Moottoripyörä?

Mitäs viriosia meinaat hommata tulevaan vakiopyörään? :D

Hmm.. Perussetti. Putkisto, laukkutelineet, ketjurasvari, jnkv ulkonäköön muokkausta..

Jos vaikka laittais uuden busan ja ehkä ilokaasut kaveriksi.. :evil:
 
Olen vähän innostunut tuosta videoinnista.. Lyhyttä suoraa (varttimailia siis).. Etupainoisesti madallettunakin kohtalaisen kevyt keulainen.

10,7s/232km/h

10,3s/240km/h

Oletko katellu millaisia sulla on 60-jalkaset? Eli se 60ft aika?
Kun nuo loppunopeudet on kuitenkin aika kovia noihin aikoihin nähden. Kielii juurikin siitä että viivalta pitäisi päästä irti ripeämmin.
 
Onko ehdotuksia mihin kannattaisi viedä pyörä vakuutuskorjaukseen Helsingissä? Joku paikka jotka osais korjata ktm:ä ja ei kestäis viikkokaupalla korjaus.
 
Oletko katellu millaisia sulla on 60-jalkaset? Eli se 60ft aika?
Kun nuo loppunopeudet on kuitenkin aika kovia noihin aikoihin nähden. Kielii juurikin siitä että viivalta pitäisi päästä irti ripeämmin.

Oho, menny ohi..

Joo lähdössä nimenomaan olisi kirittävää. Kyllähän tehoilla paikkaa loppunopeudet kohdilleen, mutta kun 60ft aika on luokkaa 2s niin ei paljoa naurata. Mutta kun ei raukka uskalla niin ei uskalla.

Tais mennä sen verran pahasti taas pyörä remppaan, että alkoi ihan vituttamaan, just kun sai oman nimen omistajan kohdalle. Vitutuksissa kävin pistämässä vanhan seisontaan ja tilaamassa K9 busan.
 
Oho, menny ohi..

Joo lähdössä nimenomaan olisi kirittävää. Kyllähän tehoilla paikkaa loppunopeudet kohdilleen, mutta kun 60ft aika on luokkaa 2s niin ei paljoa naurata. Mutta kun ei raukka uskalla niin ei uskalla.

.

Lähtöön kierrosta enemmän ja antaa kytkimen luistaa reilummin, niin mentäs alle kympin aikoja kivasti!
 
Oho, menny ohi..

Joo lähdössä nimenomaan olisi kirittävää. Kyllähän tehoilla paikkaa loppunopeudet kohdilleen, mutta kun 60ft aika on luokkaa 2s niin ei paljoa naurata. Mutta kun ei raukka uskalla niin ei uskalla.

Jeps. Lähdöt kohdilleen niin se on ysin peli.
Tuo prätkällä viivalta lähteminen on kyllä ihan oma taiteenlajinsa, eli ei se ole helppoa kenellekään.
 
Mulle tuli torikaffitteluvehje. Tehoja riittää siihen kahvilla istumiseen tarpeeksi, mutta panostetaan reteään nahkatakkiin niin menee ainakin pyörättömät halpaan :D

Yamaha%20XJ%20600N.jpg
 
Kauas tollasen toimitus aika on? Kerrohan kokemuksia sit uudesta busasta kun saat pelin alle.:rock:

28.7 tilasin, tulevan viikon loppupuolelle lupailivat, nuita ylivuotisia on ilmeisesti muutama kappale maahantuojalla jäänyt varastoon ja niitä myyvät nyt pienellä alennuksella.

Olen tuota uutta mallia koeajanut pari vuotta sitten, hyvin samanlainen kuin vanha ajaa, tietenkin kaikkea enemmän, tehokkaampi, ketterämpi jne. Muistelen että vähän kyykympi olisi ajoasento ollut..
 
28.7 tilasin, tulevan viikon loppupuolelle lupailivat, nuita ylivuotisia on ilmeisesti muutama kappale maahantuojalla jäänyt varastoon ja niitä myyvät nyt pienellä alennuksella.

