morris
Wellmax Team
Mb-doctor.fiOnko Kaarinassa mitään mp-huoltoa? Tai Turussa lähempänä Kaarinaa kuin Storm? Tarvis joku keväthuolto saada teetettyä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mb-doctor.fiOnko Kaarinassa mitään mp-huoltoa? Tai Turussa lähempänä Kaarinaa kuin Storm? Tarvis joku keväthuolto saada teetettyä
Nonnis, kausi avattu! Kevyet 30km tuli ajeltua ja mukavata oli.
Fireblade on muuten kunnossa mutta toisen etuputken stefasta näyttäis tulevan öljyä ulos. Vaikuttaa sen verta isommalta rempalta ettei viittis kotona alkaa askartelemaan. Oisko jollain antaa vinkkiä missä tollanen korjaus kannattais teettää (pääkaupunkiseudulla)? Bike Worldissa varmaan onnistuis mutta epäilen ettei se ole se halvin vaihtoehto.
Etuputkien stefojen vaihto ei kyllä ole kummoinen homma. Tosin jos öljyjä ei ole ikinä sieltä vaihdettu ja pyörä on useamman vuoden vanha, niin kannattaa viedä ihan huoltoon se. Shimmilevyihin kertyy kuitenkin epäpuhtauksia ja niiden shimmien kanssa pelaaminen ei ole niin simppeliä.
Pyörä on -98 ja itse olen omistanut sen nyt vajaa 4 vuotta, huoltohistoriasta ei hajua. Ilmeisesti kandee viedä liikkeeseen.
Kyselen siis ainakin JV-Motorsportilta, muutkin vinkit firmoista otetaan kiitollisena vastaan.
Jos viimesen päälle haluat vaikka koko jousituksen, niin suosittelen skog racingiä tai topi-servicee riksussa.
Kiitti vinkistä! Ei oo tarkoitus tätä pyörää pitää enää kauaa joten mihinkään isompiin remontteihin en tässä vaiheessa lähde. Ja vanhaan pyörään saa helpommalla ja halvemmalla upgraden ton suhteen ihan vaan vaihtamalla uudempaan ;)
Ei se jousituksen sopivuus riipu siitä pyörän iästä ;) Kyllähän se on tärkeetä että jousitus on kadullakin edes suurinpiirtein, että pysyy tiellä ;)
Mulle iski kauhee pyöräkuume ja nyt katteellaan pyörää. Tällä hetkellä 600 CBR tuntuis kiinnostavalta:evil:
suosittelen! semmonen löytyy multa.. vielä talvisäilössä..
:dance: