Moottoripyörä?

Jeah! R1:n odottaa kesyttäjäänsä! Kesää odotellassa! :rock:

Sama. Tänään kaupat, perjantaina haku. -05, sininen(totta kai), 7 tkm. Pariin vuoteen ei ookkaan kevättä tullu odotettua näin paljoo. :) Nyt täytyy vaan muistaa, että ei oo ihan vaan kevari alla.

Nyt täytyy vaan muistaa, että ei oo ihan vaan kevari alla.

Todentotta. Järki mukaan siihen ajeluun.
Nimittäin kyseinen pärrä lähtee ku hauki rannasta.
Vaikka mieli tekee testata pyörän kykyjä, maltti mukaan siihen touhuun. Puhun kokemuksesta:wall:

mahtavan näkönen tuo hayabusa, mutta valitettavaa että tuo ruma "möhkö" perä osa pilaa koko pärrän ulkonäön :D. onneksi niitä voi kuitenkin tuunata niin sekin asia on sitten korjattu :thumbs:

NEUTRAALI sanoi:
mahtavan näkönen tuo hayabusa, mutta valitettavaa että tuo ruma "möhkö" perä osa pilaa koko pärrän ulkonäön . onneksi niitä voi kuitenkin tuunata niin sekin asia on sitten korjattu

Laitan mamman istumaan siihen stringit jalassa niin vie ihmisiltä huomion PYÖRÄN perästä ;)

Onko jollain kokemuksia Honda VTR Firestormista? Tuli eilen juttua kyseisestä pyörästä ja alkoi jotenkin kiinnostamaan... Ihan asiallisen oloinen pyörä, varsinkin jos tonne alas virittää sellaisen pikku katteen niin on taas paremman näköinen.

mc-honda-97-vtr1000f-firestorm-gul.gif

Onko jollain kokemuksia Honda VTR Firestormista? Tuli eilen juttua kyseisestä pyörästä ja alkoi jotenkin kiinnostamaan... Ihan asiallisen oloinen pyörä, varsinkin jos tonne alas virittää sellaisen pikku katteen niin on taas paremman näköinen.

Kaverilla oli tuollainen yhden kesän, alla syitä joiden vuoksi vaihtui aikanaan toiseen pyörään:
- soppa kelpaa + pienehkö tankki->lyhyt toimintasäde
- kaasaripeli->viriputkilla säätämisestä ja suutinsatseista huolimatta ei oikein koskaan toiminut kunnolla alakierroksilla (<3000rpm)
- jousitus ei ole täysin säädettävä, joten ratapäiville löytyy parempiakin laitteita

mc-honda-97-vtr1000f-firestorm-gul.gif

Tsekkaa mielummin SP malleja. Paremman näköisiä. Välillä ok hinnalla myynnissä. Tuon näköinen laute siis:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=423733 .

Tsekkaa mielummin SP malleja. Paremman näköisiä. Välillä ok hinnalla myynnissä. Tuon näköinen laute siis:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=423733 .

Kyllä mä tuosta SP:stä olen tietoinen, nyt kuitenkin käsiteltiin tota firestormia. :)

Routa sanoi:
Kaverilla oli tuollainen yhden kesän, alla syitä joiden vuoksi vaihtui aikanaan toiseen pyörään:
- soppa kelpaa + pienehkö tankki->lyhyt toimintasäde
- kaasaripeli->viriputkilla säätämisestä ja suutinsatseista huolimatta ei oikein koskaan toiminut kunnolla alakierroksilla (<3000rpm)
- jousitus ei ole täysin säädettävä, joten ratapäiville löytyy parempiakin laitteita
Nämä oli jo ihan hyviä pointteja, näitä lisää!

Kyllä mä tuosta SP:stä olen tietoinen, nyt kuitenkin käsiteltiin tota firestormia. :)

Nämä oli jo ihan hyviä pointteja, näitä lisää!

