Moottoripyörä?

TJJ sanoi:
Aurinko uhkaa paistavan työhuoneen ikkunasta sisään, kohta on siis jo kesä.

Siispä, jossain ketjussa (Dymondin moponvalintaketju?) joku friikki (= ihminen joka hävittää kaikki rahansa moottoripyöräilemällä) heitti ilmaan idean kokoontumisajosta, olisko oikeasti kellään kiinnostusta semmoseen?

Joskus taisi tulla heitettyä tuollainen ehdotus ilmaan ja ideanahan se on mitä parhain! Lihaksikkaita miehiä ja naisia (+ minä) prätkien selässä...:kuola: Onhan täälläkin ihan hyvä rypäs pärräilijöitä, joten varmasti saisi aikaan pakkotoiston (historian ensimmäisen?) prätkämiitin. Mukana ollaan!

Siispä, jossain ketjussa (Dymondin moponvalintaketju?) joku friikki (= ihminen joka hävittää kaikki rahansa moottoripyöräilemällä) heitti ilmaan idean kokoontumisajosta, olisko oikeasti kellään kiinnostusta semmoseen?

Kyl meitsi on messis, jos aika ja paikka vaan natsaa. Kys. friikki taisin olla minä.. :jahas:

Maksoin juuri elämäni ensimmäisen moottoripyörän käsirahan!!! :rock:

mopo.jpg

Mitäs huoltopajaa suosittelette tampereelta suzukille? Mielellään sellainen paikka jossa pyörä voisi viettää talviunta tästä päivämäärästä kevään ajokeleihin asti.

Itellä on ainakin tuol rm-heinolla raholassa mun pikku gs... talvisäilö tais olla 150e ku syksyllä sen sinne vein (ei varmaan ole enää tuon hintanen) ja huollosta laskuttivat muistaakseni 65e/h. :rolleyes:

En sit tie onko tuo paras mutta sellanen käsitys itellä et tuolla osaavat hommansa ja ystävällistä palvelua ollu aina kun käyny siel. :thumbs:

No katsos nuorena on niin hiton kova kiire kaikkialle, joten pitää olla jalkojen välissä vähintään 150hp laite, johan kaveritkin nauraa, jos pyörässä ei tehoa ole lähes 200hp ja pyörä kulje 300km/h. ;)

Ikää karttuessa noi muuttuu sitten ehkä, ellei viikatemies noi hullut jo paremmille teille ohjaa. Ainakin allekirjoittaneeseen on iskenyt ihme "pappa"vaihe päälle, rupee olemaan kivempaa sellanen köröttely, eikä hirveä kaahaus enää oikein nappaa. Kaverin tonnisella sussukilla ajelin viime kesänä ja olis varmaan saanut sydärin, jos olisi nähnyt, miten köröttelin sillä muun liikenteen seassa :nolo: . Muita pyöriä viuhui ohi, mutta meikä nautiskeli vaan siitä ajamisen tuomasta hiton hyvästä fiiliksestä ja köröttelin max10km/h ylinopeutta.

Kohta pääseekin taas köröttelemään, kun kaveri "vetomiehenä" vetäs sen verran reippaasti tutkaan ,ettei 8 kuukauteen tarvitse ajaa :D
aika huolestuttavaa, että tossa iässä iskee jo se pappa vaihde päälle :D

Mitäs huoltopajaa suosittelette tampereelta suzukille? Mielellään sellainen paikka jossa pyörä voisi viettää talviunta tästä päivämäärästä kevään ajokeleihin asti.

Talvisäilöstä en tiedä, mutta huoltojen suhteen suosittelen lämpimästi Kössin huoltoa Ylöjärveltä. Paja on pieni ja vähintäänkin hämärän näköinen, mutta mies ja työ on ykköslaatua. Harkitsen, että Turustakin käyttäisin siellä pärrääni.

Onko havaintoja hinnaltaan edullisesta paikasta hankkia Akran evolution kokoputkistoa 2007 R1:seen? Hinta on mielestäni melko suolainen 2600 ja risat euroa. Onko kokemuksia muista maista tai nettikaupoista tai melkein mistä tahansa edullisesta paikasta? Malli on tosin vasta tullut ja kaikkia Akran malleja ei oltu vielä edes hinnoiteltu.

aika huolestuttavaa, että tossa iässä iskee jo se pappa vaihde päälle :D

Niinpä :D , mutta ehkä tuolla vaihteella säästyy siltä nuorena pois lähtemisestä, kun ei ajele kuin Ghostrider konsanaan.

Voi iso itku!!! Alkaa kauheat poltteet ilmenemään jo. Kuten aiemmin olen maininnut niin omalle pyörälle olisi ostaja tiedossa ja nyt polttelee tuo uusi R1. Tämän hetken kehittynein pyörä ja tehoja irtoaa noin 180hp.

http://www.youtube.com/watch?v=M5wmihG5ZPs&mode=related&search=

Paljon noita kuolaavia naamoja tähän.

EDIT- Oli BIKEn testissä kuljettaja kehunut tilavaksi pyöräksi (190cm kuljettaja) joten minulle (193) tuokin jo merkitsee paljon.

EDIT- Oli BIKEn testissä kuljettaja kehunut tilavaksi pyöräksi (190cm kuljettaja) joten minulle (193) tuokin jo merkitsee paljon.

Tilava on oma vm. 05 ja oon 195 pitkä. Tuskinpa mitoissa ainakaan siis huonompaan on muutosta tapahtunu vuosimalleissa, jos testissä noin oli.

Tilava on oma vm. 05 ja oon 195 pitkä. Tuskinpa mitoissa ainakaan siis huonompaan on muutosta tapahtunu vuosimalleissa, jos testissä noin oli.

Oho, ai rykköseen mahtuu hyvin pidemmätkin ukot. Hemmetin hyvä homma, jos vielä joskus itse pyörän ostan, niin pitääpä kokeilla rykköstä, nimim. 194 pitkä.
Kiitos tiedosta :thumbs:

Hyvä idea, mutta minnekään Ouluun tms. en lähde rässimään (ellen lainaa jostain kultasiipeä).

Aurajoki anyone? ;)

Kyllähän toi Rossi jotain "...lot more small, lot more compact..." tuossa promovideossa horisee:
http://www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/supersport/yzf_r1.jsp?view=video

Ei oo tainnut viimeiseen kymmeneen vuoteen kutos- ja ykkössporteissa missään tila ainakaan lisääntyä. Pienentämällä koko laitetta saadaan kivasti painoa vähemmäksi ja akseliväliä lyhyemmäksi. Ainoa miinus on että tällä kehityksellä kohta pitää kuskit rekrytoida pimeimmän afrikan pygmeistä.

En ole katkera mutta kumminkin...

t. 110kg, 192cm

Ite olen 193cm pitkä ja paras ajoasento on tonnisissa juurikin ostamassani Suzukissa..Ylläri..Sitäkin kannattaa testata jos ominaisuudet/ulkonäkö miellyttää..

Ite olen 193cm pitkä ja paras ajoasento on tonnisissa juurikin ostamassani Suzukissa..Ylläri..Sitäkin kannattaa testata jos ominaisuudet/ulkonäkö miellyttää..

Täysin samaa mieltä. Viime kesänä jotain 600km tuli ajettua kyseisellä pyörällä ja kyllä oli tosi hyvä ajaa.

Tossa pyöräkuumeen kourissa pyristeleville helpotusta... :hyper: Itellä on semmonen vanha 600cc ThunderCat, joskus jos olis rikas niin vois ehkä vaihtaa uudempaan ja ehkä isompaan...

Back
Ylös Bottom