Moottoripyörä?

Kysäistäänpä vielä täältä kun on hieman epävarma olo.

Elikkäs vein eilen prätkän talvisäilytykseen erääseen liikkeeseen, joka tarjoaa tällaista palvelua (kx-center Tampereella). Kyselin sitten säilytyspaikan vakuutuksista ja myyjä sanoi, että mestalla on palo ym vakuutukset kunnossa. Makselen samaan aikaan seisontavakuutusta yhtiölle. Onko touhussa mitään järkeä? Eihän tuo vakuutusmaksu ole paljoa koko talvelta, mutta sillekin sataselle löytyy parempaa käyttöä kuin maksella aivan turhaan.

Prätkäliikkeen mies sanoi, että heidän vakuutusyhtiönsä toivoo, että säilytysasiakkailla on pyörissään myös seisontavakuutus, josta kulut tarpeen mukaan ensisijaisesti otetaan..wtf?! Ei tahtonut oikein pokka pitää kun kuulin tuon kommentin :D

Hankalaa tietysti kenenkään vastailla kun ei ole tarkkaa tietoa vakuutusehdoista, mutta ehkäpä jollain on hommasta ikäviä/hyvä kokemuksia jaettavaksi.

Kysäisin asiaa omasta vakuutusyhtiöstä ja neiti puhelimen päässä totesi, että kyllähän seisontavakuutus kannattaa pitää. Kun kysyin perusteluja niin ei osannut kertoa yhtään syytä ja totesi lopuksi että vakuutus voidaan kyllä katkaista ja aloittaa uudelleen ajokauden alkaessa :)
 
Jeps... kevariajot kohta ohi ja jos rahaa sais jostaki revittyä niin talvella/keväällä isompi pyörä alle. Todennäköisesti jokin wanha 1100 gikseri, josta sitten voisi väsätä tusinafaitterin. :)
 
Jos tuon menet tekemään niin Kakku tulee ja vääntää sut siltaan. :D

Jos Kakku on sama kuin Kaikkonen, niin ei pelkoa sillä asun aika kaukana sieltä etelästä. :D
 
Jeps... kevariajot kohta ohi ja jos rahaa sais jostaki revittyä niin talvella/keväällä isompi pyörä alle. Todennäköisesti jokin wanha 1100 gikseri, josta sitten voisi väsätä tusinafaitterin. :)

Kuhan en väännä tuollaisesta tornimallin ärrästä sellaista.:curs: Osta sellainen 89-90 vuotinen ja luonnollisesti 1100, koska sitä pienemmäthän on starttimoottoreita.:D

ps.vielä täydet ajelut käynnissä (liukasta ja hauskaa)
 
No tuossahan olisi.:D Vesijäähdytteiset on tehoikkaimpia luonnollisen kehityksen takia, mutta ne on myöskin painavimpia ylivoimaisesti. Tuo linkin ärrä on kevyin ja jotkut puhuu rungon kuminauhamaisuudesta, ite tosin en huomaa käytönnässä eroa kuin sen, että uudemmat on IMO kankeampia ajettavia. Perus I&Ö-koneet on luotettavia ja helppoja viriri-kohteita jos tehoa lisää mielii. Tuolta löytyy speksejä --> http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html
 
Jaahas, nyt tarkentu vielä sen verran nuo kriteerit että pitää olla vm -87. Mitä kevyempi, sitä parempi. Keventyy varmaan vielä hieman enemmän kun katteet häviää. :)
 
No niin...nyt on mun pyörä saanut jo enskauden värityksen.
Ohessa parit kuvat.

Nyt vaan odottelemaan tuskainen talvi läpi...
 

Liitteet

  • Kiksu1 (Custom).webp
    Kiksu1 (Custom).webp
    208,4 KB · Katsottu: 291
  • Kiksu2 (Custom).webp
    Kiksu2 (Custom).webp
    134,7 KB · Katsottu: 347
  • Kiksu3 (Custom).webp
    Kiksu3 (Custom).webp
    147,5 KB · Katsottu: 253
Jos joku vielä muistaan mun avautumiset tänne kun pyörä sammui kesken ajon eikä lähtenyt käyntiin niin nyt se käy...

Kaverin kanssa purettiin kaasari ja pistettiin uudestaan kiinni. Sitten se lähti käyntiin vähäksi aikaa kunnes kaasarista loppu bensa... Vein pyörän RM Heinolle korjaukseen ja sieltä soitettiin että pyörä on nyt kunnossa, oli sitten unohtunut avata tankki kun laitettiin pyörää kasaan uudestaan... :david: Siihen meni sitten 2kk ajoaikaa kun ei jaksettu eikä kiinnostanut katsoa uudestaan tai viedä pyörää aikasemmin huoltoon. Se mikä siinä oli vikana alunperin oli bensahanan alipaineletkun irtoaminen.

Nyt kyl syö miestä :lol2: .
 
Voiskohan uus 2006 vuoden tonninen gixxeri irtoo ens keväänä 15000ekellä..Tuommoinen kokomusta ois hakusessa ja samalla ens keväänä mun ylivuotinen 2005 musta R6 7000km kaikilla herkuilla ois myynnissä:D
 
Voiskohan uus 2006 vuoden tonninen gixxeri irtoo ens keväänä 15000ekellä..Tuommoinen kokomusta ois hakusessa ja samalla ens keväänä mun ylivuotinen 2005 musta R6 7000km kaikilla herkuilla ois myynnissä:D

Tämän hetken hinnat:

KUMITASSU:
2006: 15390€
2007: 16590€

EE-SPEED:
2006: 14990€!!!
2007: 16250€
 
Kerrohan specsejä

Suzuki GSX-R 750 vm. 2001
Akran racing putkisto
BMC race ilmansuodatin
Etupumppujen sisuskalut Öhlinssiä
Wilberssin takapumppu
WP:n ohjausiskari

Ruisku säädetty (takaselta 131 hp / 76 nm) (Viaber)
Vilkasin tossa dynolappua niin 8-13 tuhattakierrosta
kun on niin vääntö on yli 70 nm...

Eiköhän siinä ole tärkeimmät.

Ihan mukava harrastepyörä...
 
Joo, aika paskalta näyttää. Harrikat nyt muutenkin on mitä on. Kahvaa kääntäessä helvetillinen ääni kuuluu mutta mitään ei tapahdu :D
 
Joo, aika paskalta näyttää. Harrikat nyt muutenkin on mitä on. Kahvaa kääntäessä helvetillinen ääni kuuluu mutta mitään ei tapahdu :D

Kokemusta? Varmasti kulkee hyvin toi 1200cc. Mutta ei toi kyllä mikään hieno ole, harrikaksi siis. :rolleyes:

Ulkonäöltään tossa vois lukea joku suzuki tai vastaava tankissa, ei HD. :D
 
Back
Ylös Bottom