Moottoripyörä?

Mitä eritoten kannattaa kattoo pyörästä, kun olisin saksasta hakemassa, pyörä on triumph daytona 675 vm-07 ja ylöspäin. Kaveri sano, että huoltokirja pitää olla, koska siinä on joku sivu/certifikaatti, missä kerrotaan kuka on pyörän ostanut, milloin, mistä yms. Eli ilman tota sivua en osta. Tottakai tsekata huoltohistoriaa muutenkin ja kattoo että kaikki paperit löytyy. Kokeilla että lähtee hyvin käyntii, käy, yms.

You have a good taste, sir! :D

Itelläkin on samanmoinen harmaana ja vähän vanhempana tuossa pihassa. :) On kyllä uskomattoman mainio pyörä, mutta pakko myöntää että joissain tilanteissa katteita toivois kyllä lisää. :)

Itse kävin tuollaista vm-04 kokeilemassa ja ei kyl kauheesti voi kehua.Aika kolkon oloinen ja ohjaus (ainakin siinä kyseisessä pelissä) oli kankea niin pieneksi peliksi. Jäi koeajot siihen eikä wikakasoja ihan heti koeajeta uudestaan :D.
Entinen peli oli honda ja tulikin sit haettua tollanen 954rr loppukesän leluks :D
Huomenna pitäis siihen tulla clipareiden korotus setti , saa ajoasennon paremmaks ja sit alkaa rokkaamaan entistä enemmän :rock:

Itse kävin tuollaista vm-04 kokeilemassa ja ei kyl kauheesti voi kehua.Aika kolkon oloinen ja ohjaus (ainakin siinä kyseisessä pelissä) oli kankea niin pieneksi peliksi. Jäi koeajot siihen eikä wikakasoja ihan heti koeajeta uudestaan :D.
Entinen peli oli honda ja tulikin sit haettua tollanen 954rr loppukesän leluks :D
Huomenna pitäis siihen tulla clipareiden korotus setti , saa ajoasennon paremmaks ja sit alkaa rokkaamaan entistä enemmän :rock:

Nyt on kyllä pakko sanoa ettei miulla vertailukohteita ole, mutta jos tuosta vielä paranee vähänkin niin "I'm in heaven!" :)

Ekaa kertaa ropasin nyt hieman hartaammin oman fillarin (CB1000R) jousitusta ja voi pojat kun tuli heti erilainen, ts. parempi. Stock-asetukset olivat mun painoiselle näemmä vähän turhan pehmoiset varsinkin, kun kyseessä ei ole mikään ratapyörä muutenkaan.

Nimim. Tänään mutkalle.

Ekaa kertaa ropasin nyt hieman hartaammin oman fillarin (CB1000R) jousitusta ja voi pojat kun tuli heti erilainen, ts. parempi. Stock-asetukset olivat mun painoiselle näemmä vähän turhan pehmoiset varsinkin, kun kyseessä ei ole mikään ratapyörä muutenkaan.

Nimim. Tänään mutkalle.

Mitäs teit sille?

Yöajelut <3 Saa syöttää menemään syrjässä sen minkä jaksaa ja sitte koisaan.. aVot
Viime vuonna, joskus myöhään syksyllä iltahämärissä, olin ajelees MP3 -soitin mukana ja napit korvissa. Käännyin vähän isommalta tieltä pienemmälle jossain hevon vitussa, niin pienemmällä tiellä oli sellanen tosi ihmeellinen elokuvamainen sumukerros ~50cm tien pinnasta. Samaan aikaan kun näin tuon sumun, vaihtu soittimesta sufflella biisiksi Maidenin "Fear of the Dark". Tuo oli varmaan koko kauden siistein kokemus; samaan aikaan vähän pelotti (jo senkin takia kun eturenkaan ~puolivälistä alaspäin ei nähnyt mitään) ja toisaalta jotenkin ihan älyttömän epätodellinen tunne oli se muutaman km pätkä vedellä. Tuo biisi kruunasi vielä kaiken, soittimessa joku ~150 kappaletta niin miten se randomilla onnistukin tuon ainoan tilanteeseen sopivan vielä juuri oikealla hetkellä sieltä valkkaamaan. :D

Pitkien kannattaa kokeilla kilokyykyistä R1:stä, niitä on kehuttu tilavimmiksi ja itse ainakin voin tämän vahvistaa. Mittaa 190cm ja hyvin tuli matkaa ja räppäilyä ajeltua omalla pyörällä, ei väsynyt tai tullut paikat kipeiksi.