Ite hankin 1,5 vk sitte kultamustan K9:sin vaikka olen aina ollut vähän antibusanisti(entinen 12r kuski=pakosti antibusa :) ). Nyt kun tuli kilometrit täyteen farmarimoottoripyörästä (XJR1300) kyllästymisen merkeissä ja piti saada tehokas pyörä alle niin vaihtoehdoiksi jäi ZZR1400 ja busa. Mielestäni 120 kiloinen ruho ei näytä oikein nätiltä kilokyykyn päällä, joten siksi nuo. Yli 5 tonnia hinnan eroa sai suskan näyttämään hyvältä ja näin reilun viikon aikana olen siitä jo oppinut tykkäämään. Moottori on miellyttävän nöyrä, risteyskäännökset pikkunopeuksilla sujuvat helposti 2 päälläkin kakkosvaihteella(matalilla kierroksilla ei vauhtipiru yllytä niin paljoa). 6 vaihteellakaan ei ohituksen takia tarvi pykällellä. Ja vesikelillä voi sitten laittaa pappa-asetuksen alias c-moden päälle eikä tarvitse sutia turhaan.
 
Ite hankin 1,5 vk sitte kultamustan K9:sin vaikka olen aina ollut vähän antibusanisti(entinen 12r kuski=pakosti antibusa :) ). Nyt kun tuli kilometrit täyteen farmarimoottoripyörästä (XJR1300) kyllästymisen merkeissä ja piti saada tehokas pyörä alle niin vaihtoehdoiksi jäi ZZR1400 ja busa. Mielestäni 120 kiloinen ruho ei näytä oikein nätiltä kilokyykyn päällä, joten siksi nuo. Yli 5 tonnia hinnan eroa sai suskan näyttämään hyvältä ja näin reilun viikon aikana olen siitä jo oppinut tykkäämään. Moottori on miellyttävän nöyrä, risteyskäännökset pikkunopeuksilla sujuvat helposti 2 päälläkin kakkosvaihteella(matalilla kierroksilla ei vauhtipiru yllytä niin paljoa). 6 vaihteellakaan ei ohituksen takia tarvi pykällellä. Ja vesikelillä voi sitten laittaa pappa-asetuksen alias c-moden päälle eikä tarvitse sutia turhaan.

Hyvän valitsit. Mun on vähän vaikea vaihtaa johonkin kilokyykkyyn vaikka kääpiönä siihen ehkä paremmin sopisinkin. Piru kun tuntuvat kaatuvan pikkutuulessakin kun ovat niin pieniä ja rimpuloita. :D

Pitää koittaa vaan hillitä tuon uuden busan virittelyä, pidetään vanha isolohkobusa semmosena projektipyöränä ja siihen kun tosi tehonnälkä yllättää (ehkä +25-30hp vs uuden mallin busa).. Vai olisko vaikka pikkasen ilokaasua... :evil: :D

Kallista muuten pyörän vaihtaminen. Ei se pyörä yksistään, mutta kun ajatteli ottaa tuon touring käyttöön, niin laukkua, telinettä ym hilpettä pitää ostaa ja vaihtaa uuden malliseen sopivaksi..
 
Hyvän valitsit. Mun on vähän vaikea vaihtaa johonkin kilokyykkyyn vaikka kääpiönä siihen ehkä paremmin sopisinkin. Piru kun tuntuvat kaatuvan pikkutuulessakin kun ovat niin pieniä ja rimpuloita. :D

Pitää koittaa vaan hillitä tuon uuden busan virittelyä, pidetään vanha isolohkobusa semmosena projektipyöränä ja siihen kun tosi tehonnälkä yllättää (ehkä +25-30hp vs uuden mallin busa).. Vai olisko vaikka pikkasen ilokaasua... :evil: :D

Kallista muuten pyörän vaihtaminen. Ei se pyörä yksistään, mutta kun ajatteli ottaa tuon touring käyttöön, niin laukkua, telinettä ym hilpettä pitää ostaa ja vaihtaa uuden malliseen sopivaksi..

Mitäs virejä sulla oikein on siinä vanhassa busassa?
 
Oon mahdollisesti laittamassa 29 tkm ajetun Yamahan R1 -04 tässä lähiaikoina. Mitähän pitäisi ottaa huomioon pyörää ostaessa? Onko tuossa jotain tyyppivikoja? 30tkm huollon hinta? Kaikki kokemukset ja vinkit pyörästä olisi tervetulleita :D
 
Mitäs virejä sulla oikein on siinä vanhassa busassa?

Ehkä helpompi sanoa, että 1441cc vaparimoottorissa vakiota on veivit.

Eli 1397cc lohko (oliko se nyt +3mm männän halkaisija), 2008 busan kampi (+2mm iskua), nokat, venat +1mm, kannen porttaukset jne.. Kansi/venat tuossa ei ole tahtonut oikein kestää..
 
Back
Ylös Bottom