Moottoripyörä?

Ennustan kortin lähtemistä tälle kesää.

Taidan ottaa alkukevään vähän rauhallisemmin. Pääkaupunkiseudulla tuntuu olevan keväällä suosittujen mutkateiden tutkarysäily valitettavan yleistä.

Viime vuonna kevään ensimmäisellä testiajolla tuli ~700€ sakko parin kilsan päässä tallista.
:dance:

Hikisesti sain vielä pitää kortin, kun prätkäkyttä pyöristi lukemaa säälistä pari km alaspäin. Fiilis oli kyllä kohtuullisen lähellä kokovartalovitutushalvausta ja kotimatkan tuli suunniteltua muuttoa jonnekin vähemmän kyttäysintoiseen maahan.

Toukokuussa tai edes koko kesänä..
Minkälaista ohjelmaa jengi kaipaisi, radalle/ lentokentälle/ mökille kaljaa juomaan/ kahvi + sämpylä huoltsikalla ja kotiin/ puntille .. ??

Voi olla vaikea saada rata/lentokenttä tasoista tapahtumaa aikaiseksi, ellei keräänny johonkin "yleiseen" rata/lentokenttä/strip tapahtumaan tai jonku moottoriradan yleiselle ajopäivälle (eikä mihinkään ahvenistolle/motoparkkiin, arvatkaa pääseekö 1400 busalla melumittauksista läpi?)

Kahvi+sämpylä, pyynikin munkki, avoin ratapäivä/tapahtuma tms..

Itse kilpailutin vakuutusyhtiöt ja sain ylivoimaisesti parhaimman tarjouksen vakuutusyhtiö Pohjantähdeltä. Rykkönen + kasko 860 eur/vuosi. Suosittelen muitakin kysäisemään sieltä vakuutustarjousta.

Itse kilpailutin vakuutusyhtiöt ja sain ylivoimaisesti parhaimman tarjouksen vakuutusyhtiö Pohjantähdeltä. Rykkönen + kasko 860 eur/vuosi. Suosittelen muitakin kysäisemään sieltä vakuutustarjousta.
Minkä verran bonukset nousee vuodessa? 5%?

Itse kilpailutin nyt Pohjolan, Tapiolan, IF:n ja Turvan. Kyseessä osakasko kasawikalle.. Yhteen vetona Pohjola halvin, mutta hintaan ei sisälly ilkivaltaa. Tapiolan ja Turvan välillä eroa vain muutama euro ja sisälsivät ilkivallan. IF on kallein. Pitäisi vielä lukea nuo tarjous lapun pienellä präntätyt osat jotta eivät kuseta aivan täysin. Tällä hetkellä kallistun Tapiolaan, koska sieltä saa 10% bonus korotuksen joka vuosi.

Taidan ottaa alkukevään vähän rauhallisemmin. Pääkaupunkiseudulla tuntuu olevan keväällä suosittujen mutkateiden tutkarysäily valitettavan yleistä.

Viime vuonna kevään ensimmäisellä testiajolla tuli ~700€ sakko parin kilsan päässä tallista.
:dance:

Hikisesti sain vielä pitää kortin, kun prätkäkyttä pyöristi lukemaa säälistä pari km alaspäin. Fiilis oli kyllä kohtuullisen lähellä kokovartalovitutushalvausta ja kotimatkan tuli suunniteltua muuttoa jonnekin vähemmän kyttäysintoiseen maahan.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, ettei ne mutkatiet viime kesänä niin hurjasti olleet valvottuina.

2* rangaistusvaatimus, molemmat isolla tiellä.
Ensimmäinen kehä III:lla ja toinen sitten jossain Mänttä-Keuruu välillä.

Minkä verran bonukset nousee vuodessa? 5%?

Itse kilpailutin nyt Pohjolan, Tapiolan, IF:n ja Turvan. Kyseessä osakasko kasawikalle.. Yhteen vetona Pohjola halvin, mutta hintaan ei sisälly ilkivaltaa. Tapiolan ja Turvan välillä eroa vain muutama euro ja sisälsivät ilkivallan. IF on kallein. Pitäisi vielä lukea nuo tarjous lapun pienellä präntätyt osat jotta eivät kuseta aivan täysin. Tällä hetkellä kallistun Tapiolaan, koska sieltä saa 10% bonus korotuksen joka vuosi.
On se pohjantähdelläkin kai 10%

Bleidissä nyt 12xx euroa liikenne(40%) ja kasko(50%) tapiolassa. Vaihdan varmaan tälle kuuta vielä pohjantähteen kaikki.

