Moottoripyörä?

Jaah, oon varmaan rauhallinen luonne, ku tuntuu että tehoa on ihan sopivasti. Ja kuussatkulla ajelen.

Edit: Ja kyllähän sitä meikäläinenkin ajelis ducati 999r xeroxilla jos ei rahasta olis kiinni. Mutta tiukoila ollaan jo nykyisenkin kanssa.

nCh sanoi:
Mikä hinku kaikilla on noihin 600cc... kyllästyy tehoihin alta aikayksikön...

Jos vaikka jotkut haluaa pyörän, joka kevyt, ketterä, varustettu hyvällä jousituksella ja riittävän tehokas. Ei kaikki halua ajaa ylipainoisilla lehmillä. ;)

Kyllähän kusiaisissakin tehoa on, se ala- ja keskialue vaan on turhan vaatimaton.

Kuparikatto sanoi:
Jos vaikka jotkut haluaa pyörän, joka kevyt, ketterä, varustettu hyvällä jousituksella ja riittävän tehokas. Ei kaikki halua ajaa ylipainoisilla lehmillä. ;)

Kyllähän kusiaisissakin tehoa on, se ala- ja keskialue vaan on turhan vaatimaton.

On ja loppujen lopuksi harvalla kuskilla 600cc pyörän ajo-ominaisuudet loppuu kesken. Useimmissa tapauksissa kyllä kuskin rahkeet loppuu ensin.

Nyt on tämän kesän ajokausi avattu :) .

Toinen ajokesä lähtee käyntiin ja mulle tuo 500cc saa riittää ainakin tän tulevan kesän. Luultavasti nuo tehot mulle riittää kauemmaksikin aikaa, sillä minä olen autonkin kanssa suht rauhallinen kuski. Tällä rauhallisuudella en sitten tarkoita että olisin tientukkeena, vaan sitä, että nopeuksien kanssa en viitti alkaa leikkimään. Mulle mun ja toisten elämä on kuitenkin tosi arvokkaita.

Kamomilla sanoi:
Toinen ajokesä lähtee käyntiin ja mulle tuo 500cc saa riittää ainakin tän tulevan kesän. Luultavasti nuo tehot mulle riittää kauemmaksikin aikaa, sillä minä olen autonkin kanssa suht rauhallinen kuski. Tällä rauhallisuudella en sitten tarkoita että olisin tientukkeena, vaan sitä, että nopeuksien kanssa en viitti alkaa leikkimään. Mulle mun ja toisten elämä on kuitenkin tosi arvokkaita.

Älä pelkää, kyllä tosta voi parantua... :D

:haart:
mopo.webp
:D

SniffDaddy sanoi:
S-T, otahan iisisti pyörän kanssa :)

Näin sanotaan naisille.. Mulle sanottiin, että tapat ittes tuolla.. :jahas:

No ei.. Onnea uudelle pyörälle S-T :thumbs:

Jee, ajokausi alkoi tänään!! :) Jännitti kyllä, kun eka kertaa käynnistin, että mahtaakohan lähteä. Turha huoli, laakista hörähti! Prumprum...

Kevään ensimmäinen B- ilta tänään ja kyytiläiseksi joutuu, kun joku nisti prkele varasti meidän toisen mopon, eikä olla vielä ehditty hommaa uutta tilalle :itku:

Aah, takamus hellänä, 260 km takana tänään ja taitaa tulla vielä muutama ennen iltaa. Akku perkele oli vain sipannu, vaikka talvisäilytyksessä luvattiin huolehtia siitä. No eipä tuo kova homma ollut että baanalle pääsi.

JEps, eli nyt pitää saada prätkä alle ja merkkikin ois periaatteessa katottu. Suzuki Gsx R 750 kolahtas kaikkein eniten..Ongelma ois vaan siinä et rahaa ois periaatteessa laittaa max 8000 ja sillä pitäs saada mahd.vähän ajettu ja noin
-98 eteenpäin oleva malli..Onko jotaki muuta vielä mistä kattoa ku nettimoto ja keltanen pörssi. Tietääkö joku paljonko tossa 750kuutioisessa on vakuutusmaksut ilman bonuksia?

Sportman81 sanoi:
Tietääkö joku paljonko tossa 750kuutioisessa on vakuutusmaksut ilman bonuksia?

Mahdoton sanoa kun riippuu niin paljon asuinpaikastasi. Testaa vaikka Pohjolan nettisivujen laskurilla, uuteen vakuutukseen saa 20+60 bonarit muistaakseni.

Kamomilla sanoi:

Sama tarina täällä. Kawan pikku-erkillä ajetaan ainakin toistaiseksi vaikka haaveissa on Hondan Hornet. Ajokilsoja on vielä niin vähän että ei sitä uskalla pienellä tiellä painaa kun just sen rajotuksen mukaan jos sitäkään. Pelottaa vaan niin hirveesti että mitä jos siellä tiellä on joku tajuton monttu tai joku muu eikä omat taidot riitäkään sen väistämiseen. Vaan senpä takia mä harjoittelenkin ahkerasti noita mutkapätkiä silloin kun ei ole muuta liikennettä (eli aamuisin, nyt vappuna, juhannuksena jne). Kun ei uskalla niin ei uskalla.. Sitä paitsi mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa..

Onko muuten joku alan lehti tehnyt vertailua jossa olisi mukana kaikki neljä 1000cc japski super sporttia; Kawa ZX-10R, Yamaha R1, Honda CBR 1000 RR ja Suzuki GXS-R 1000. Entäs onko samojen valmistajien 600 kuutioisista vertailua? Itsehän se pitäisi käydä ajamassa kaikki, mutta mielenkiinnosta, että mitä kommenttia testaajilta on tullut noista eroista.

Back
Ylös Bottom