1000RR tuolla seisoskelee. Vähä vaan innostus laantunut, joutais myyä pois. :( Mut perjantaina nyt sillä kuitenkin reissuun, katotaan josko se kipinä vielä syttyis? Veikkaanpa silti että ei.

vähän lyheni kausi lauantai iltana kun lähdin ajelemaan, muistikuvat on kun olin ajamassa suuntaan x ja seuraavaksi lanssissa ilmeisesti joku kysyy nimeä.. tuloksena oikea käsi poikki ja pyörästä runko poikki yms. itse en ole pyörää nähnyt kun edelleen sairaalassa makaan, kädessä vielä turvotusta niin ei ole leikkaushaavaa suljettu, huomenna vissin reidestä ihoa jolla suljetaan. hieman ketuttaa kun kuukauden päästä piti lähteä pyörillä porukalla eurooppaan.. 8500km ehti tulla tällä kaudella, jos vakuutusyhtiö on avokätinen niin ehkä syksyllä saadaan vielä 10tkm mittariin.

vähän lyheni kausi lauantai iltana kun lähdin ajelemaan, muistikuvat on kun olin ajamassa suuntaan x ja seuraavaksi lanssissa ilmeisesti joku kysyy nimeä.. tuloksena oikea käsi poikki ja pyörästä runko poikki yms. itse en ole pyörää nähnyt kun edelleen sairaalassa makaan, kädessä vielä turvotusta niin ei ole leikkaushaavaa suljettu, huomenna vissin reidestä ihoa jolla suljetaan. hieman ketuttaa kun kuukauden päästä piti lähteä pyörillä porukalla eurooppaan.. 8500km ehti tulla tällä kaudella, jos vakuutusyhtiö on avokätinen niin ehkä syksyllä saadaan vielä 10tkm mittariin.

Mitäs niinku tapahtui oikein? Joku ajoi päälle tms? Onneks ei pahemmin käyny

^^ Tapahtumassa, kun todennäköisesti on toinen osapuoli niin minä veisin siltä tuhkatkin pesästä. Jos oli Hirvi emo, niin vasan lihat kanssa pakkaseen + vakuutusyhtiöltä kaikki mitä irtoaa..

E: Ja toipumisia! Kyllä se säikäyttää aina, mutta nyt on sitte kuolematon olo :) Tsemppiä!

jaa a, en tiedä mitä tapahtunut kun ei muistikuvia ole, ei ole myöskään silminnäkijöitä ja poliisin puoleltakaan asiaa ei enempää tutkita joten jos muisti joskus palaa niin saadaan varmaan tietää muuten odotellaan vaan mitä vakuutusyhtiö korvaa. itseni tuntien totuus voi olla mitä vain väliltä hirvi-oma hölmöily mutta turha sitä on mielestäni spekuloida sen enempää vaan uutta mopoa alle ja harrastus jatkuu.

Oho :wtf: Paranamisia sinne jotta pääsee taas pian kääntää sitä kahvaa entistä kireemmälle!

Mitäs teit sille?
En yhtään mitään sen kummempaa kuin muutaman kerran hain säätöjä etu- ja takapäästä. Takapäätä nostin vielä hieman (esijännitystä lisää) ja edestä pistin sekä esijännitystä että paluuvaimennusta vähän tiukemmalle. Kummallista, mutta selvästi huomasi eron.

Tossa cb1000r vakio jousituksen säädöt ovat ainakin omasta mielestäni aikuisen miehen kokoiselle hengen vaaralliset. Kunnon jarruttuksessa etuiskarit pohjaa ja perä rupeaa helposti pumppaamaan mutkassa töyssystä. Itsellä taisi olla edessä menovaimennus kokonaan kiinni, esijännitystä jonkin verran lisää, paluuvaimennusta joku x määrä kiinni ja takana vähän lisää vaimennusta. Noillakin säädöillä etunen pohjaili satunnaisesti jarruissa ja muuten vaan töyssyissä, vaatisi ilmeisesti lisää öljyä putkiin jotta tulisi tuonne loppuun vähän lisää vaimennusta. Itsellä oli tuo löllö keula ja huono maavara kaksi pääsyytä pyörän vaihtoon, toki menee se kadulla ihan hyvin noillakin kun vähän kiristelee mutta radalle se ei kyllä oikeen enään itsellä istunut.

Huomenna koko päivä kemoralla ja ennuste näytti ainakin aamulla vielä asiallista keliä.. Eikä voi muuta kuin :rock:

Omaan makuun tuo Busa on vain liian painava. Vie kyllä ketteryyden mennesseen....Busalla mennään kovaa(suoralla) ja vakaasti.

Piru kun siihen massaan on tottunut, niin kaikki alle 250 kiloset pyörät tuntuu ihan rimpuloilta vinkuheiniltä.. ;)

Busaa jos kokeilette joskus, niin ainakaan vakiorenkaiden kanssa ei kannata paljoa ketteryydestä puhua. Niin laajat pallot, että ei käänny tasan mihinkään, kun vertaa esim Pilot powerien kanssa ajamiseen. Itsekkin kävin tänään hakemassa pilot powerit alle, kun ei huvittanut lähteä kampeamaan rataa vakiokumeilla. Ja joo, ajetaan varovasti ekat kilsat, ettei heti lipsahda tuore liukas renkula alta.

Back
Ylös Bottom