Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pari kaveria hommas pyörän niin on tässä vähän kuume alkanut nousemaan. V2 koneella olevat buell:n tyyppiset pyörät herättävät tällä hetkellä eniten kiinnostusta. Eniten houkutteleen yamaha bt ja tietty ducati monsteri on yksi vaihtoehto. Onko näitä vielä muita vastaavan tyyppisiä pyöriä?

Buellin, tuonon ja ktm:n omistaneena ostaisin ktm:n.

Toki riippuu ihan käyttötarkotuksestakin. Esim. Buellia jos haluaa viritellä, niin täytyy vähän omistautua itse rakentelulle kun noita karttoja pitää vähän niinkun itse opiskella säätämään jne. Viritysmahdollisuuksiakin on ihan hyvin, mm. 1440 bigborea ja ahdinsarjaa(alle 2005 saa rekisteröityäkin ahtimella). Sportsterin alakertahan tossa on niin paljon osiakin tarjolla.

Ktm:ssä vähemmän viripalikkaa tarjolla mutta en tiedä tarviiko se hirveästikään, sen verran valmiilta paketeilta tuntuvat.

Tuono lussu paska, varma rotaxin moottori. Uudemmat vissiin vähän pirteämpiä. :D
 
Kiitoksia avusta :) Joku ihan peruspyörä riittää mulle näin alkuun kyllä, kun on sitten muuta kalustoa hipistellä jatkuvaan. Joku 600cc hornetti tms. olisi tietty varma valinta, mutta kun haluaa kuulla v2 putputusta, h-d kelpais kanssa, mutta jos meinaa hankkia sellasen minkä kelpuuttaa niin meinaa menn budjetista yli :D
 
Kiitoksia avusta :) Joku ihan peruspyörä riittää mulle näin alkuun kyllä, kun on sitten muuta kalustoa hipistellä jatkuvaan. Joku 600cc hornetti tms. olisi tietty varma valinta, mutta kun haluaa kuulla v2 putputusta, h-d kelpais kanssa, mutta jos meinaa hankkia sellasen minkä kelpuuttaa niin meinaa menn budjetista yli :D

Noita suzukin sv:itä saa lähes ilmaiseksi. Mutta suosittelen ostamaan 1000cc:n. Noi kusiaiset v2 on aivan mopoja ja vaihdat se parin kuukauden päästä kuitenkin isompaan jos sellasen ostat.

Itse ostaisin ktm:n vuosimallista riippumatta.
 
Zone-sarja -42%
Iltapäiväkurvailua

ee9a3ce1d6c915fce9a3b9d87ce03691.jpg
 
Kovilla kierroksilla tykkäät ajella kun viitsit ihan vaan kakkosella jurruuttaa enimmäkseen.

Eipä toi tonninenkaan alle 9k oikein mihinkään liikahda kun pitäis oikeasti päästä kovaa :). Välityksiä on lyhennetty jo edestä -1 takaa +3. Ja turha vaihtaminen on turhaa härväämistä pyörän päällä joka häiritsee alustan toimintaa, varsinkin tuolla radalla kun kallellaan mennään lähes koko ajan.

Edit: ja joo, pikakaasu on asennettu, eli se kaasukin on oikeasti kireällä ainakin pääsuoralla.
 
Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä yks video spämmiks, todellisen nopeuden kera vaikka onkin pari kymmenystä epäsynkassa. Hirveän näköstähän toi on, apexit ei osu jne. :I

 
Jokohan sitä ottais nahkatakista vuoren irti :D :D
 
Viikonlopun testi-saldoa, Moto Guzzilta Audace ja Griso, Bimmerin R1200RS ja Ducatin Scrambler. RS olisi varmaan oiva peli herrasmiesmäiseen Sport-Touring menoon, vakaa, vääntävä ja suht mukava asento. En oikeen vielä ole sinut tuon Boxerin iloista, tosin vertailukohta omaan pyörään on hyvin erilainen.

ps. yllättävän vmäinen vaihtaa ratasaappaalla vaihdetta tossa Audacessa :D

IMG_4310.jpg
 
Perjantaina otin vuoren pois ja sunnuntaina laitoin takasin :D Ja nyt näyttää taas siltä, että saa olla varmaan koko loppu "kesän".
On tää kyllä niin turhauttavaa. Mä en tarvii helteitä,mutta jatkuva sateessa ajaminen on kyllä niin paskaa,että olen ihan valmis lyömään ajohanskat tiskiin ja vaihtamaan harrastusta. Suomen ilmasto on muuttunut niin märäksi,ettei tässä ole enää mitään järkeä. Senkään vertaa mitä ennen.
 
Ite oon tällä hetkellä pohjois-Italiassa ja täällä olis kyllä pyöräilykelit kohillaan. Tai 35 alkaa ehkä olla jo vähän turhankin lämmintä, saattais vähän nahkapuvussakin hikoilla :D Hikoilee nimittäin aika helvetisti ilmankin...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom