Moottoripyörä?


Hei kuules minkämoisilla kameroilla oot noita kuvaillu?

Ite kiinnostais kanssa hankkia. Mulla ois rouheemmat äänet nääs, kun en ahvenistollakaan 2:sta ylemmäs vaihtanu :D :D Kierrokset siellä 14000 pääsuoralla. Mutta eikös noi gixerit ookin tehty kiertokoneiks ;)
 
Hei kuules minkämoisilla kameroilla oot noita kuvaillu?

Ite kiinnostais kanssa hankkia. Mulla ois rouheemmat äänet nääs, kun en ahvenistollakaan 2:sta ylemmäs vaihtanu :D :D Kierrokset siellä 14000 pääsuoralla. Mutta eikös noi gixerit ookin tehty kiertokoneiks ;)

Videoita vai? editoitu versio muuten.. link

Gopro HD kamera tuolla kemorassa oli ekaa kertaa käytössä.. Yllättävän tukeva sen motorsport paketin imukumppikiinnike. Pari sataa vauhtia eikä merkittävää häiriötä kuvassa.
 
Videoita vai? editoitu versio muuten.. link

Gopro HD kamera tuolla kemorassa oli ekaa kertaa käytössä.. Yllättävän tukeva sen motorsport paketin imukumppikiinnike. Pari sataa vauhtia eikä merkittävää häiriötä kuvassa.

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miksi peileissä on jeesusteippiä?
 
Anteeksi tyhmyyteni, mutta miksi peileissä on jeesusteippiä?

Kutn Hos3 sanoi, ei tule tsiikailtua vääriin paikkoihin (edit: jotku suosittelee jopa nopeusmittarin teippausta). Ja onnettomuuden sattuessa lasinsirut ei lentele pitkin rataa. Lähes rutiinikäytäntö järjestetyillä ratapäivillä, että lasiosat teipataan. edit: perusteena siis sirpaleet.
 
Jos on tarvetta vähän ripeämmälle pyörälle mutta muoviluodit ei iske niin tästä brittiläinen forkunkehittäjä.
triumph-speed-triple-985176_l_a8a8294a3fb6685b.jpg


Remmiahdettu Speed Triple. Nettimotosta löytyy ja pakkiksen ilmotuksista. Vauvajuttujen takia lähtee, isompi auto kiikarissa.:(
 
Jepjep. Aika hyvin taipuu tuollainen isompikin pyörä, jos osaa..

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkos toi se TTS:n sarja vai ihan omaa tuotantoa?
TTS:n, en oo ihan noin näppärä käsistäni ;) Kaverin puhallinprojektia seurailleena totesin että ehkä fiksumpaa upottaa muutama euro kunnon satsiin ja päästä ajamaan, kuin olla kokoajan pajalla kyynärpäitä myöten rasvassa.
 
Suht rapsakat ajat :) Ei tuo keula nyt niin noussut? Vai tarkotitko että meinaa nousta?

Kuinka muuten yleensä teet tollasen kovan kiihdtyksen? Kierrokset mihin jne?

No lähtee se keula aika hyvää tahtia nousemaan, kun kakkosella vetää kaasun pohjaan, joutuu hölläämään heti. Ykkösellä täys kaasu ei juuri tule edes mieleenkään. Tuossa 10,7 lähdössä ainakin löysäsin reilusti kaasua kun alko pyörä kiikkumaan syliin.

Lähdöt on kovasti harjoituksen alla, melkolailla tankin päällä maaten, noissa lähdöissä kiekat joku 3-4000rpm.

Pyörässä olisi potentiaalia pikästi alle 10 aikoihin, mutta kuski ei uskalla lähteä.

Niin ja nyt jotain ongelmaa tyhjäkäynnin kanssa..tulppia katselin, vikaehdotuksia?
full
 
Back
Ylös Bottom