Kevään eka lenkki heitetty. Tosin vaan muutama kilometri, kun alkoi tulla lunta taivaalta. Siinä muutama autoilija katseli hieman pitkään, kun tuli kyykyllä lumisateessa vastaan.
Mutta tästä se alkaa, hyvin Suzuki lähti talven jäljiltä käyntiin kunhan antoi akulle vähän virtaa.

Seinäjokiset mopoilijat!

Mulla on pyörä ilmajoella ja asun 350km päässä ja takanakki on sileä. Mulla olis irtorengas alle vaihdettavaksi niin missä mopoon vaihdetaan oma rengas alta-alle edullisesti ja hyvin? Mahdollisesti pyöritys ja tasapainotus vanteellekki riittäisi. Päättömiä ainakin noi seinäjoen liikkeiden hinnat renkaille, yli 100e ilmaa hinnassa.

Seinäjokiset mopoilijat!

Mulla on pyörä ilmajoella ja asun 350km päässä ja takanakki on sileä. Mulla olis irtorengas alle vaihdettavaksi niin missä mopoon vaihdetaan oma rengas alta-alle edullisesti ja hyvin? Mahdollisesti pyöritys ja tasapainotus vanteellekki riittäisi. Päättömiä ainakin noi seinäjoen liikkeiden hinnat renkaille, yli 100e ilmaa hinnassa.

Minä ottaisin myös mielelläni vastaan tämän tiedon. Pari epäilyä on, missä saattaisi onnistua, mutta en nyt tähän hätään muista..

Minä ottaisin myös mielelläni vastaan tämän tiedon. Pari epäilyä on, missä saattaisi onnistua, mutta en nyt tähän hätään muista..
Nettiä selaamalla ei juuri jäänyt käteen kuin euromasteri ja alta-alle kai Jalasjärvellä joku putiikki.

Ei oo vaan mitään nostimia mulla E-p:llä niin ei oikein vanteen kanssa liikkeeseen kävely onnistu.

Nettiä selaamalla ei juuri jäänyt käteen kuin euromasteri ja alta-alle kai Jalasjärvellä joku putiikki.

Ei oo vaan mitään nostimia mulla E-p:llä niin ei oikein vanteen kanssa liikkeeseen kävely onnistu.

Mulla on kyllä takapukki ääsjoella ja jonkinlainen paska etupukkikin (joka on niin paska, etten ole sitä koskaan käyttänyt).. Enkä kyllä jaksa pahemmin edes alkaa väkertämään omien renkaiden kanssa, mutta hinnan puolesta kohta pakko.

Mulla on selvä muistikuva, että Ilkassa (tms) on tasaisin välein ilmoituspalstalla mainos mp renkaan vaihtopalvelusta, mutta ei vaan pysty muistamaan missä..

Onko täälä ketää intruder ihmistä toista ;)

Täällä on yks!!
Keväällä ostin ylivuotisen M1800R:n! Intikka on vielä ee-speedin tiloissa, mutta eiköhän sillä pian pääse ajelemaan... :rock:

Pientä tuuninkia olis heti suunnitteilla, jos vaan pelimerkit riittää. :)

Täälläpäin ainakin ihan normaalit rengasliikkeet vaihtavat myös moottoripyörien renkaat ja hinta ollut 5-15e

Yleensä ongelmat alkaakin siinä kohti, kun on omat (muualta halvemmalla hankitut) kumit ja ne pitäs saada pyörän alle, hinnat tuppaa monin kertaistumaan.. edit: en ole vielä tutustunut eeepeeen mahdollisuuksiin, raportoin kunhan kerkiän

Toki irtovanteelle saa tuohon hintaan (jopa mp-liikkeistä), mutta kun ne omat työkalut+tilat ei riitä varsinkaan etupään renkaan irrottamiseen.

Palikkaa paikallisella ammattikoululla jyrsiytymässä, pyörän kasautuminen niitä vaille valmis. Eikä kuumetta helpota yhtään, että kaveri haki mopon toissapäivänä tallilta ja lähti luistelemaan. :itku:

Onko Kaarinassa mitään mp-huoltoa? Tai Turussa lähempänä Kaarinaa kuin Storm? Tarvis joku keväthuolto saada teetettyä..

E: Löytyikin jo tr-pyörä lähellä Kaarinaa.. :)

Back
Ylös Bottom