Deleted member 112166
Ihan uteliaisuudesta, mikä on kaverillasi hintapyynti? Itsellä oli aikalailla juuri samanlainen, jonka tuossa keväällä myin pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoi että jos nettiin laittaa niin lähtee 3700e, mutta mulle pudottaa kyllä hintaa vähän reippaammin, 3400e ajattelin maksaa. Pyörä on kuitenkin helvetin hyvässä kunnossa ja tällä hetkellä kun katsoo nettimotosta saman ikäisiä ei- kuristettuja (kaverin pyörä vähiten ajettu) niin laittaisin tuon kaverin pyörän kyllä parhaimmistoon. Mun mielestä 3400 tai jopa 3500e olis ihan kohtuuhinta ko. pyörästä. Kyseessä siis se keltamusta malli ja putkea, änkkää, pleksiä ja vilkkuja lukuunottamatta täysin vakio.
Tällainen:
Wilmo: On toi munkin mielestä jännää sunnitella KOLMEN vuoden päähän reissua. Miks vasta sillon?
Perkele kun vanhemmat on taas täysin mp:n ostoa vastaan, kun pitäis kuulemma ostaa vasta intin jälkeen. Onhan nuo oikeessa osittain, mutta se, että meen heinäkuussa inttiin ei tarkota etten ehtis mp:llä ajamaan kauden aikana riittävästi kun oon kuitenkin n. jokatoinen vklp vapaalla.
Wilmo sanoi:On se miustaki jännää suunnitella sitä reissua. Jos syy takaa teille mielenrauhan, niin valmistun sinä vuonna ja rahallisesti reissu on mahdollista aikaisintaan silloin. Tosin eipä syyllä luulis hirveesti olevan merkitystä, koska se fakta pysyy, että reissu on suunnitteilla KOLMEN vuoden päähän.
En mäkään, jos järkevä olisin, mutta toista kesää en usko pystyväni olemaan ilman pyörää eikä se armeijan aikana mihinkään katoa. Toinen asia on jos en saa tarpeeks rahaa kasaa vakuutuksiin ja varusteisiin, niin sit jää väkisin ostamatta kun en viittii talletustililtä pyörän hintaa enempää ottaa. Jos niin käy etten saa ostettua, niin onpahan sit seuraavana kesänä ainakin enemmän rahaa käytettävissä, ainoastaan että sillon vituttaa se, kun heinäkuussa 2015 pääsen intistä ja saan syyskuun lopulla jo ison kortin, niin sit olis taas aivan turha ostaa alle 25kw pyörää kahden ajokuukauden takia. Sit pitäis taas jättää kesä väliin ja kulkea tolla helvetin 1,2 litrasella opelin rutkulla, ja hankkia pyörä vasta kesäksi 2016, silti pitäis hankkia 600cc kun en mä vois kolmen ajottoman vuoden jälkeen pompata minkään 900cc:n sarviin.En kyllä menis sinuna ostamaan tässä tapauksessa mopoa.
Ajattelin ite tyrkätä vaihdossa johonkin liikkeeseen sitten kun saan ison kortin, en jaksa myymistä enää kun kevaria myin kaks vuotta .
Tuohon myynnin vaikeuteen saattaa tietty vaikuttaa tuo sun myynnin ajankohta, eihän pyöriä muutenkaan mee talvisin kovinkaan paljoa kaupaks kun ei pääse edes koeajolle. Sitäpaitsi, jos ei mee kaupaks niin rakentaahan siitä vaikka fighterin tai stuntin leluksi ;)Mulla oli melkolailla samoilla spekseillä oleva (pl. 25kW ja väritys, vuosimalli oli -99) kilometrejä ja varusteita myöten, sain siitä vitun pitkän myymisen jälkeen 2900e. Roikkui monta kuukautta nettimotossa, ei ollut mikään helppo pyörä myydä. Oli myös priimakunnossa eikä minkäänlaista vikaa. En tiedä paljonko tuo 25kW vaikuttaa hintaan nykypäivänä, että en uskalla sanoa tuosta hinnasta juuta enkä jaata.
EDIT: Tossa vielä kuva
Ei ollu tarkoitus piikitellä Lähinnä vaan ihmettelin, että lipsahtiko vuoden 2014 tilalle väärä vuosiluku. Voihan sitä toki suunnitella reissua ajoissa, mutta itse alkaisin tässä vaiheessa suunnittelemaan ensi kesän reissua jos johonkin olisin lähdössä.Mie en nyt oo ihan varma, että ootko hidas ja kysyt tota tosissas, vai yritätkö olla jotenki nokkela tai piikikäs.
En mäkään, jos järkevä olisin, mutta toista kesää en usko pystyväni olemaan ilman pyörää eikä se armeijan aikana mihinkään katoa. Toinen asia on jos en saa tarpeeks rahaa kasaa vakuutuksiin ja varusteisiin, niin sit jää väkisin ostamatta kun en viittii talletustililtä pyörän hintaa enempää ottaa. Jos niin käy etten saa ostettua, niin onpahan sit seuraavana kesänä ainakin enemmän rahaa käytettävissä, ainoastaan että sillon vituttaa se, kun heinäkuussa 2015 pääsen intistä ja saan syyskuun lopulla jo ison kortin, niin sit olis taas aivan turha ostaa alle 25kw pyörää kahden ajokuukauden takia. Sit pitäis taas jättää kesä väliin ja kulkea tolla helvetin 1,2 litrasella opelin rutkulla, ja hankkia pyörä vasta kesäksi 2016, silti pitäis hankkia 600cc kun en mä vois kolmen ajottoman vuoden jälkeen pompata minkään 900cc:n sarviin.
Mä taas oon onnellinen, ettei mulla ollu silloin 20-vuotiaana varaa busaan, vaan sai hakea vauhtia. Ei ehkä ois psyyke kestäny tehoa.
Parin kuukauden projekti takana ja busan vanteet kiiltää nyt kuin papin kulli. Kevättä odotellessa.