Moottoripyörä?

Niin mie vähän ajattelinkin, että tehoa vain helevetisti. Tuossa onkin hyvä, kun on hieman pidempi tuo takahaarukka, niin ei vallan selällään joudu makaa.

Tuo MAD:in mattamusta on aika hieno peli. Tosin edelleen nuo 'faitteri' pyörien trollinaamat ei istu mihinkään pyörään.

Kylläpä jänskättää, huomenna pyörää kokeilemaan ja toivottavasti ostamaan! Saapa nähdä miltä tuntuu ajaa 600cc CBR:ää ku viimeksi ajanu piikillä ja siitäki jo kohta vuosi aikaa :)

Mikäköhän siinä on, että koskaan ei ole löytynyt sellaista vakiopyörää joka kaikilta osin mielyttäisi omaa silmää? Mutta "täydellisiä" rakenneltuja pyöriä löytyy kyllä paljon. Kai noissa vakiopyörissä tehdään niin paljon suunnittelu kompromisseja, että ne väkisin vaikuttavat lopputulokseen.

Tässä olisi pyörä joka tämän hetken maun mukaan vaikuttaa aika buenolta:

185motors0.jpg

Tuossa ei paljon muutettavaa olisi. Tosin ihan hirveä tuo varmaan ajettavana on, mutta ulkonäköhän on tärkeintä :D
Tosin herättää varmaan aika paljon mielipiteitä vastaankin.
Täällä löytyy lisää kuvia kyseisestä pyörästä.
Kusisin hunajaa jos saisi tuollaisen, tuon tyyppiset pyörät kiehtoo eniten:kuola:
Onko suomessa mitä pajoja ja nettisivuja mitkä rakentelee tuollaisia? Saisi ihailla ainakin..

200km takana 600cc CBR:llä ja oon jo rakastunu :P Tehoa sopivasti, tosin olis joku 750-kuutioinenki ollu ihan jees.

On jo kohta 70tkm ajettu tuolla seepralla eikä jakopäätä oo vielä rempattu, vielä ei ääntele mutta vois kuvitella että kuitenki pitää kohta rempata. Paljonkohan yleensä kustantaa -92 Cebarin jakopään uusiminen?

Kusisin hunajaa jos saisi tuollaisen, tuon tyyppiset pyörät kiehtoo eniten:kuola:
Onko suomessa mitä pajoja ja nettisivuja mitkä rakentelee tuollaisia? Saisi ihailla ainakin..

Eipä taida Suomessa pahemmin rakentelu pajoja olla, mutta aika hyvin tuollaisen pystyisi itse rakentamaan. Suurimman osan osista pystyisi suoraan tilaamaan. Esim. täältä löytyy aika hyvin kyseisen pyörän osia. Tosin ihan noin suurilla muutoksilla ei taitaisi saada pyörää Suomessa katsastettua.

200km takana 600cc CBR:llä ja oon jo rakastunu :P Tehoa sopivasti, tosin olis joku 750-kuutioinenki ollu ihan jees.

On jo kohta 70tkm ajettu tuolla seepralla eikä jakopäätä oo vielä rempattu, vielä ei ääntele mutta vois kuvitella että kuitenki pitää kohta rempata. Paljonkohan yleensä kustantaa -92 Cebarin jakopään uusiminen?

Mun Bläkkärissä on nyt 110 000km mittarissa ja rupes vähän ketju ääntää ja osat makso jotain 200e ketjun ja parin laaharin kanssa. Liikkeessä sanottiin että on huollossa ollu Bläkkäreitä missä on yli 160 000km mittarissa eikä oo viel tarvinu ketjua vaihtaa, se kun riippuu ihan ajotyylistä. Itse en kyllä lähtis vielä vaihtamaan jos ei kerran minkäänlaista ääntä kuulu.

Viime kesänä ajelin Tampereella Hämeenkadulla tollasen Boss Hossin perässä. Vaikka tykkään mun 600cc Jammusta niin silti tuntui, että molemmat kivekset surkastui olemattomiin. :D

http://www.iltalehti.fi/autot/2011051513701742_am.shtml

Uudemmassa pyörässä on 6,2-litrainen alumiinirunkoinen Corveten V8-moottori ja toisessa Chevroletin 8,2-litrainen isolohko.

Isolohkosta lähtee voimaa komeasti 502 hevosvoimaa ja Corveten koneestakin vähintään riittävästi eli 439 hevosta.

13701815_am.jpg

Kyllä toi Boss Hoss on taas niitä viritelmiä mitä ois pitänyt jättää tekemättä. Kohta tulee joku helvetin lousku duramax koneella ja siinä on kippi ja lava :jahas:

Mun Bläkkärissä on nyt 110 000km mittarissa ja rupes vähän ketju ääntää ja osat makso jotain 200e ketjun ja parin laaharin kanssa. Liikkeessä sanottiin että on huollossa ollu Bläkkäreitä missä on yli 160 000km mittarissa eikä oo viel tarvinu ketjua vaihtaa, se kun riippuu ihan ajotyylistä. Itse en kyllä lähtis vielä vaihtamaan jos ei kerran minkäänlaista ääntä kuulu.
Joo, pitää tässä kuunnella että mitä se sanoo. Tänään ku kylmänä käynnistin nii ei kuulunu mitään ääntä ja kylmänä kai se vissiin ekana ääntelee?

Vittusaatana, onnistuin jo akun tyhjentämään. Joka pyörässä tuntuu olevan omat kikkansa että miten kuuluu käynnistää, piti jo neuvoa kysyä entiseltä omistajalta ku tuntu että ei se pysy käynnissä millään :D Nyt pitää muutama tunti odotella että latautuu ennen ku pääsee uudestaan kokeilemaan. Hirvee polte kyllä päästä ajelemaan, oli sen verran kivaa eilen. Uskalsi jo kahvaaki kääntää kunnolla illalla, pelottaa vaan tuo sileä takarengas :D

Ryypyn kanssako sä tuskailet? :D
Joo, ensinnäkään en laittanu ryyppyä aivan täysille, lähti kyllä silti käyntiin.. Sitte ku vähä aikaa oli ollu käynnissä, otin ryypyn kokonaan pois päältä ja vähä väänsin kaasua, tuolla tavalla tein aina kevarin kans. Sehä sitte sammu eikä meinannu enää lähtä millää käyntiin, sitte loppuki jo virta :D

Edellinen omistaja sano että pitäs laittaa ryyppy täysille, antaa käydä niin kauan että nostaa itekseen kierroksia ja ei sais ollenkaa koskea kaasuun. Jospa se tästä :D

No, joutaapaha ainaki salille nytte ku ei muutamaan tuntiin pääse ajamaan :puntti:

Faijan pyörässä on ryypyn kanssa niin että ensin kokonaan auki ja käyntiin, sit kun se meinaa tukehtua niin vähentää vähän ryyppyä ja antaa sit käydä niin kauan kunnes kierrokset taas nousee ja taas pikkuhiljaa vähentelee ryyppyä. Kaasuun ei ryypyn kanssa tietenkään kosketa ollenkaan. On niissä omat niksinsä :D

Voi vittusaatana, Cebarin akku varmaan aivan susi ku ei näytä latautuvan. Ilmankos vetiki niin äkkiä startatessa tyhjäksi.. Tuommoseen ei vissiin saa ite lisätä akkunestettä ku tuossa lukee että "do not open"?

EDIT: Vai voiko vika olla laturissa ku joku Bilteman laturi kyseessä? Ku luulis että eikai se pyöräkään siihen virtaa sais jos ei akkulaturikaan pysty sitä lataamaan.

Hae uus kunnon akku, maksaa ehkä 40e. Äläkä mitään lisäile sinne vanhaan :D

Kyllä se näköjään ottaa virtaa vastaan, laturin mittari vaan ei toimi. Mutta ei tuo pyörä perkele lähe millään käyntiin.. Yrittää kyllä mutta ei lähe. Menee hermot.

Back
Ylös Bottom