Moottoripyörä?

Hapero sanoi:
Kawasaki Z 750 -04 odottaa tallissa malttamattomana kevätlaitumille pääsyä.. :hyper:

Pitäiskö päivittää noi ikätiedot tosta profiilista...ellet aio kuristaa tuota mopoa aika rankasti.

screwdriver sanoi:
Pitäiskö päivittää noi ikätiedot tosta profiilista...ellet aio kuristaa tuota mopoa aika rankasti.
Ne ikätiedot pitää kyllä ihan kutinsa, enkä todellakaan oo kuristamassa tota. Satunnaiset sakot yms. tulee paljon halvemmaksi kunhan vain muistaa ajella ihmisiksi.

600nen sussuki löytyy ja se olis tarkoitus vaihtaa tänä vuonna cbr1000f:ään

:worship: isomatkapyöräjapitkälle :worship:

dogi sanoi:
Joops, VFR ja DR650RS(+) odottelevat tallissa kevään tuloa. DR hankittiin alunperin talvimopoksi mutta akuutin rahapulan takia se on maannut lämpöisessä koko talven.. Ja samasta syystä joutuu näköjään pistämään sen myyntiin :(
Mikä VFR sulla on? Itse olis tarkoitus hankkia rc36 (muistaakseni) eli 90-96 vm. 750cc. Noi näyttää hyviltä, ja pitäis tekniikka pelata. Saksasta olis tarkoitus hakea.

dogi sanoi:
Joops, VFR ja DR650RS(+) odottelevat tallissa kevään tuloa. DR hankittiin alunperin talvimopoksi mutta akuutin rahapulan takia se on maannut lämpöisessä koko talven.. Ja samasta syystä joutuu näköjään pistämään sen myyntiin :(

Mitä DR voisi maksaa ?

dogi sanoi:

Mitäs olet DR:stä muuten pitänyt? Itselläni on DR kiikarissa kesäksi. Tosin supermotoksi rakennettu.

Weeboomi sanoi:
Mikä VFR sulla on? Itse olis tarkoitus hankkia rc36 (muistaakseni) eli 90-96 vm. 750cc. Noi näyttää hyviltä, ja pitäis tekniikka pelata. Saksasta olis tarkoitus hakea.

Nimenomaan RC36. 90-93 malli pysyi samana, meni vähän uusiksi 94 ja pysyi taas samana vuoteen 96. Itse hankin tuollaisen vanhemman, lähinnä verotus ja ulkonäkösyistä. Erittäin loistava peli. Olen heittänyt pari isompaa lenkkiä pitkin eurooppaa ja pyörän kanssa ei ole ollut -mitään- ongelmia, ei koskaan. Kantaa mukavasti kaksi heppua + kamat ja toimii radallakin kohtuullisesti (ok, vaimennus saisi olla jäykempi ja tapit ovat vähän alhaalla mutta eihän tuo yybersportti olekaan). Mitäs sitä enempiä kehumaan, VFR on :worship:

Pate83 sanoi:
Mitäs olet DR:stä muuten pitänyt? Itselläni on DR kiikarissa kesäksi. Tosin supermotoksi rakennettu.

Toimii kuin junan vessa. Jotkut pitävät enemmän kevyemmistä enskoista mutta itse hankin tuollaisen vähän isomman kun tykkään siitä että on vähän potkua perseen alla ja toisaalta että ensimmäinen tuulenpuuska ei puhalla ojaan. Halpa & helppo huoltaa ja kuten sanottu, varmatoiminen peli. Vähän korkea tuo kuuspuolikas on töppöjalkaiselle, mutta minulle (188/100) varsin mainion kokoinen peli.

Itse tein senverran selvitystyötä kumpaakin pyörää ostaessani että mielestäni olen osannut valita tarpeeseeni parhaiten sopivat mopot (tietysti budjetti huomioon ottaen). Tuo DR ostettiin alunperin talvipyöräksi, mutta se oli niin pirun mukava että ajelin sillä kaikki lyhyemmät reissut (kuten työmatkat) kesälläkin. Aivan luxuspeli kaupungin ruuhkissa ;)

dogi sanoi:
Toimii kuin junan vessa. Jotkut pitävät enemmän kevyemmistä enskoista mutta itse hankin tuollaisen vähän isomman kun tykkään siitä että on vähän potkua perseen alla ja toisaalta että ensimmäinen tuulenpuuska ei puhalla ojaan. Halpa & helppo huoltaa ja kuten sanottu, varmatoiminen peli. Vähän korkea tuo kuuspuolikas on töppöjalkaiselle, mutta minulle (188/100) varsin mainion kokoinen peli.

Itse tein senverran selvitystyötä kumpaakin pyörää ostaessani että mielestäni olen osannut valita tarpeeseeni parhaiten sopivat mopot (tietysti budjetti huomioon ottaen). Tuo DR ostettiin alunperin talvipyöräksi, mutta se oli niin pirun mukava että ajelin sillä kaikki lyhyemmät reissut (kuten työmatkat) kesälläkin. Aivan luxuspeli kaupungin ruuhkissa ;)

Hyvä homma. Mulla todellaki on joo tuollainen kesäksi kiikarissa. On kuulemma ihan hyvä kikkailu pyörä. Satuin vielä löytää sellaisen, jota ei toista samannäköistä suomessa ole. Pitää vaan toivoa, että kaupat jossain vaiheessa syntyy..

NuuNuu sanoi:
600nen sussuki löytyy ja se olis tarkoitus vaihtaa tänä vuonna cbr1000f:ään

:worship: isomatkapyöräjapitkälle :worship:

Samma här, paitsi että CBR1000F vm. 1994 on jo omana, pari viikkoa sitten ostettu. Pyöräkuume käy jo niin korkeana, että päivät menevät suurinpiirtein huulia päristellessä ja yöt nukutaan kypärä päässä. :hyper:

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=4057

Onneksi tuo kuvan karvainen mies ei kuulu pyörän vakiovarustukseen...

Ajattelin itsekin palkita itseni kesällä suorittamalla kortin. Varmasti hienoa puuhaa kesällä.

jees...

Mul on ittellä kemmu haarojen alla. Ihan mukava peli, parjaa kaupungissa vallan mainiosti autojen kanssa, ei meinaan kovi moni pysy kekkosentiellä (tampereella) perässä ku tykittelee autojen välistä :evil:
Tarkotus olis toi pärrä myydä pois kesällä ja hommata tilalle 600 Ninja :hyper: :kuola:

pikkujussi sanoi:
Kevät on pitkällä ja ajokausi lähestyy! Kuinka monella on moottoripyörä tai aikoo sellaisen hankkia kesäksi? Hinnatkin kun tippuivat jopa 20 prosenttia!
Itsellä Harley-Davidson.

Vastaanpa itselleni...
Ajokausi lähestyy ja avioeropaperit vetämässä. Pyörä myynnissä...
Kiva kesä tulossa...

pikkujussi sanoi:
Ajokausi lähestyy ja avioeropaperit vetämässä. Pyörä myynnissä...
Kiva kesä tulossa...

Arvaappa kaksi kertaa miksi joudun tuon Suitsan myymään... Jos huonoksi menee niin lähtee Hondakin. On se semmoista säätöä prkl.

Mulla on 2 pyörää. Piikki cagiva freccia c12r, vireinä 34mm kaasari, tehari, teholäpät ja vapaavirtaus suodatin. Sitten toinen onkin jo iso Suzuki dr 650 sp44. Voi olla että tuosta dr:stä rakentuu supermotard! Se olis ihq! :hyper: :)

Back
Ylös Bottom