Moottoripyörä?

Emmä haluu niin pientä.. Ku sit kuitenkin haluaisin vaihtaa seuraavana kesänä... :evil:

Ja muutenkin tykkään enemmän kyykyistä... Vaikka onhan kottaraiset sööttejä ;)

Se on pieni, mutta pippurinen. Just laitoin siihen akran titaanisen kokoputkiston, tuli oikea ohjus(todellisuudessa ei vaikuttanu mitään).

Miksi tytöt ei koskaan tykkää kotareista? Kaverin kanssa joskus kesällä pörrättiin kotareilla Helsingissä ja oltiin ihan varmoja että tytöt suorastaan juoksevat perään kuola valuen, mutta pettymys oli suuri kun saatiin vaan perään joku vanha bemari jota ajoi sellainen amis viiksinen mies.

:(

Emmä haluu niin pientä.. Ku sit kuitenkin haluaisin vaihtaa seuraavana kesänä... :evil:

Ja muutenkin tykkään enemmän kyykyistä... Vaikka onhan kottaraiset sööttejä ;)

Ninja on mukava peli. Mulla oli 03 malli ja aijai oli nannaa. Kaverilla oli 04 6R , enkä kyllä siitä niin paljon tykännyt. Mutta noi on sellasii asioita, joita pitää koeajaa ja sit valita mieluinen. Uskaltaisin väittää, että aika sama, kumman noista hommaat, ne kulkee sen mitä kulkee :)

Joo, no tarkotus olis, että iskä hakis mulle Saksasta, että jää ainakin sitten kyseinen yksilö koeajamatta... Iskä ei siis ole sponsorina tähän hankkeeseen, on vaan vuosien varrella hakenut itselleen ja tutuille kymmeniä pyöriä sieltä, joten suhteet kunnossa ja saksankieli taittuu... Siksi tällainen järjestely, että sieltä saa verojenkin kanssa niin paljon halvemmalla kuin Suomesta... Tosin joku varotteli puhkiajetuista, mutta sen näkee sitten. Eiköhän isäpappa osaa kattoa :D

Voi sua Biroo! Mun mielestä kotari on siisti peli ja ylipäätään kaikki endurot jne, mutta ne sopii paremmin radalle kuin kaupunkiin! Vaikka nyt joku tulee kertomaan, kuinka vittumaista kyykyllä on ajaa kaupungissa ja endurolla parempi :rolleyes:

Ei saakeli mikä kuume! Siis en kestä odottaa enää kevääseen. Ostan heti oman pelin kun lumet sulaa :D No ei ihan, mutta...

Tarkan mietinnän jälkeen olen päätynyt hankkimaan Yamahan YZF 6R:n. N
inja tosin kummittelee mielessä vielä enemmän, mutta pelottaa, että se on mulle liian äkänen peli... :D Taitaa tuo yammukin olla kiihkeä, mutta kone on kuulemma helpompi.
Tosin mähän en kyllä mistään mitään tiedä, kevari on isoin millä tähän mennessä oon ajanut... :nolo:
Yhdellä tutulla olis Vaasa cityssä tollanen 6R Ninja myynnissä....

Yhdellä tutulla olis Vaasa cityssä tollanen 6R Ninja myynnissä....

Jospa kertoisit tästä mulle tarkemmin... APUA käännytättekö mut sittenkin Ninjitoon? :hyper:

Mulla eka kesä takana 04- jammun 6ärrällä eikä mitään valittamista. Kulkee ihan riittävästi ja helppo ajaa!
Mulla itellä ei Ninja sopinu "käsiin" yhtä hyvin kun jammu, vaikka Ninja piti alunperin hankkia.

Olikos tässä nyt jotain mitä mä en tajunnut, sillä 03 ja 04 6R:t on täysin identtisiä? Vai verrattiinko tässä 636:sta ja 6RR:ää?

Minustakin -03 ja -04 636 on ulkoisesti sama pyörä, mutta painoa on puotettu ja jotain muuta härpäkettä, tälläinen käsitys itsellä. Eikö sama homma ole sitten -05/-06 ninjassa? Itse olen ainakin täysin rakastunut omaan 636 -03:een :haart: Haluaisin kyllä kokeilla tuota pyörää ilman pakkausmuoveja että miten ajo-ominaisuudet muuttuu. Tieten tuota sais rakennella aikalailla että se sitten omaan silmään sopisi.

Jos nyt ostaisin pyörän nii ostaisin uuden tonnisen ärrä suskan, aeva ihana! (Sijoittakaa tulevaisuuteen, sijoittakaa meikäläiseen niin saadaa poikaselle uus pyörä alle:D )

Onko Qan katsonut jo nettimoton ja saksalaiset sivut läpi? Bomber.fi sivujen myyntiosiolta voi tehdä myös löydöksiä :rolleyes:

E: Onnistuko ne viime kesän kokoontumisajot? Oliko mukavat kekkerit?

Hahahaa, sovittiin frendin kanssa että huomenna pistetään prätkää talvea silmälläpitäen pienempiin osiin, joten täytyykin tästä varmaan lähteä vetämään tän vuoden viimeiset ajot. :hyvä:

Joutuu varmaan vaihtamaan iridiumvisiirin kypärästä helvettiin, tuolla näe enää mitään sen kanssa. :D

Voiskin samantein pistää huomenna ebaystä vähän uutta palikkaa tulemaan myös...

Minustakin -03 ja -04 636 on ulkoisesti sama pyörä, mutta painoa on puotettu ja jotain muuta härpäkettä, tälläinen käsitys itsellä.

2003 -> 2004 muuttui värit ja teippaus, muuten teknisesti identtisiä. 6RR oli sitten peruskonstruktioltaan samankaltainen laitos kisapyörän pohjaksi 599 kuutiotilavuudella, tehtaan virityssatseilla ja paremmalla säädettävyydellä alustan osalta.

Ja täytyy myöntää että edelleenkin 2003 6R on hauskin vakiokuussatku jota olen ajanut, sellaisella tuli pöristeltyä pari kesää rataa ja katuakin.

Hahahaa, sovittiin frendin kanssa että huomenna pistetään prätkää talvea silmälläpitäen pienempiin osiin, joten täytyykin tästä varmaan lähteä vetämään tän vuoden viimeiset ajot. :hyvä:

Joutuu varmaan vaihtamaan iridiumvisiirin kypärästä helvettiin, tuolla näe enää mitään sen kanssa. :D

Voiskin samantein pistää huomenna ebaystä vähän uutta palikkaa tulemaan myös...

Vajaa tunnin pysty ajelemaan ennen ku näpit alko jäätyä. Lämpimämmät hanskat ois ollu pop...

Ja motarillaki joku meinas heti ajaa päälle, ehkä ihan hyvä että jää nää tän vuoden ajelut tähän... Alkaa autoilijat olemaan jo niin sekaisin kun joulukin tulee ja kaikkee. :rolleyes:

Harmi :( Toivotaan että tulevana kesänä olisi enemmän halukkaita ja aikaa tällaiselle..

Tuo 636 on monen mielestä hyvä pyörä.. Oiskohan TM vertaillut ikään tuon luokan kyykkyjä keskenään :rolleyes: Oisi jäänyt sutsukit ja höndät taakse(vaikka en ole niitä ajanutkaan). :evil: Temppu pyöränä tuota ainakin käytetään kovasti mutta mutu tuntumalta taitaa olla se pc-25 kuitenki se pärrä josta värkätään stuntti pyöriä eniten..

Löytyykö täältä muuten uuden mallin(07-08) intruder kuskeja(kuvia)? Ainoa kustomi minkä rattiin hyppäisin(tietenki v-max on toinen vaan taitaa olla muskelipyörä enemmän).

Ei saakeli mikä kuume! Siis en kestä odottaa enää kevääseen. Ostan heti oman pelin kun lumet sulaa :D No ei ihan, mutta...

Tarkan mietinnän jälkeen olen päätynyt hankkimaan Yamahan YZF 6R:n. N
inja tosin kummittelee mielessä vielä enemmän, mutta pelottaa, että se on mulle liian äkänen peli... :D Taitaa tuo yammukin olla kiihkeä, mutta kone on kuulemma helpompi.
Tosin mähän en kyllä mistään mitään tiedä, kevari on isoin millä tähän mennessä oon ajanut... :nolo:

"...Tarkan mietinnän jälkeen olen päätynyt hankkimaan Yamahan YZF 6R:n. N
inja tosin kummittelee mielessä vielä enemmän, mutta pelottaa, että se on mulle liian äkänen peli... :D.."

Minua aina vähän hymyilyttää kun aloittelevat pyöräilijtä puhuu tuohon tapaan. Et huomaa käytännössä mitään eroa tehokkuudessa eri merkkien siinä tilanteessa kun käännät sen kahvan tappiin. Ei niissä nyt niin paljon eroa ole. Kaikki ihan riittävän tehokkaita.

Kannattaa kyllä koeajaa mieluummin vähän pitempään eri merkit ja mallit jotta löytyy se oikea pyörä ja pystyt nauttimaan siitä ajamisesta ja keskittymään siihen ajamiseen. Toisen mallin ajoasento saattaa passata sulle hyvin ja toisen mallin ei ollenkaan. Testaa sekä maantiellä että kaupungissa.

Onko Qan katsonut jo nettimoton ja saksalaiset sivut läpi? Bomber.fi sivujen myyntiosiolta voi tehdä myös löydöksiä :rolleyes:

Jep, mobile.de on ollut käytössä, bomberien sivuilta en ole katsonut, mutta kiitos vinkkelistä ;)

"...Tarkan mietinnän jälkeen olen päätynyt hankkimaan Yamahan YZF 6R:n. N
inja tosin kummittelee mielessä vielä enemmän, mutta pelottaa, että se on mulle liian äkänen peli... :D.."

Minua aina vähän hymyilyttää kun aloittelevat pyöräilijtä puhuu tuohon tapaan. Et huomaa käytännössä mitään eroa tehokkuudessa eri merkkien siinä tilanteessa kun käännät sen kahvan tappiin. Ei niissä nyt niin paljon eroa ole. Kaikki ihan riittävän tehokkaita.

Kannattaa kyllä koeajaa mieluummin vähän pitempään eri merkit ja mallit jotta löytyy se oikea pyörä ja pystyt nauttimaan siitä ajamisesta ja keskittymään siihen ajamiseen. Toisen mallin ajoasento saattaa passata sulle hyvin ja toisen mallin ei ollenkaan. Testaa sekä maantiellä että kaupungissa.

Joo, niinhän se kyllä on. Mutta en tiedä sitten mitä nuo myyvät liikkeet tykkää, jos vaan menee koeajamaan, eikä tarkotuksenakaan ole ostaa mitään sieltä... Mutta ehkä sekin selviää sitten keväällä... Varmasti mun jutut hymyilyttää, mä en paljon mitään tiedä, mutta innostusta riittää :D

Back
Ylös Bottom