Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmä haluu niin pientä.. Ku sit kuitenkin haluaisin vaihtaa seuraavana kesänä... :evil:
Ja muutenkin tykkään enemmän kyykyistä... Vaikka onhan kottaraiset sööttejä ;)

Yhdellä tutulla olis Vaasa cityssä tollanen 6R Ninja myynnissä....Ei saakeli mikä kuume! Siis en kestä odottaa enää kevääseen. Ostan heti oman pelin kun lumet sulaa :D No ei ihan, mutta...
Tarkan mietinnän jälkeen olen päätynyt hankkimaan Yamahan YZF 6R:n. N
inja tosin kummittelee mielessä vielä enemmän, mutta pelottaa, että se on mulle liian äkänen peli... :D Taitaa tuo yammukin olla kiihkeä, mutta kone on kuulemma helpompi.
Tosin mähän en kyllä mistään mitään tiedä, kevari on isoin millä tähän mennessä oon ajanut...![]()
Yhdellä tutulla olis Vaasa cityssä tollanen 6R Ninja myynnissä....

Olikos tässä nyt jotain mitä mä en tajunnut, sillä 03 ja 04 6R:t on täysin identtisiä? Vai verrattiinko tässä 636:sta ja 6RR:ää?Ninja on mukava peli. Mulla oli 03 malli ja aijai oli nannaa. Kaverilla oli 04 6R , enkä kyllä siitä niin paljon tykännyt.
Olikos tässä nyt jotain mitä mä en tajunnut, sillä 03 ja 04 6R:t on täysin identtisiä? Vai verrattiinko tässä 636:sta ja 6RR:ää?

Minustakin -03 ja -04 636 on ulkoisesti sama pyörä, mutta painoa on puotettu ja jotain muuta härpäkettä, tälläinen käsitys itsellä.
Hahahaa, sovittiin frendin kanssa että huomenna pistetään prätkää talvea silmälläpitäen pienempiin osiin, joten täytyykin tästä varmaan lähteä vetämään tän vuoden viimeiset ajot. :hyvä:
Joutuu varmaan vaihtamaan iridiumvisiirin kypärästä helvettiin, tuolla näe enää mitään sen kanssa. :D
Voiskin samantein pistää huomenna ebaystä vähän uutta palikkaa tulemaan myös...

E: Onnistuko ne viime kesän kokoontumisajot?
Harmi :( Toivotaan että tulevana kesänä olisi enemmän halukkaita ja aikaa tällaiselle..Ei.. :(
Oisi jäänyt sutsukit ja höndät taakse(vaikka en ole niitä ajanutkaan). :evil: Temppu pyöränä tuota ainakin käytetään kovasti mutta mutu tuntumalta taitaa olla se pc-25 kuitenki se pärrä josta värkätään stuntti pyöriä eniten.. Ei saakeli mikä kuume! Siis en kestä odottaa enää kevääseen. Ostan heti oman pelin kun lumet sulaa :D No ei ihan, mutta...
Tarkan mietinnän jälkeen olen päätynyt hankkimaan Yamahan YZF 6R:n. N
inja tosin kummittelee mielessä vielä enemmän, mutta pelottaa, että se on mulle liian äkänen peli... :D Taitaa tuo yammukin olla kiihkeä, mutta kone on kuulemma helpompi.
Tosin mähän en kyllä mistään mitään tiedä, kevari on isoin millä tähän mennessä oon ajanut...![]()
Onko Qan katsonut jo nettimoton ja saksalaiset sivut läpi? Bomber.fi sivujen myyntiosiolta voi tehdä myös löydöksiä![]()
"...Tarkan mietinnän jälkeen olen päätynyt hankkimaan Yamahan YZF 6R:n. N
inja tosin kummittelee mielessä vielä enemmän, mutta pelottaa, että se on mulle liian äkänen peli... :D.."
Minua aina vähän hymyilyttää kun aloittelevat pyöräilijtä puhuu tuohon tapaan. Et huomaa käytännössä mitään eroa tehokkuudessa eri merkkien siinä tilanteessa kun käännät sen kahvan tappiin. Ei niissä nyt niin paljon eroa ole. Kaikki ihan riittävän tehokkaita.
Kannattaa kyllä koeajaa mieluummin vähän pitempään eri merkit ja mallit jotta löytyy se oikea pyörä ja pystyt nauttimaan siitä ajamisesta ja keskittymään siihen ajamiseen. Toisen mallin ajoasento saattaa passata sulle hyvin ja toisen mallin ei ollenkaan. Testaa sekä maantiellä että kaupungissa.