Moottoripyörä?

Haha, tossa ilmoituksessa oli niin hyvä asenne että ostaisin tuon pyörän jos etsisin tommoista, rehellisyys kaupanteossa vaikuttaa tosi paljon ostopäätökseen.
 
onkos jollain ollu 2003 firebladea se 954cc?? mitäs ootte tykänny? tekis mieli vaihtaa oma 600 gixeri siihen.
Mulla oli vuoden 2002 malli eli täysin sama pyörä 2 kesää. Kilometrejä ehti kertyä 25 tkm. Loistomopo kaikin puolin, mutta vaatii ehdottomasti ohjausiskunvaimentimen. Ennen ohjausiskarin hankintaa meinas jokusen kerran mennä radalla jännäkakan puolelle ja pari kertaa kadullakin noiden headshakejen muodossa. Ohjausiskarin kanssa helvetin kiva mopo ajaa, ohjaus täysin ajatuksenomainen, luokkansa parhaat jarrut (eivät edes punosletkuja tarvinneet) ja tyylikäskin vielä jos samanvuotisiin kilpailijoihin vertaa...
 
Noh, ei tälläisistä lannistuta, rapatessa roiskuu! Nyt opettelen ton takajarrun käytön 100% ennenkuin aletaan mennä uhkarohkeisiin kulmiin... :evil:

Se kannattaa tuossa hommassa opetella vaikka ei olisikaan tarkoitus mennä isoihin kulmiin. Saa pelastettua aika hyvin eri tilanteita.
 
Eihän sillä takapyöräteholla voinutkaan brassailla, ainoastaan koneteholla ;)

Oletko käynyt testaamassa huippuja? Brittein saarillahan pistettiin taannoin vähän enkkoja uusiksi:
uutinen @motorcycledaily.com


Huipput on näillä nykyisillä välityksillä n.325km/h, siis laskennallisesti.. Useasti olen ajanut 6. vaihteella rajoitajalle, että kyllä se ainakin sen kulkee. Ensi kesänä lentokentälle testailemaan, jos saa talven aikana hommailtua pienempää takaratasta..

Laskennallista konetehoa on kai jotain 340-350hp? :anssi:
 
Huipput on näillä nykyisillä välityksillä n.325km/h, siis laskennallisesti.. Useasti olen ajanut 6. vaihteella rajoitajalle, että kyllä se ainakin sen kulkee. Ensi kesänä lentokentälle testailemaan, jos saa talven aikana hommailtua pienempää takaratasta..

Laskennallista konetehoa on kai jotain 340-350hp? :anssi:

Maaginen "double ton" siis pitäisi olla täysin mahdollista ilman suurempia ongelmia jos olosuhteet suosii.

Tuntuu olevan nuo huippujen maksimoinnit aikamoista säätöä optimivälitysten ja rengaskokojenkin kanssa, ainakin jos ennätyksiä jahdataan. Riittävän pidon saamisesta puhumattakaan. Käytettävissä oleva matkakin alkaa noissa nopeuksissa lentokentälläkin tuntua pieneltä ;)
 
Maaginen "double ton" siis pitäisi olla täysin mahdollista ilman suurempia ongelmia jos olosuhteet suosii.

Tuntuu olevan nuo huippujen maksimoinnit aikamoista säätöä optimivälitysten ja rengaskokojenkin kanssa, ainakin jos ennätyksiä jahdataan. Riittävän pidon saamisesta puhumattakaan. Käytettävissä oleva matkakin alkaa noissa nopeuksissa lentokentälläkin tuntua pieneltä ;)

Ei se kiihdytykseen käytettävä matka niinkään, mutta se jarrutusmatka.. Mutta eipä tässä nyt ennätyksiä olla hakemassakaan, omaksi iloksi tuota "pikku-virittelyä" harrastelen..
 
Voiko sulle siis prassailla? 316rwhp @ 0.9bar, gsx-r 1300t

Touche! Saa brassailla tööbomopolla ;)

Aina on ollut niin että kaikki kyselee kuutioita vaan, sit ku sanoo että 1200 niin ne on että :eek: vaikka noita "lussuja" isokoneisia on tänä päivänä monia.
 
Jep, talvi tulee ja ajokausi miulla loppuu lauantaina.. Bejbe menossa öljynvaihtoon + syyspesulle, sitten vahaukseen ja talviunille. :haart:

Meikällä tehoa kolme kertaa vähemmän, mut ei haittaa.. tai no, ehkä vähä?!
 

Liitteet

  • pakkispyörä.webp
    pakkispyörä.webp
    160 KB · Katsottu: 271
Jep, talvi tulee ja ajokausi miulla loppuu lauantaina.. Bejbe menossa öljynvaihtoon + syyspesulle, sitten vahaukseen ja talviunille. :haart:

Meikällä tehoa kolme kertaa vähemmän, mut ei haittaa.. tai no, ehkä vähä?!

Tota... ootsä kaatanu pyörän vai miks sivukatteet ja bellypan puuttuu?
 
Tota... ootsä kaatanu pyörän vai miks sivukatteet ja bellypan puuttuu?
Uskaltaisin veikata että liittyy tohon öljynvaihtoon. Katteiden irrottaminen on eräs noiden tupperware-mopojen mukavuuksia, etenkin kun itsellä tulee vaihdettua öljyt 1500-2000 km välein (ratamopo).
 
Siis mikä vehje sulla on ja onko todellakin noin usein tarpeen? Toki enemmän rassaa rata, mutta siltiki kuulostaa jännältä...
Honda CBR 1000 RR ratamopo perus superstock-virein (kokoputki+PCIII...). Ei ehkä noin usein tarttis vaihtaa, mutta punaviivalla huudattaminen rasittaa kuitenkin konetta/öljyä aivan eri lailla ja tuota vaihtotahtia on viisaammat suositellu. Öljynvaihdot on aika halpa henkivakuutus; öljy+filsu < 100 Eur. Konefailure = priceless ;)
 
Honda CBR 1000 RR ratamopo perus superstock-virein (kokoputki+PCIII...). Ei ehkä noin usein tarttis vaihtaa, mutta punaviivalla huudattaminen rasittaa kuitenkin konetta/öljyä aivan eri lailla ja tuota vaihtotahtia on viisaammat suositellu. Öljynvaihdot on aika halpa henkivakuutus; öljy+filsu < 100 Eur. Konefailure = priceless ;)

Tässä aika nätillä värityksellä:
http://www.honda.co.jp/bike-customize/mugen/cbr1000rr06/images/wall1024.jpg
:kuola:
Varmaan eniten kuolaamani pyörä.

Tosin ens kesäksi tullee vaihto xx:ään.
 
Jea matat rokkaa kyl. Ite kattelen mattaharmaa tai mattamustalla seuraavaa pyörää. Ei tota cebarii oo varmaan saanukkaa mattana koskaan alunperin?
 
Back
Ylös Bottom