Moottoripyörä?

Ota nuo pakkausmuovit pois hyvä mies ;) Nehän on vaan edessä..

Jokuhan se meni päälle kolme markkaa kawalla ilman katteita viime kesänä(?) Zx-12r vai olikohan zzr1400 :rock:

Noi taitaa painaa yhdessä yli 500kg!!! Vai miten on?

Jotain sellaista.

Erikoismies: en ota, lällislää.

edit: viime vuonna taisi yhdestä busasta revetä katteet kiitoradalle 320+ vauhdissa.. (ja kun kysytään, niin turbopyörä milloin katteet ei oikein mahdu kiinni alta, viima sisään ja kräks)

Mitäs pakkislaiset sanotte sellaisesta pyörästä kuin Honda CB500? Onko hyvä ensimmäinen "iso" pyörä? Onko tuollaiset yleensä luotettavia ja kai niillä pääsee autojen ohi moottoritiellä?

Voi olla että sellainen tulee talliin. Pitäisi ensin vain saada tuo piikki pois alta. Jos jollakin on tarvetta luotettavalle kevarille niin multa sellaisen sais halvalla. Pakkislaisille ja pakkislaisten tutuille alennusta ;) http://www.pakkotoisto.com/ajoneuvo...oottoripyoerae-pohjois-pohjanmaa/#post2959645

Abaut tälläinen yhdistelmä tuli bongattua läntisellä Uudellamaalla tänään. WTF? Nahkasohvamainen Goldwing on jo melkoinen erektiontappaja, mutta jos pitää vielä ruveta peräkärryä hinaamaan, niin onko rahat nyt sijoitettu ihan oikeaan rengasmäärään?

image.php

:hyvä: Tollanenha ois ihan huippu vehje. :lol2:

Jeah, tänään tulee vihdoin kotiin -05 yamaha yzf r6. Kävin kyllä koeajamassa tonnista cbr rr:ää, gixxeriä ja r1:stä, mut ei vaan tässä työtilanteessa ole varaa tollasia ostaa.. Olis varmaan tullu hyvät tarjoukset vakuutusyhtiöiltäkin 22 vuotiaalle pk-seudulla asuvalle tonnisen kyykky-ensipyörän ostajalle :D

Hmm.. Perussetti. Putkisto, laukkutelineet, ketjurasvari, jnkv ulkonäköön muokkausta..

Minkälainen ketjurasvari on käytössä vanhassa pyörässä? Ja onko semmonen ylipäänsä hyvä peli?

Minkälainen ketjurasvari on käytössä vanhassa pyörässä? Ja onko semmonen ylipäänsä hyvä peli?

Pro-oiler nimenomaan, erittäin hyvä. 3 vuoteen en ole tehnyt ketjujen eteen muuta kuin kerran kesässä täyttänyt öljysäiliöön desin öljyy..

Abaut tälläinen yhdistelmä tuli bongattua läntisellä Uudellamaalla tänään. WTF? Nahkasohvamainen Goldwing on jo melkoinen erektiontappaja, mutta jos pitää vielä ruveta peräkärryä hinaamaan, niin onko rahat nyt sijoitettu ihan oikeaan rengasmäärään?

image.php

Haha, itse näin jossain helsingin keskustassa Goldwingin mihin oli vedetty varmaan 100 metrii valopiuhaa kiinni :D Todellinen tokyo by night pyörä

Eipä taida monelta muulta valmistajalta edes saada telineitä busaan. SW takateline on hommattu, sivulaukkuja katsotaan myöhemmin jos on tarvis..

Niin joo, jos jollain on vanhan mallin busa, niin siihen olisi myytävänä sw-motechin takalaukkuteline..

Hehee, tässä pari päivää päässy ajelemaan sachs xtc 125 4-t, ajotuntuma on aivan loistavaa ja ajoasentokin sopii itselle aika hyvin. hyvin kaunis pärrä, mitä nyt pikku muutoksia tullaan tekemään maalilla + tarroilla tänä talvena.. tosiaan biketeam(/allright) myi tuon mulle hintaan 2100e, n.2000km ajetulla koneella , rungolla 20tkm. tässä nyt on tullu reilu tonni ajettua maanantaista ja nyt näin kylmemmällä säällä ilmeni ongelmaa..
Vilkku lopetti toimintansa yhtäkkiä (check vilkun kiinnityspiuha oli jotenkin irronnut), illalla/yöllä ajaessa ei nää eteenpäin paitsi kyltit(asfaltin näkee kaverin cbr lampuista xD), tosin ajovalojen säätö ei liene tuossa iso ongelma . eilen ajoin duuniin ja lähdin motarilla ohittamaan autoa, ja hyvinhän se lähti, auto rinnalla yhtäkkiä kierrokset nykäs ja laski ja ei enään ottanu vastetta kaasuun, kaasu pois ja muutaman sekunnin päästä homma kunnossa. Tänään kehä III kierrokset 8000rmp ja yhtäkkiä taas rykäs 9000rmp ja tiputti ja nosti uudestaan ja tiputti.. eli siis heitto oli jotakuinkin 9000-7000 erittäin nopealla tahdilla... ei mitään vastetta kaasulle, muttakun pääsetää kaasun irti n.1sek niin se palautuu kunnes se alkaa uudestaan vemppaa.. motarilla oli sit 120km/h vauhdista tota rykimistä tiputus 80kmh, ja sitä ajelin sit loppumatkan kun ei uskaltanu enää kaasua painaa.. missä vika? joku kylmän sään syttymättömyys vai jossain tulpassa vika? kannattaako lähteä huutelee kuluttajasuoja takuuseen vedoten että ne on myyny mulle paskana olevan mopon vai onko ihan itse korjattavissa tuo vika.. viikonloppuna +25astetta ei mitään ongelmaa..

Muuten mä oon täysin rakastunu tohon pärrään, kaikkeen siinä ... en oo ikinä kokenu kevarilla tollasta vääntöä vaikka varrenhan se vääntökone pitäs olla :D 5vaihteella ajaa 40kmh->huiput vielä kiihtyy hyvin väännön ansiosta:)

Onkos porukalla kokemusta Suzuki SV1000:sta?
Millainen ajettava?
Onko V2:sen tärinät kuinka häiritsevät?

Itsellä hakusessa "yleispyörä" jolla voi poiketa radalla ja toisaalta tehdä vähän pidempääkin matkaa.

Back
Ylös Bottom