Itsellä on nyt pari kesää takana "veturilla", ja oikein tyytyväinen olen pyörään ollu. Kuten tuossa tuli jo ilmi, niin polttoaineen kulutus on ehkä aavistuksen korkea, mutta verrattuna kaverini r1:seen kulutukset ovat aikalailla samaa luokkaa. Tankin pieni koko (16l) on suurin syy pieneen toimintasäteeseen. Muistaakseni 99 tai 00 vuosimallista eteenpäin tankki on 18 litraa, joka hieman auttaa asiaan.
Muuten voin kyllä pyörää suositella lämpimästi! On erittäin helppo ja kevyt ajaa (erinomainen keulittamiseen), sekä varsin kestävä tekniikka. Lisäksi pyörän hinnat ovat mielestäni aika edullisia.
Mikään HC sportti se ei ole, mutta omasta mielestäni se kulkee tarvittaessa ihan riittävän lujaa. Etuiskarit on vakiona aika löysät, mutta niihin saa uudet jouset sisään ja mitä olen hintoja väijynyt, niin jotain 100-150 euron luokkaa ois uudet (muistaakseni öhlinsit).
Omassa pyörässä on Alakate, sekä ylös vedetyt sliparit. Muuttuu ulkonäkö aika hurjasti verrattu vakioon...

Viimeksi muokattu:
Itte oon kans kuolannu tota firestormia.
Kävin koeajaan viime syksynä:

+vääntö, piikki 7 k:ssa
+äänet, kunhan vaihtaa änkkärit. :whip:
+tilava ajoasento, menee salettiin helposti vähän pitempikin matka
+ulkonäkö, etenkin vähän tuunattuna..
+Hondan kone, eli kestää :whip:

-huipputeho aika mitätön, 108 koneelta vakiona..
-tosiaan aika pieni tankki

tos ny jotain mitä tuli mieleen.. Tosiaan noi SP:t vähän hintavampia, joskin ihanainen pyörä...

Mitäs huoltopajaa suosittelette tampereelta suzukille? Mielellään sellainen paikka jossa pyörä voisi viettää talviunta tästä päivämäärästä kevään ajokeleihin asti.

Mä en ole ikinä ymmärtäny kyykkypyöriä.

eihän kukaan katso telkkariakaan jalat taaksepäin?

Ei kukaan liikukaan telkkaria katsoessaan toistasataa eteenpäin eikä koe ilmanvastuksen vaikutusta. Lievä kyykkyasentohan on matka-ajossa ihanteellinen, kun ilmanvastus hoitaa sen, ettei käsille jää painoa, ja asento on todella luonteva ja kevyt pitää.

Nimim. Kaksi kesää customilla matkaillut ja nyt kyykympään vaihtava

Mä en ole ikinä ymmärtäny kyykkypyöriä.

eihän kukaan katso telkkariakaan jalat taaksepäin?

No katsos nuorena on niin hiton kova kiire kaikkialle, joten pitää olla jalkojen välissä vähintään 150hp laite, johan kaveritkin nauraa, jos pyörässä ei tehoa ole lähes 200hp ja pyörä kulje 300km/h. ;)

Ikää karttuessa noi muuttuu sitten ehkä, ellei viikatemies noi hullut jo paremmille teille ohjaa. Ainakin allekirjoittaneeseen on iskenyt ihme "pappa"vaihe päälle, rupee olemaan kivempaa sellanen köröttely, eikä hirveä kaahaus enää oikein nappaa. Kaverin tonnisella sussukilla ajelin viime kesänä ja olis varmaan saanut sydärin, jos olisi nähnyt, miten köröttelin sillä muun liikenteen seassa :nolo: . Muita pyöriä viuhui ohi, mutta meikä nautiskeli vaan siitä ajamisen tuomasta hiton hyvästä fiiliksestä ja köröttelin max10km/h ylinopeutta.

Kohta pääseekin taas köröttelemään, kun kaveri "vetomiehenä" vetäs sen verran reippaasti tutkaan ,ettei 8 kuukauteen tarvitse ajaa :D

Onko jollain kokemuksia Honda VTR Firestormista?
Itsellä on nyt vuoden verran ollut VTR. Ostin uutena ja olen kyllä tykännyt. Tosin olen kokonaisuudessakin ajanut mp:tä vasta kaksi kesää:

+ edullinen 1000pyörä
+ vääntö alakierroksilla, varsinkin kun vähän virittää
+ tilava ajoasento isolle miehelle
+ hyvä myös matkapyöränä. Kaveri ajoi kesällä omallansa 5000 km Euroopan reissun.
+ kauniin näköinen
+ uudemmassa mallissa 19 litran tankki
+ kaksi 500cc sylinteriä, äänet

- tehoja "vain" päälle sata

Aurinko uhkaa paistavan työhuoneen ikkunasta sisään, kohta on siis jo kesä.

Siispä, jossain ketjussa (Dymondin moponvalintaketju?) joku friikki (= ihminen joka hävittää kaikki rahansa moottoripyöräilemällä) heitti ilmaan idean kokoontumisajosta, olisko oikeasti kellään kiinnostusta semmoseen?

Back
Ylös Bottom