Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saakeli, oikean etuputken stefa sanoi sopimuksen siihen malliin irti että öljyt on pitkin pyörää ja ajokamoja

Teoriatunnit on varattu kahden viikon päähän, ajotunnit saa kuulemma nopeasti hoidettua. Inssiajosta autokoulusta vastattiin, että menee juhannuksen lähelle, on niin paljon ajajia. :(
Ajovarusteet kävin tänään katsomassa. Scottin housut ja takki, Dainesin hanskat ja kengät, X-Liten kypärä. Huomenna ajattelin hakea ton setin pois liikkeestä. 1200 euroa kuulosti aika hurjalta hinnalta, mutta eikös se TJJ just sanonu et kaiken rahan tämä harrastus tulee viemään jokatapauksessa :D
E: jotain kauluria ja selkäsuojaa tohon hintaan vielä kuulu.
Nakupyörien omistajat: millä suojaatte kaulan viileämmillä ilmoilla?
Se nahkainen tarralla takaa kiinnittyvä ei käy.
Mistä ostit? Ite katoin tota samaa (?) joskus ja mä muistelisin, että hinta olis ollu jotain ihan järkyttävää.Tollasella.
36e makso, tulee hyvin kypärän sisälle sillälailla että taakse ei pääse pyörrettä syntymään.
Olin kyllä Allwrongissa sillon, ehkä se selittää tämän. Pitänee käydä poistamassa jos sattuu kaupoille, tuo mikä mulla on on aika paska.Mistä ostit? Ite katoin tota samaa (?) joskus ja mä muistelisin, että hinta olis ollu jotain ihan järkyttävää.
Taitaa olla tuokin sellanen mikä on pujotettava päähän yli aina? Joskus olis hyvä olla sellanen mikä aukeaisi sivulta/takaa, ettei aina tarviis ottaa kypärää pois - esim. kun tulee maantieltä kaupunkiin, olis kiva saada tuo kauluri nappastua veks nopeasti.
Ihan perus BUFFi ajaa mielestäni asian varsin hyvin, tosin siitä joutuu aina pujottamaan kuupan läpi.
Tollasella.
36e makso, tulee hyvin kypärän sisälle sillälailla että taakse ei pääse pyörrettä syntymään.
Tollasella.
Saakeli noita poliiseja kun aina on itkemässä kaikennäköisistä E-merkinnöistä ja onkohan nuo peilit nyt tarpeeksi isot ja eipä taida putket olla katsastettu:curs:...keksis parempaa tekemistä...:jahas:
No olin illalla menossa himaan kun pojat otti tien viereen ja puhallutti+katto paprut läpi...no siinä sitten virkaintoisempi rupesi tutkimaan pyörää tarkemmin ja vaan huomautteli että vilkuissa ei näy E-merkintöjä ja kysy että onkos nämä putket muutoskatsastettu? Sitten vielä peileistä kommentoi että eipä taida näkyä näistäkään mitään,taitaa olla laittomat...:jahas: Mutta toivotteli sitten se toinen hyviä ajokelejä.:kippis1:Kerro tarkemmin mitä kävi?
Tossa pyörien kuvatredissä on kuvaa...Honda X11.enpä ole kuullu et ikinä kukaan peileistä on kommentoinu.. mikä laitos sulla on?