Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin kyllä himottais tuokin!
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=419138
Pikkusen muuttaa näköä tuo putkisto. Jotenkin se orkkistuplaputkipenkin alla tekee tuosta pyörästä sellasen läskiperseen ja kömpelön näkösen. Tuolla jyrkällä Arrown putkella tuosta tulee jotenkin vihasen näkönen? En yhtää syty noista putkista mitkä on penkin alla. Pyörässä putki kuuluu olla sivussa!
tässä sen näkee, että makuja on monia. omasta mielestä makeimman kilokyykyn linjat on pilattu kokonaan tommosella sivuputkella.:wall:
. Siinä jää suzukit ja kawat kakkoseksi (ei nekään rumia ole, mutta toi honda on vaan aivan hiton siisti).Vielä kun se Repsol maksaisi että sillä ajelee. Yks tuttu sanoi ettei sentakia vaihda tuohon repsoliin, koska se ei halua mainostaa?! Itse ei ainakaan haittaisi että kyljessä lukee repsol.. Mut tuo -06 10r..![]()
Niillä on rahaa, jotka uusia tonnisia ajaa
Se tärinä voi johtua niin monesta asiasta. Eturenkaan huono tasapainotus, kulunut rengas tai liian pienet ilmanpaineet voivat täristää. En ole "tyyppiominaisuutena" tuollaisesta tärinästä kuullut, voin kyllä olla väärässä.
Oman XX:ni vaihteisto on varsin hyvä. Välivapaita tulee kyllä joskus, mutta hyvin harvoin.
Oman kokemukseni mukaan XX on varsin hyvä pyörä. Todennäköisesti sitä on myös busa, koska ihmiset edelleen ostavat niitä.
Onko kellään täällä vielä kokemuksia mallivuoden 2007 R1:stä tai 1000 GSXR:stä? Toinen menee hankintaa siten, että ehtii saamaan kevään ensi ajokeleille, mutta olisin kiinnostunut tietämään josko pyörillä on jotain merkittäviä eroja? Hinta molemmilla on sama, ja papereita tutkimalla tuntuu siltä, että ominaisuuksissakaan ei ole suurempia eroja. Jos joku tietää paremmin, niin odotan kommentteja. Muutoin taitaa mennä ihan fiilispohjalta. Tällä hetkellä R1:llä on se parempi fiilispohja...

Ai että kun olis talvi yhtä lyhyt kevään puoleltakin. Ekaa kesää isolla pyörällä, eikä millään jaksais odottaa :down:Kahvakuume on kyllä kova vaikka ulkona paukkuu -20 asteen pakkanen. Toivotaan että lumet lähtee nopeammin mitä tulivat.
Sain vihdoi oman pärrän myytyä. Ajatuksena on hakea uusi Virosta. Olen kattonut motodepoo sivulta pärriä. Virosta voisin vielä hakea itse, ja kulut olisivat huomattavasti alhaisemmat kuin Saksasta hakiessa... Onko kokemuksia?
teri sanoi:Sain vihdoi oman pärrän myytyä. Ajatuksena on hakea uusi Virosta. Olen kattonut motodepoo sivulta pärriä. Virosta voisin vielä hakea itse, ja kulut olisivat huomattavasti alhaisemmat kuin Saksasta hakiessa... Onko kokemuksia?
NEUTRAALI sanoi:siis mitä haittaa siitä on jos niillä on ajettu huonommillakin teillä? äläkä vaan sano että joku iskari/etupumpun stefat on rikki . sillä niillä nyt ei ole juurikaan merkitystä jos ne pyörät on virossa halpoja.