Moottoripyörä?

Slipari tuli ruuvattua kiinni ja uus 190/50 z6 alle. Menohaluja pyörällä (ja kuskilla) tuntuu olevan pirusti, pitäis vähän yrittää malttaa. On se nannaa touhua vaikka asteita pihalla vain muutamia ja äsken palatessa alkoi sataa lunta. Oli kyllä rentous kaukana kun vielä vähän outo pyörä alla ja tiellä melkeimpä loskaa :D

Nonnis, kausi avattu! Kevyet 30km tuli ajeltua ja mukavata oli.

Fireblade on muuten kunnossa mutta toisen etuputken stefasta näyttäis tulevan öljyä ulos. Vaikuttaa sen verta isommalta rempalta ettei viittis kotona alkaa askartelemaan. Oisko jollain antaa vinkkiä missä tollanen korjaus kannattais teettää (pääkaupunkiseudulla)? Bike Worldissa varmaan onnistuis mutta epäilen ettei se ole se halvin vaihtoehto.

Nonnis, kausi avattu! Kevyet 30km tuli ajeltua ja mukavata oli.

Fireblade on muuten kunnossa mutta toisen etuputken stefasta näyttäis tulevan öljyä ulos. Vaikuttaa sen verta isommalta rempalta ettei viittis kotona alkaa askartelemaan. Oisko jollain antaa vinkkiä missä tollanen korjaus kannattais teettää (pääkaupunkiseudulla)? Bike Worldissa varmaan onnistuis mutta epäilen ettei se ole se halvin vaihtoehto.

Itse veisin varmaan JV-motorsportiin. Tai sitten tekisin itse, ei ole mikään ihmeellinen temppu jos löytyy talli ja momenttiavain.

Etuputkien stefojen vaihto ei kyllä ole kummoinen homma. Tosin jos öljyjä ei ole ikinä sieltä vaihdettu ja pyörä on useamman vuoden vanha, niin kannattaa viedä ihan huoltoon se. Shimmilevyihin kertyy kuitenkin epäpuhtauksia ja niiden shimmien kanssa pelaaminen ei ole niin simppeliä.

Etuputkien stefojen vaihto ei kyllä ole kummoinen homma. Tosin jos öljyjä ei ole ikinä sieltä vaihdettu ja pyörä on useamman vuoden vanha, niin kannattaa viedä ihan huoltoon se. Shimmilevyihin kertyy kuitenkin epäpuhtauksia ja niiden shimmien kanssa pelaaminen ei ole niin simppeliä.

Pyörä on -98 ja itse olen omistanut sen nyt vajaa 4 vuotta, huoltohistoriasta ei hajua. Ilmeisesti kandee viedä liikkeeseen.

Kyselen siis ainakin JV-Motorsportilta, muutkin vinkit firmoista otetaan kiitollisena vastaan.

Pyörä on -98 ja itse olen omistanut sen nyt vajaa 4 vuotta, huoltohistoriasta ei hajua. Ilmeisesti kandee viedä liikkeeseen.

Kyselen siis ainakin JV-Motorsportilta, muutkin vinkit firmoista otetaan kiitollisena vastaan.

Jos viimesen päälle haluat vaikka koko jousituksen, niin suosittelen skog racingiä tai topi-servicee riksussa.

Jos viimesen päälle haluat vaikka koko jousituksen, niin suosittelen skog racingiä tai topi-servicee riksussa.

Kiitti vinkistä! Ei oo tarkoitus tätä pyörää pitää enää kauaa joten mihinkään isompiin remontteihin en tässä vaiheessa lähde. Ja vanhaan pyörään saa helpommalla ja halvemmalla upgraden ton suhteen ihan vaan vaihtamalla uudempaan ;)

Kiitti vinkistä! Ei oo tarkoitus tätä pyörää pitää enää kauaa joten mihinkään isompiin remontteihin en tässä vaiheessa lähde. Ja vanhaan pyörään saa helpommalla ja halvemmalla upgraden ton suhteen ihan vaan vaihtamalla uudempaan ;)

Ei se jousituksen sopivuus riipu siitä pyörän iästä ;) Kyllähän se on tärkeetä että jousitus on kadullakin edes suurinpiirtein, että pysyy tiellä ;)

Ei se jousituksen sopivuus riipu siitä pyörän iästä ;) Kyllähän se on tärkeetä että jousitus on kadullakin edes suurinpiirtein, että pysyy tiellä ;)

Meikäläisen ajokokemuksella ajo-ominaisuudet ei vanhemmallakaan pyörällä lopu kesken. Ja kappas, tuollahan on entinen työkaveri referenssilistalla.. :D

Tänne lupasi viikonlopuksi helvetin hyvää keliä eikä lumesta pitäisi olla tietoakaan. Johan tässä on tullut viikko ajeltua, nannaa!

Jaahas se on kausikin avattu sekavissa tunnelmissa. Alkuun oli ihan hirveät poltteet päästä tien päälle mutta intoa kesti noin 5km ennen kuin iski totaalinen tylsistyminen. En tiedä onko vika itsessä vai pyörässä mutta ei vaan ole hauskaa jos ei lumpio laahaa asfalttia tai keula osoita taivaisiin mitä kumpaakaan ei oikeen tuola liikenteessä kannata harrastaa. No kuukausi vielä niin alkaa ratakausi olemaan käsillä.

Täällä samaa ongelmaa, aluksi perse hiessä venattii, että koska pääsee tien päälle. No sitten kun aika koitti ja pääsi vähän huristelemaan, niin ei oikein tunnu miltään.

Ainoastaan nuo nopeat mutkaiset tiet ovat siistejä ajaa, mutta päryyttäminen tiellä 100 lasissa tuntuu melkein puuduttavalta kuin autolla ajaminen.

No odotellaan ja katsellaan josko jotain apua toisi sitten kun elohopea kipuaa +20 lähimaastoon.

Joo täällä mikkelin korkeudella on tullu pärrättyä vajaa 200km... eli ei vielä yhtään oikeeta lenkkiä. Ja radalle ois kova hinku...

Prkl. kun tuo itselleni rakkaan gixxer.fi:n palvelin kaatu just pääsiäiseksi.:curs:

melkein 700km ajettu nyt. Äsken vajaa 400km ja perse on ihan tulessa. Muuten kyl kivasti kilokyykylläkin matkaa tekee. Mitä nyt vähän virkavaltaa pitää varoa...

Kilosella täälläkin päästellään. Lauantaina 11.3 tuli kausi avattua kunnolla. Aurinko paistoi ja mopoja näkyi tien päällä paljon. Kotkan suunnassa. Onko kukaan tulossa 9.5. susikosken päräykseen?

suosittelen! semmonen löytyy multa.. vielä talvisäilössä..

:dance:

Kokeile ihmeessä Kawasakin Z 750:stä.
Mulla saattais olla sellainen myynnissä kaikilla herkuilla ja ei niin nopeasti tehot lopu kuin 600cc.

Kävin lauantaina 100km pyöräyttämässä ja kivaahan se oli :hyper:

Back
Ylös Bottom