En varmaan osta tälle kesälle prätkää, kun elokuussa jos inssi, niin olis enää syyskuu aikaa ajaa.
Mulla oli aikonaan inssi 5.8 ja ajoin sinä "kesänä" 15.11 asti...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En varmaan osta tälle kesälle prätkää, kun elokuussa jos inssi, niin olis enää syyskuu aikaa ajaa.
Mixx kukaan ei kirjota tänne??![]()

jos mulla ois pyörä niin lainaisin sitä ainoastaan sillä ehdolla että tyyppi latoo käteistä tasan sen pyörän senhetkisen ostohinnan verran pöydälle (eli voisin käppäillä liikkeeseen ostamaan vastaavan samalla sekunnilla jos jotain tapahtuu)...Pitää koittaa saada sit lainaks :D
Syksyllä on yleisesti parempi etsiä käytettyä pyörää kuin keväällä.![]()

Ootko viikon päästä botniaringillä? Aattelin pitäiskö ite kans ku siinä vieressä oon lomailemassa kuitenki...Ei viitti, menee muuten meikäläisen yksin puheluksi..
Edit: Seuraavan parin viikon aikana toivotaan hyviä kelejä. Ratapäiviä tiedossa, pitkästä aikaa Botniaringia ja kemoraa kiertämään. Vois kyllä melkein jonku ratapärrän ostaa kun olis vähän enemmän rahhoo..
Ootko viikon päästä botniaringillä? Aattelin pitäiskö ite kans ku siinä vieressä oon lomailemassa kuitenki...

Ei vissiin pääse enää ilmoittautuun tonne. Onkohan noissa mitään mahista paikan päällä? Hidas-ryhmä koulutuksella kelpais kyl. Näyttäis kuitenkin olevan tilaa viel.Jos kelit sallii, niin 13-14.7 .orgin päivillä botnialla.
Ei vissiin pääse enää ilmoittautuun tonne. Onkohan noissa mitään mahista paikan päällä? Hidas-ryhmä koulutuksella kelpais kyl. Näyttäis kuitenkin olevan tilaa viel.
Oli varmaan kivaa!
Oli.
mappana: radalle vaan, sen jälkeen "mutkatiet" lähinnä haukotuttavat. :whip:

Kohtuu koominen fiilis ratapäivän jälkeen lähteä ajamaan "kovaa" jonnekin "mutkapätkälle"
Prkl pyörä on kokoajan kummallisen pystyssä asennossa ja kulkee kävely-, tai parhaimmillaan juoksuvauhtia...