http://www.hanx.fi/kauppa_noframe/i...15&PHPSESSID=1f475cca5e4eadf1337e0df6b260dd71Nakupyörien omistajat: millä suojaatte kaulan viileämmillä ilmoilla?
Se nahkainen tarralla takaa kiinnittyvä ei käy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.hanx.fi/kauppa_noframe/i...15&PHPSESSID=1f475cca5e4eadf1337e0df6b260dd71Nakupyörien omistajat: millä suojaatte kaulan viileämmillä ilmoilla?
Se nahkainen tarralla takaa kiinnittyvä ei käy.
Tänään napsahti kortti käteen. Nyt eikun pyörää metsästämään...
Onkos porukalla kokemuksia Honda vfr 750f vs. Honda cbr 1000f
Olen katellu tommosia vm.90-95 vfr:ssä ainakin v4 kone joka kestää kuulemma mitä vaan :D mutta miten se pärjää suorituskyvyltään tonniäffälle?
Olen yrittänyt metsästää vfr:n specsejä, mutta ei ole osunut silmään. kiihtyvyys, huiput?? Tehossahan vfr jää cbr 1000f:lle n.30Kw, mutta mites muuten?

Jos kestävää konetta ja luottopeliä etit niin hondan tupla x on ainoo vaihtoehto. Ja ei sillä jalkoihinkaan jää;).Tänään napsahti kortti käteen. Nyt eikun pyörää metsästämään...
Olen katellu tommosia vm.90-95 vfr:ssä ainakin v4 kone joka kestää kuulemma mitä vaan :D mutta miten se pärjää suorituskyvyltään tonniäffälle?
Olen yrittänyt metsästää vfr:n specsejä, mutta ei ole osunut silmään. kiihtyvyys, huiput?? Tehossahan vfr jää cbr 1000f:lle n.30Kw, mutta mites muuten?
Tänään napsahti kortti käteen. Nyt eikun pyörää metsästämään...
Ihan tota turiset, pienempikin riittää kuin se tonninen...mutta sillä ei ole paskaakaan väliä että onko se 1000 vai 600 kunhan on järki päässä. Ja se on kovin usein nähty että kun on eka kesä ajettu 600:lla ja koitetaan kaverin isompaa pärrää niin onhan se kovin onnetonta se meno sillä omalla sen jälkeenSait juuri kortin tosiaan niin ehkei sillä kiihtyvyydellä ole niin väliä. Ostat jonkun ison tai pienemmän niin varmasti riittää oli se sitten mikä tahansa kyykky. Tai sitten luemme lehdestä "DoDo avasi mutkasta täysillä ja suistui tieltä... henki pois"
.Arvasin :lol2: olen toki ajanut crossipyörällä 4v + muilla prätkillä ja peleillä koko ikäni, joten...Sait juuri kortin tosiaan niin ehkei sillä kiihtyvyydellä ole niin väliä. Ostat jonkun ison tai pienemmän niin varmasti riittää oli se sitten mikä tahansa kyykky. Tai sitten luemme lehdestä "DoDo avasi mutkasta täysillä ja suistui tieltä... henki pois"
Riittää jeesustelut ;) Nyt niitä kokemuksia edellämainituista pyöristä.Just piti laittaa samaa, että just saanu kortin ja etsii mahdollisimman tykkiä peliä :D Eikös joku 600-750cc riittäis "harjottelupyöräks"(riippuen mörön koosta;)) kyllä ainakin toi meijän 750cc hondan magnakin liikkuu ihan tarpeeks, kun se suurin nopeusrajoituskin on se 120 ;)
Riittää jeesustelut ;) Nyt niitä kokemuksia edellämainituista pyöristä.
Voin nyt vielä sen sanoa, että ajoin kortin kawan er6 n joka oli aivan liian tehoton (53Kw). Tehokaskin pyörä pysyy kyllä lapasessa, joten nyt kukkahattutädit nukkumaan ja niitä kokemuksia. :evil:
Voi vittu, LUE se ensimmäinen viesti. Kysyin, jos jollain olisi kokemusta molemmista pyöristä, jolloin voisi antaa kokemuspohjaista tietoa, eli vertailla keskenään.Sähän se Pro näytät olevan, mitä meiltä kyselet.... jatka hyvällä sykkeellä :whip:
Sähän se Pro näytät olevan, mitä meiltä kyselet.... jatka hyvällä sykkeellä :whip:
Tonniäffällä nyt harvempi koittaa huippuja, lehmiähän noi on. Niin toki nykymittapuulla vfr toki kans, mutta varmasti kevyempi ajaa etenkin vähän modaamalla. Kai sitä tonniäffäs selvästi enemmän tehoa on. Anyway, kumpikaan ei tykki ole.Tänään napsahti kortti käteen. Nyt eikun pyörää metsästämään...
Noniin, kiitoksia löytyyhän niitä asiallisia vastauksia, kun aikansa kuuntelee urpoja :DTonniäffällä nyt harvempi koittaa huippuja, lehmiähän noi on. Niin toki nykymittapuulla vfr toki kans, mutta varmasti kevyempi ajaa etenkin vähän modaamalla. Kai sitä tonniäffäs selvästi enemmän tehoa on. Anyway, kumpikaan ei tykki ole.
Joku 240-245 oon mittariin saanu 180/55? takarenkaalla, kinnaten ehkä 250mittariin olis saanu. Vfr on rekkariottees 74kW, kierroksilla 10000-10500, punaraja 11500. Vfr:n kone on kokoisekseen aika kivasti kauttaaltaan vääntävä ja miellyttävä ajaa, turhaan huipputehoja vain kattelet. Jos haluat oikeesti tehoa ja jätät luotettavuuden vähemmälle huomiolle niin kantsii jotain muuta pyörää ettiä. Tosin jollain 3-4 tonnin budjetilla (ainakin oma vfr lähtis ~3500e pihasta) ei kauheita voi vaatia.
Onhan joku xx aivan eri teholuokan pyörä vfr:n verrattuna. Tosin sekin vaatii kierroksia että se alkaa tehä eroa selvästi, nekään ei mitään ihmeellisiä vääntöpelejä ole.
Itellä on kaikkia kamoja 2 kierrosta paitsi kypärää ei ole kuin yksi. Vielä tekis mieli jotain mesh-takkia kuumille keleille.

Sä ootkin HC. :DHmm.. 4 paria hanskoja, 2 kypärää, nahka ja gore varusteet..![]()