Mites pakkiksen Jarno Saariset, kytkimellä vai ilman?
Sekä ja että, siis ylöspäin vain tietty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites pakkiksen Jarno Saariset, kytkimellä vai ilman?
Pari kaveria hommas pyörän niin on tässä vähän kuume alkanut nousemaan. V2 koneella olevat buell:n tyyppiset pyörät herättävät tällä hetkellä eniten kiinnostusta. Eniten houkutteleen yamaha bt ja tietty ducati monsteri on yksi vaihtoehto. Onko näitä vielä muita vastaavan tyyppisiä pyöriä?
Kiitoksia avusta Joku ihan peruspyörä riittää mulle näin alkuun kyllä, kun on sitten muuta kalustoa hipistellä jatkuvaan. Joku 600cc hornetti tms. olisi tietty varma valinta, mutta kun haluaa kuulla v2 putputusta, h-d kelpais kanssa, mutta jos meinaa hankkia sellasen minkä kelpuuttaa niin meinaa menn budjetista yli :D
Punarajan tuntumassa se teho odottelee rohkeaa kahvankääntäjää..Kovilla kierroksilla tykkäät ajella kun viitsit ihan vaan kakkosella jurruuttaa enimmäkseen.
Kovilla kierroksilla tykkäät ajella kun viitsit ihan vaan kakkosella jurruuttaa enimmäkseen.
Perjantaina otin vuoren pois ja sunnuntaina laitoin takasin :D Ja nyt näyttää taas siltä, että saa olla varmaan koko loppu "kesän".Jokohan sitä ottais nahkatakista vuoren irti :D :D
On tää kyllä niin turhauttavaa. Mä en tarvii helteitä,mutta jatkuva sateessa ajaminen on kyllä niin paskaa,että olen ihan valmis lyömään ajohanskat tiskiin ja vaihtamaan harrastusta. Suomen ilmasto on muuttunut niin märäksi,ettei tässä ole enää mitään järkeä. Senkään vertaa mitä ennen.Perjantaina otin vuoren pois ja sunnuntaina laitoin takasin :D Ja nyt näyttää taas siltä, että saa olla varmaan koko loppu "kesän".