Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se on joka pyörän kanssa sama ongelmanCh sanoi:Mikä hinku kaikilla on noihin 600cc... kyllästyy tehoihin alta aikayksikön...
.

nCh sanoi:Mikä hinku kaikilla on noihin 600cc... kyllästyy tehoihin alta aikayksikön...
Kuparikatto sanoi:Jos vaikka jotkut haluaa pyörän, joka kevyt, ketterä, varustettu hyvällä jousituksella ja riittävän tehokas. Ei kaikki halua ajaa ylipainoisilla lehmillä. ;)
Kyllähän kusiaisissakin tehoa on, se ala- ja keskialue vaan on turhan vaatimaton.
.Kamomilla sanoi:Toinen ajokesä lähtee käyntiin ja mulle tuo 500cc saa riittää ainakin tän tulevan kesän. Luultavasti nuo tehot mulle riittää kauemmaksikin aikaa, sillä minä olen autonkin kanssa suht rauhallinen kuski. Tällä rauhallisuudella en sitten tarkoita että olisin tientukkeena, vaan sitä, että nopeuksien kanssa en viitti alkaa leikkimään. Mulle mun ja toisten elämä on kuitenkin tosi arvokkaita.
SniffDaddy sanoi:S-T, otahan iisisti pyörän kanssa![]()
Sportman81 sanoi:Tietääkö joku paljonko tossa 750kuutioisessa on vakuutusmaksut ilman bonuksia?
Kamomilla sanoi:Toinen ajokesä lähtee käyntiin ja mulle tuo 500cc saa riittää ainakin tän tulevan kesän. Luultavasti nuo tehot mulle riittää kauemmaksikin aikaa, sillä minä olen autonkin kanssa suht rauhallinen kuski. Tällä rauhallisuudella en sitten tarkoita että olisin tientukkeena, vaan sitä, että nopeuksien kanssa en viitti alkaa leikkimään. Mulle mun ja toisten elämä on kuitenkin tosi arvokkaita.
neutraali sanoi:se on joka pyörän kanssa sama ongelma