Jaahas.. Mopo pistettiin talviunille.
Höh nyt jo? Mun mopotin liikkuu viimiseen asti. Joulukuun ensimmäinen päivä pitää päästä viel ajamaan:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas.. Mopo pistettiin talviunille.
Höh nyt jo? Mun mopotin liikkuu viimiseen asti. Joulukuun ensimmäinen päivä pitää päästä viel ajamaan:D
Mikäs ihme toi on?Miksi Ducateja näkyy vain vähän liikenteessä?
Mikäs ihme toi on?
-Kallis
-eksoottinen (jälleenmyyntiarvo ja edustajien määrä)
Onko jälleenmyyntiarvon nopeaan(?) tippumiseen järkisyitä...
Onko jälleenmyyntiarvon nopeaan(?) tippumiseen järkisyitä, vai onko vaan ihmisten(motoristien) mielikuvista kiinni?
-Tekstiiliasut on perseestä muulloin paitsi sateella, olisi suoraan pitänyt ostaa nahkaa päälle
Eli ylihintaisen pyörän arvosta putoaa reipas siivu kun se jälleenmyyntimarkkinoilla pistetään samat ominaisuudet omaavien muiden merkkien kanssa samalle viivalle kilpailemaan ostajista.
Ja maine saatanallisen usein, vaikeasti ja kalliisti huollettavana laitteena tuskin ainakaan kiihottaa ostajia sitäkään vähää. Mukavat papatuksethan noissa V-koneissa on, mutta aika harva on tuosta valmis maksamaan tuhansia euroja, kun katupyörämarkkinoilla halvemmalla saa miljoonasti paremman GSX-R:n tai vastaavan ja nakupyörämarkkinoilla on edullisempia ja tehokkaampia kilpailijoita sitten Speed Triplen, Tuonon ja vastaavien muodossa pilvin pimein.
Mutta jos italiaano kiihottaa niin siitä vaan kaupoille, kerranhan täällä vain eletään. Muista koeajaa myös kilpailevat tuotteet ennen ostopäätöstä.
Juu, no tuon linkin tuherosta pyydettiin 5200 €. Katselin vaan, että onpa hiano ja halpa.
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=394991
Onko maineensa "arvoinen"? Miksi esim. GSX-R on miljoonasti parempi kuin Ducatin vastaava?
Kyllä kiihottaa. Tosin niin kiihottaa kovin moni muukin. Onneksi on tili tyhjä ja valmiiksi kireä vaimo.
Tarkoitatko nyt niitä kalliita yhdistelmäasuja? Itse ostin vain perus-dainesen, oliko se nyt vulcan ja se on muulloin aina parempi kuin tekstiili, jopa pikkusateella tai kylmällä.Ja nahkakaupoilla on hyvä ostaa kamat joissa on hengittävä vuori. Tulin ostaneeksi Gore vuoriset nahkabyysat ja noissa yhdistyy 90% ajokaudesta kummankin laadun huonoimmat puolet eli ovat ihan saatanallisen kuumat päällä.
Nuo muovikuidut toimivat vain kevään/syksyn kylmillä, muuten aivan perseestä.
Tarkoitatko nyt niitä kalliita yhdistelmäasuja? Itse ostin vain perus-dainesen, oliko se nyt vulcan ja se on muulloin aina parempi kuin tekstiili, jopa pikkusateella tai kylmällä.

En ole omistanut Ducatia joten en mikään überasiantuntija ole, mutta jokusen viikon olen ajellut lainapyörillä.
Japonialainen on parempi koska:
-tehoja ja kulkua reippaasti enemmän
-huollot onnistuvat melkein joka kylässä
-huoltaminen ei vaadi järjettömiä purku ja säätötoimenpiteitä tai zkiljoonien eurojen varaosia
-kestävän padan maineessa eli huolettomia kilometrejä ennen totaalikoneremppaa enemmän
-hinta on reilusti halvempi kuin Ducatin kilpaileva tuote (esim. karvalakki 999 listahinta 23000+, GSX-R 1000 17000+, puhumattakaan Ducatin paremmista malleista joilla hinta luokkaa 30000)
Ducati on parempi koska:
-pitää miehekästä papatusta
-näyttää ehkä jonkun silmään paremmin muotoillulta
K7:
http://www.suzukicycles.com/Products/GSXR1000K7/Default.aspx
Jenkeistä sais ihan pikkusen halvemmalla kuin Suomesta...
Taitaapi olla pitkälti sama juttu kun noiden helvetin isojen ja rumien änkkärien kanssa eli viranomaismääräykset. Roiskeläpän pitää ulottua "riittävän" alas että se olisi lakien ja säännösten mukainen ja tiukentuvat melu -ja saastemääräykset kasvattaa änkkäreitä vuosi vuodelta. Se on sitten jokaisen moponomistajan velvollisuus vaihtaa nuo siedettävän näköisiin (eli laittomiin), itse tein aikoinaan katupyörääni homman näin :Dmiksei ne laita pidempiä roiskeläppä härpäkkeitä noihin. ois semmonen maahan asti ulottuva:lol2:
...
oikeesti. miksei ne voi panostaa tuohon taka härpäkkeeseen. ei kukaaan täysjärkinen tuota tuon näköiseksi voi jättää. siisti pärrä kyllä muuten.
miksei ne laita pidempiä roiskeläppä härpäkkeitä noihin. ois semmonen maahan asti ulottuva:lol2:
oikeesti. miksei ne voi panostaa tuohon taka härpäkkeeseen. ei kukaaan täysjärkinen tuota tuon näköiseksi voi jättää. siisti pärrä kyllä muuten.