinni siihen kypärään? Se suun edessä oleva pehmuste kypärässä vaikuttais kiinteältä ja silti se sinne väliin pitäis änkeä.
Samaahan ne sanoo pyöristäkin. Niitä on just samat kaksi ryhmää.On kahdenlaisia moottoripyöräilijöitä. Niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan.
Enpä muista enää, mutta kyllä mä sen sinne olen saanut pujoteltua. Mulla siis tuollainen X801R jos nyt oikein muistan.Kiinnostais lähinnä, että miten helkatissa sen tuulisuojaimen leuan alle saa kiinni siihen kypärään? Se suun edessä oleva pehmuste kypärässä vaikuttais kiinteältä ja silti se sinne väliin pitäis änkeä.

hitto Pikkueetu.. et yhtään kyllä vähentänyt tätä Blackbird painetta mitä itsellä on.. Onko hyvä pyörä?

Ite kyllä harkitsisin Hayabusaa ehkäpä jos tuollaista pyörää katsoo. En kyllä ikinä ole Bläkkärillä ajanut joten ei kokemuksia siitä. Missä Honda olis parempi?