Moottoripyörä?

Venähtikö varkaan naama ku tajus että jäi kiinni?
Ne oli aika paskana kyl, eivät tajunneet edes yrittää karkuun. :D

Aika helpotus tosiaan kun löyty!
Vakuutusyhtiöstä ilmoittivat perjantaina että tuskin korvataan kun en ollut lukinnut sitä pyörään millään..
 
Tänään oli MP kirjalliset ja onneksi en tuhlannut aikaa lukemiseen.. Hitto mitä pelleilyä.
Kymmenen naurettavaa kysymystä, aikaa meni noin 3min ja rahaa 49 euroa. Tänks.

Yksi kysymys oli, että mikä on kuljettajatutkinnon teoriakokeen tarkoitus on?
a) Kiusata oppilasta
b) Rahastaa oppilasta
c) Testata oppilaan tiedot teoriassa (tai jotain tuohon suuntaa)

Teki mieli vastata rahastaa.
 
Tänään oli MP kirjalliset ja onneksi en tuhlannut aikaa lukemiseen.. Hitto mitä pelleilyä.
Kymmenen naurettavaa kysymystä, aikaa meni noin 3min ja rahaa 49 euroa. Tänks.

Yksi kysymys oli, että mikä on kuljettajatutkinnon teoriakokeen tarkoitus on?
a) Kiusata oppilasta
b) Rahastaa oppilasta
c) Testata oppilaan tiedot teoriassa (tai jotain tuohon suuntaa)

Teki mieli vastata rahastaa.

Mullaki on tullu toi kysymys jossai vastaan :D Kyllähän siinä ehkä vähän rahastuksenki makua on.
t. 5 kertaa teoriakokeessa käyny
 
Ne oli aika paskana kyl, eivät tajunneet edes yrittää karkuun. :D

Aika helpotus tosiaan kun löyty!
Vakuutusyhtiöstä ilmoittivat perjantaina että tuskin korvataan kun en ollut lukinnut sitä pyörään millään..

Oot aika kylmähermoinen kaveri, kun et antanut pojille sakin hivutusta. Monelle voisi teettää tuskaa olla antamatta vähän piiskaa.
 
Tänään oli MP kirjalliset ja onneksi en tuhlannut aikaa lukemiseen.. Hitto mitä pelleilyä.
Kymmenen naurettavaa kysymystä, aikaa meni noin 3min ja rahaa 49 euroa. Tänks.

Yksi kysymys oli, että mikä on kuljettajatutkinnon teoriakokeen tarkoitus on?
a) Kiusata oppilasta
b) Rahastaa oppilasta
c) Testata oppilaan tiedot teoriassa (tai jotain tuohon suuntaa)

Teki mieli vastata rahastaa.
Jos nyt pilkkua aletaan nussimaan ja en ihan väärin muista nii kannattais varmaan kuunnella myös mistä maksat :rolleyes: tähän 49 euroon sisältyy myös inssi. tuon teoriakokeen hinta tais olla 14e tjsp...
 
Muita pakkislaisia tulossa 10v B-iltaan? :) Itellä tuo olisi kauden lopetus "tykittely". Sen jälkeen pyörälle täydellinen puunaaminen ja talliin. Ei nappaa paljoa enää ajelu kun on kylmää ja liukasta.
 
Vois olla joskus ihan hauska käydä tutustumassa johonki tollaseen kokoontumisajoon. Ei oo meinaan koskaan tullu käytyä missää.
 
Muita pakkislaisia tulossa 10v B-iltaan? :) Itellä tuo olisi kauden lopetus "tykittely". Sen jälkeen pyörälle täydellinen puunaaminen ja talliin. Ei nappaa paljoa enää ajelu kun on kylmää ja liukasta.
Muuten kyllä mutta kotimatka 200km motaria +6 kelissä kuullostaa vähän turhan hardcorelta omaan makuun. No tänään joutuu varmaan muuten vaan vähän pommitelemaan :rock:
 
Vois olla joskus ihan hauska käydä tutustumassa johonki tollaseen kokoontumisajoon. Ei oo meinaan koskaan tullu käytyä missää.

Ihan mukavaa puuhaa on ollut niin moottoripyora.orgin ja bombereiden puolella. Mukavaa sakkiahan me motoristit ollaan joten aina tulee juttuun uusien tyyppien kanssa. Lisäksi hitaampiakin odotellaan aina ajeluissa eli ei muuta ku mukaan vaan joskus jos vaan mahdollista.
 
Muuten kyllä mutta kotimatka 200km motaria +6 kelissä kuullostaa vähän turhan hardcorelta omaan makuun. No tänään joutuu varmaan muuten vaan vähän pommitelemaan :rock:

Pukeutumiskysymys. :D Itse taitaa vetää myös tänään aika hazardilla ja kylmällä lookilla eli b-huppari only. :P
 
KIIHDYTYS-/TESTIPÄIVÄ LA 26.9.2009 PUDASJÄRVEN LENTOKENTÄLLÄ

Pitänee tuolla käydä koittaan osaako tota paskaa lähettää. Muita tulossa?
 
Laitoin DT:seen YZ450F takalokasuojan kiinni, muuten olis tosi siisti mutta penkki on noissa takaa _tosi_ leveä ja aika korkea. Missähän osattais muotoilla penkkiä, minkä alan osaajilta kannattais kysellä? Osaiskohan jotku ammattikoululaiset, minkähän linjan? Tai missä liikkeessä/kuka osais Pohjois-Pohjanmaalla/Oulun läänissä? Esim. Oulussa tai Ylivieskassa, ku siellä tulee aika paljon käytyä?
 
Oli vähän ajanottolaitteiden kanssa häikkää stripillä. Kellotin sitten vaan yhden ajan
1,983
10,571
223,70

Onpahan joku mistä sitten lähteä parantamaan.
 
Laitoin DT:seen YZ450F takalokasuojan kiinni, muuten olis tosi siisti mutta penkki on noissa takaa _tosi_ leveä ja aika korkea. Missähän osattais muotoilla penkkiä, minkä alan osaajilta kannattais kysellä? Osaiskohan jotku ammattikoululaiset, minkähän linjan? Tai missä liikkeessä/kuka osais Pohjois-Pohjanmaalla/Oulun läänissä? Esim. Oulussa tai Ylivieskassa, ku siellä tulee aika paljon käytyä?
Verhoomoista kannattaa kysellä. Jos vielä löytyy semmoinen jossa tehdään enemmänkin ajoneuvojen verhoiluja, niin aina vaan parempi
 
Perhana nyt syksyks iski aivan hirvee mopokuume. Täällä ois tarjolla KTM mönkkäriä vaihdossa tonniseen kyykkyyn. Ranne prkle ei kestä rossaamista...
 
Aika kova, jos ensikertaa vartilla olit. :)
Jooh ekaa kertaa, otin joku kymmenkunta lähtöä ilman kelloa ja ton sitten vain kellotin ku en jaksanu kelloradalle jonotella enempiä.

Jotain havaintoja... Ei osaa oikein käyttää kytkintä lähdössä, vain kerran onnistuin pitään jotain 5000rpm ja siitä sulavasti liikkeelle. Ykkösellä ei voi vetää täysiä tappiin kun hytti tulee syliin, lienee varmaan optimaalisinta vaihtaa pari tuhatta ennen maksimia kakkonen pesään niin keulakin ehtii vähän laskeutua ja kakkosella saa vetää kunnon vedon sitten lähelle rajoittajaa, kolmonen sisään ja nelosella ei ihan ehdi rajoittajalle.

Näin siis vakiovälityksillä ja muuten vakio paitsi säätämätön slipari ja flapper-modi.

conclusion: helkkarin mukavaa hommaa, omalla kierolla tavallaan jopa hauskempaa kuin radalla ajo, kun tää ei vaadi päätä niin paljon :)
 
Jooh ekaa kertaa, otin joku kymmenkunta lähtöä ilman kelloa ja ton sitten vain kellotin ku en jaksanu kelloradalle jonotella enempiä.

Jotain havaintoja... Ei osaa oikein käyttää kytkintä lähdössä, vain kerran onnistuin pitään jotain 5000rpm ja siitä sulavasti liikkeelle. Ykkösellä ei voi vetää täysiä tappiin kun hytti tulee syliin, lienee varmaan optimaalisinta vaihtaa pari tuhatta ennen maksimia kakkonen pesään niin keulakin ehtii vähän laskeutua ja kakkosella saa vetää kunnon vedon sitten lähelle rajoittajaa, kolmonen sisään ja nelosella ei ihan ehdi rajoittajalle.

Näin siis vakiovälityksillä ja muuten vakio paitsi säätämätön slipari ja flapper-modi.

conclusion: helkkarin mukavaa hommaa, omalla kierolla tavallaan jopa hauskempaa kuin radalla ajo, kun tää ei vaadi päätä niin paljon :)

Vartin ajaminen on myös omien favorite hommien joukossa. Yllättävän vaikeaa se optimaalisen lähdön ottaminenkin on, vaikka äkkiä ajattelis, että heleppo homma.
 
Back
Ylös Bottom