Moottoripyörä?

Originally posted by HIFK
12 Ärrässä kyllä näin mutta busa on kyllä todella ahdas isolle miehelle samaa luokka kuin 600 cbr!

Oletko ikinä ajanut 600 cbr:llä?
Ei tuo minun mielestä niin ahdas ole, vaikka pituutta itselläni on 190cm niin hyvin pystyn ajamaan pidempiäkin matkoja.
Muihin kyykkypyöriin en voi sitä kylläkään verrata kun en ole muilla ajanut

Originally posted by Hapero
Vakuutusyhtiössä mukava jono... 15min kestäny puhelu ja odotusmusa vaan soi!!! :evil: :evil: :evil:

TAHTOO ajamaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Vakuutusyhtiöstä riippuen sen pyörän voi poistaa seisonnasta netinkin kautta - siellä harvemmin on ruuhkaa. Ajaminen on mukavaa, mutta on siellä aamulla vielä niin pirun kylmä ja tiet mustan jään peitossa (tekee ajamisesta ainakin jännää). :thumbs:

"Oletko ikinä ajanut 600 cbr:llä?
Ei tuo minun mielestä niin ahdas ole, vaikka pituutta itselläni on 190cm niin hyvin pystyn ajamaan pidempiäkin matkoja.
Muihin kyykkypyöriin en voi sitä kylläkään verrata kun en ole muilla ajanut"
Juu olen ajanut omistanutkin vuosimallia 89! Ehkä ei ollut vaan minulle sopiva vaikka lyhyempi sinua olenkin! Siinä syy miksi koeajot kannattaa tehdä kunnolla pidemmällä matkalla.

Originally posted by Johan
Jos olis Hayabusa + turbo + kunnon putkisto... niin kyl liikkuis.

Mihin kunnon putkistoja tarvitaan turbovehkeissä? Suora torvi ahtimen jälkeen sivulle. Ahdin syö ääntä jonkin verran ja loppu mahtuu maailmaan.

Tuli just perheeseen V-Max!

Kehotan hankkiin jos oot pyörää ostamassa on meinaan tehoo 147 täyttä kaakkia. Jos sitten taas uskallat leikkiä hengelläs niin toinen mikä ois aika letkee ja tehokas ni kantsii myös harkita meinaan jos vähänkin tykkää kyykyistä ni Kawasaki 900:nen Ninja siinä on toinen herkku

Originally posted by Riese
Oletko ikinä ajanut 600 cbr:llä?
Muihin kyykkypyöriin en voi sitä kylläkään verrata kun en ole muilla ajanut

Niin itse olen 193cm pitkä ja pisin reissu on n.3000km ympäri keski-Eurooppaa(busalla).

Ei ole kiva ajaa polvet suussa... Siis omat kokemukset siitä R6:sta ja Firebladesta. Mikä tekee Busasta ahtaan? :confused:

siis tämä viesti ei ole suoraan sulle osoitettu Riese!

paroni sanoi:
H-D Fat boy huilaa vielä tallissa mut toivottavasti ei kauaa. Onhan täällä muitaki karvanaamoja:kippis1:
On on pitäähän sitä meidän karvanaamojenkin tehdä muutakin kuin lrakenella talvella Harikkaa ja :kippis1: Pitää sitä välillä käydä salillakin että saa puolvalmisteen pystyyn jos sattuu kippaamaan kumoon on nimittäin tullu tuokin temppu kokastua :wall:

Tänään tuli pyörään alkukäyrät ja alkup. äänenvaimennin, ei muuta kun kromit kiiltämään ja kevättä odottelemaan :kippis1:

Clown sanoi:
Homosohvaksi kutsuaan isoja matkamöhköjä.
Apinakiikku on pyörä kuin pyörä, jossa on apinastongat.
Käsittääkseni termit ovat melkolailla samat Utsjoella kuin Hangossakin. :D

Itse edustan tätä pientä moottoripyöräilyn koulukuntaa. SUPERMOTARD.

Kuva 1
Kuva 2

Ovatko noi omiasi ? Helvetin hyvännäköisiä pyöriä.

Itsellä GPZ 1100 mutta tekisi rinnalle mieli toista jolla voisi ajaa talvellakin.

Pari kuukautta niin pääsee ajamaan täällä raahen seudullakin. Vaikka joka viikko olen käynyt pyörää katsomassa ja pahentamassa kuumetta. Ja kun ei muuta voi niin vähintää kypärää pitää koitella vähän väliä päähän.

Mä ostaisin samantien tällaisen jos olis rahaa.
gallery_3_large.jpg

gallery_2_large.jpg

Täällä lisää: Buell.com

Powerhousu: miksei ennemmin Aprilia Tuono tai Ducati Monster S4R? Molemmat paaaaljon parempia rähinäpyöriksi mitä Buell ja jos vaatimuksena sulla on V2 kone. Enemmän poweria ja maksavatkin vähemmän.

enforcer sanoi:
Powerhousu: miksei ennemmin Aprilia Tuono tai Ducati Monster S4R? Molemmat paaaaljon parempia rähinäpyöriksi mitä Buell ja jos vaatimuksena sulla on V2 kone. Enemmän poweria ja maksavatkin vähemmän.

Italialaiset tekevät hyviä pyöriä, tosin ilman moottoreita :lol2:
No ei nyt sentään, varmasti hyviä mopoja. Joskus on muuten vaikea ymmärtää motoristeja jotkä kehuvat omaa pyöräänsä/merkkiä yli kaiken. Eivätkä myös arvosta muita merkkejä.
Kaikille jotka ymmärtävät että ei sillä pyörällä ole niin väliä, vaan sillä että nauttii sillä pyörällä ajosta, tai vaikka sen korjaamisesta/laittamisesta iso :kippis1:

enforcer sanoi:

Ei mulla on ton pyörän hankintaan muita syitä kun että se on mun mielestä niin hieno että alkaa melkein keuliin kun sitä kattoo. Eihän siinä tehoa paljoo oo, mutta on kuulemma hyvä ja ketterä "temppupyörä"

itelläkin pyöräkuume vähän taas iskenyt. kävin just kattomassa suikin supermotoa ja voi v....u että oli siististi tehty pyörä :hyper:
pakkohan se on kesäks joku saada :jahas:

Kortti pitäis ajaa tänä keväänä kun alkaa kuume puremaan. Ja parin vuoden päästä näillä näkymin kiikarissa 600:nen cbr, zx 9r tms.

Joops, VFR ja DR650RS(+) odottelevat tallissa kevään tuloa. DR hankittiin alunperin talvimopoksi mutta akuutin rahapulan takia se on maannut lämpöisessä koko talven.. Ja samasta syystä joutuu näköjään pistämään sen myyntiin :(

Back
Ylös Bottom