Moottoripyörä?

Minkälaisia ajovarusteita porukalla on?

Iteltä löytyy Arai Chaser kypärä, Berik nahkatakki ja housut ja halvarssons hanskat.

Enää ei vanhingossakaan sekoita toisen pyörään..

full

full

full

full

Kiitti TJJ ihan vitusti. Luulin päässeen pärräkuumeesta eroon (ainakin hetkeksi), mutta noi kuvat nähtyäni sydän ja mieli menee jo +200km/h auringonlaskua kohti:whip: Ai saatana....:kuola: Olispa pyörä. No, ehkä muutaman vuoden sisällä :puntti:

Tais muuten olla aika tyyris keikka ton maalauttaminen ton näköseks, ton näköstä jälkee ei ihan joka takapihan spraymies maalaakaan :D

Taitaa mennä kolmensadan paremmalle puolelle... Kysymys jääkin ilmoille, paljon? :)

Kerron tänä iltana, jos pyörä ei hajoa alle.

Red28: No miten sen sanois.. Ei se niin kallista ollut mitä kuvittelin, mutta eihän se halpaakaan ole..

Tässä pari kuvaa mun -05 rykkösestä, jonka viikko sitten ostin.

Liitteet

• HPIM0167.webp
    HPIM0167.webp
    68,6 KB · Katsottu: 203
  • HPIM0168.webp
    HPIM0168.webp
    63,6 KB · Katsottu: 173
Nonii.. Pyörä pysyi ehjänä. 2 vetoa tein, kolmatta en jaksanut jäädä jonottamaan, joten ei videota.

100m ennen mittapistettä pärähti rajoitin vastaan, 322,7km/h.

Nonii.. Pyörä pysyi ehjänä. 2 vetoa tein, kolmatta en jaksanut jäädä jonottamaan, joten ei videota.

100m ennen mittapistettä pärähti rajoitin vastaan, 322,7km/h.
Taisit Hallissa olla ajelemassa tänään? Itsekin olin paikan päällä katselemassa, mutta en mä mitään ajellut. Jollen ihan väärin kuullut, niin siinä joskus ennen neljää parhaan tuloksen tais vetää keltainen ahdettu ZX-12R ja oli 352km/h. Kovaa se ainakin siitä lähti.

Taisit Hallissa olla ajelemassa tänään? Itsekin olin paikan päällä katselemassa, mutta en mä mitään ajellut. Jollen ihan väärin kuullut, niin siinä joskus ennen neljää parhaan tuloksen tais vetää keltainen ahdettu ZX-12R ja oli 352km/h. Kovaa se ainakin siitä lähti.

Taisin olla. Ahdettu busa pisti pohjat ennen klo kahta, 375km/h.

Ostinpa itselle Racelogicin Performance boxin, hauska vehje, kivoja käyriä saa vedoista ulos..

Nopeus vs matka
full

Nopeus vs aika
full

Minkälaisia ajovarusteita porukalla on?

Iteltä löytyy Arai Chaser kypärä, Berik nahkatakki ja housut ja halvarssons hanskat.

Alpinestar 2-osainen nahkapuku. Stunt jacket & Track pants.
Alpinestar GP Plus hanskat
Alpinestar Tech Back selkäpanssari
Shoei Raid II kypärä
Diadora Kengät
+
Sadepuku ettei tarvi nahkaa kastella jos alkaa vettä tulemaan.

Aika jänniä viiruja kyllä piirtää. Onko noi todella pienet kuopat jotain vaihteiden vaihtamisesta aiheutuneita? Ekassa kuvassa 100m,200m, 400m? ja 660m noita näyttäs olevan. Paljonko tollanen laite maksaa ja mihinkä se isketään?

Aika jänniä viiruja kyllä piirtää. Onko noi todella pienet kuopat jotain vaihteiden vaihtamisesta aiheutuneita? Ekassa kuvassa 100m,200m, 400m? ja 660m noita näyttäs olevan. Paljonko tollanen laite maksaa ja mihinkä se isketään?

Vaihteita joo, meni melkein joka vaihde rajottajaa vasten ja isot kuopat siksi. Laitte kustantaa tuommoset reilut 500e. www.speedstore.fi

Back
Ylös Bottom