Moottoripyörä?

neutraali sanoi:
paljoko maksaa papereissa merkatun 25kw pyörän katsastaminen täysitehoiseksi? 600cbr on kyseessä mikä on siis papruissa 25kw merkattu.
Toiselta foorumilta:
kaasuttimen kurkku 59 € + 2 h työt
+ muutoskatsastus 65 €
 
Konna sanoi:
Toiselta foorumilta:
kaasuttimen kurkku 59 € + 2 h työt
+ muutoskatsastus 65 €

Hmm, luulisi että kuristusta poistettaessa kaasareista (tai ruiskun kurkuista) otettaisiin jotain rajoitustilpehööriä pois, eikä vaihdettaisi osia uusiin.

Noh, nussitaan nyt vähän pilkkuakin. 600CBR:ssä on 4 kaasutinta (tai 2 tuplakaasaria), joten kaasuttimen kurkkujakin on sitten se 4 kappaletta.
 
TeHo sanoi:
Hmm, luulisi että kuristusta poistettaessa kaasareista (tai ruiskun kurkuista) otettaisiin jotain rajoitustilpehööriä pois, eikä vaihdettaisi osia uusiin.

Noh, nussitaan nyt vähän pilkkuakin. 600CBR:ssä on 4 kaasutinta (tai 2 tuplakaasaria), joten kaasuttimen kurkkujakin on sitten se 4 kappaletta.
Joo oot ihan oikeassa, eli 25 kW:n tehoiseksi muuttaminen tuon lähteen mukaan maksaa 4 x 59 euroa + muutoskatsastusmaksu.

Muutoskatsastusmaksun sanotaan useimmissa lähteissä olevan n. 40 €, tuo 65 € on korkein hinta mitä löytyi.
 
Onko teillä kokemusta tosta suzuki gsx 750 f, ensipyöräksi varmaanki aika jees matkasportti. Myöskin toi gsx 600r kutkuttas, pirun nätin näkönen pyörä, eikä tarvi olla ihan tältä vuosituhannelta ees.
 
Oon kaverin kans menos kattomaan sille pyörää,kawasaki zx-6r vm.2000.Itellä ei oo koskaan kawasakia ollut,joten mitä kannattaa ottaa huomioon kyseistä pyörää tutkiessa?Kenties jotain tyyppivikoja,mitkä kannattaa tsekata?
 
Miten muuten on jos kuristetulla pyörällä esim 20 vuotiaana kolaroi ?

Tarkoitan sitä että 20 vuotiaallahan pitää olla kuristettu prätkä, sitten jos kuristus on purettu ja ajat sillä pahan kolarin, tutkijalautakunta hoksaa, korvaako vakuutus enään vai joutuuko maksumieheksi.

Tuli vain mieleen. Tiedän kuitenkin ettei kukaan pidä kuristimia käytössä.
 
TheSami sanoi:
Tarkoitan sitä että 20 vuotiaallahan pitää olla kuristettu prätkä, sitten jos kuristus on purettu ja ajat sillä pahan kolarin, tutkijalautakunta hoksaa, korvaako vakuutus enään vai joutuuko maksumieheksi.

Kyllähän sitä maksuosastolle ite tossa tilanteessa joutuu. Mutta mikäs tutkintalautakunta moottoripyöräonnettomuuksia tutkii? :)
 
SniffDaddy sanoi:
Kyllähän sitä maksuosastolle ite tossa tilanteessa joutuu. Mutta mikäs tutkintalautakunta moottoripyöräonnettomuuksia tutkii? :)

Sama mikä autoja. Tiedän tapauksen jossa kolaroitiin bemarilla jossa oli vaihdettu pata tekemättä muutoskatsastusta. Pyörä on sitäpaitsi todella helppo tsekata.
 
Kummi käväs vähä aikaa sitte tässä kylässä ja se oli hankkinu uuden pyörän, Suzuki grx r 1000 punamustana. :kuola: Oli kyllä helvetin hieno pyörä ja melkei lurahti löysät housuun ku sai sille antaa vähä kierroksia, kun on tottunu tohon viritettyyn skootteriin :D
 
*RIISI sanoi:
mikä teidän mielestänne on lopppuun ajettu 600-750 cc? eli siis km määrä milloin ette enää harkitsisikaan pyörää...

Itte en ostais pyörää jolla on ajettu yli 50tkm. Mut vaan sen takii ku en ite osaa sitä korjata. Jos osais nii voishan sitä sitte ostaa vaikka kuinka paljon kengitetyn ku pystyis joka tapauksessa ite fiksaa kaiken mikä kaipaa laittoa..
 
Tuli ostettua juu...Supermoto ja kotari tietysti ;)

P.S. Myynnissä Akran EVO titanium täysputkisto...Sillä saa naapurin kateelliseks :)
 
mitä tulee jos jää kiinni kun ei ole a-korttia. olen kuullut ettei tulis ku sakot. pitääkö tämä paikkansa, eikö siis tule lisäksi ajokieltoa/lähde b-kortti hyllylle?? kokemuksia kellään.
 
neutraali sanoi:
mitä tulee jos jää kiinni kun ei ole a-korttia. olen kuullut ettei tulis ku sakot. pitääkö tämä paikkansa, eikö siis tule lisäksi ajokieltoa/lähde b-kortti hyllylle?? kokemuksia kellään.
sain tiedon jo tähän. ei tarvi vastailla :)
 
Mitä tapahtuu jos koneessa on liikaa öljyä? Tarkistelin tossa omaani ja näyttäis siltä että siellä on muutama milli ylärajan yläpuolella. :rolleyes:
 
Back
Ylös Bottom