Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Keksis mullekkin jostain rahaa, niin tuun sitten kesäks ajelee sinne.

Ryhdy tarjoamaan seksipalveluita hyvätuloisille sekä hieman vanhemmille nais-, miksei myös mieshenkilöillekin. Tai jos olet köyhä niin osta joku minicrossi, olen itsekin harkinnut josko ostaisi tuon RMän kaveriksi. Paljon hauskempaa niillä on sikailla ja perseillä kuin tuolla isopyöräisellä.
 
Eikö ookkin niin, että aika harva vakuutusyhtiö antaa laittaa moottoripyörän seisontaan ? Helpottais vähän ostopäätöstä jos sais tietää että voin armeija-ajaksi laittaa pyörän seisontaan.
 
Eikö ookkin niin, että aika harva vakuutusyhtiö antaa laittaa moottoripyörän seisontaan ? Helpottais vähän ostopäätöstä jos sais tietää että voin armeija-ajaksi laittaa pyörän seisontaan.

Pohjantähdellä esimerkiksi (mulla oli) saa pyörään seisonta-ajallisen vakuutuksen. Voit halutessasi pitää pyörän vuodesta vaikka kuukauden ajossa ja loput "seisonnassa". Mulla 600CC CBRään tollanen vakuutus oli muistaakseni ~90e/ajokuukausi (tieliikennevakuutus) + 70e/vuosi (osakasko, joka rullasi ympäri vuoden. Tämä oli lähinnä mahdollisen varkauden vuoksi, ei ole pakollinen).
 
Ok. Saa nähdä tuleeko ostettua kesäksi pyörää, epäilen kuitenkin sitä että opintolainalla ostan, kun vähän luulen ettei mun anneta nostaa kerralla vuoden summaa kun siinä oli tarkat syyt miksi sen voi kerralla nostaa. Se säästötili mulla on olemassa mihin voin maksaa itselleni taas pyörän hinnan takaisin, jos sille päälle satun että pyörä pitää saada eikä käteistä ole koko summaa. Alotan nyt kuitenkin sillä että lyön joka palkasta niin paljon syrjään kun pystyn ja katson toukokuun alussa paljonko on kertynyt :)
 
Onko järkeä ostaa Triumph Triple Speediä/ Buellia jos tarkoitus on ajaa työmatka 35km moottoritietä suuntaansa? Kuinka huono sellaisella on ajaa "pitkää" matkaa moottoritiellä? Muu ajo olisi kaupungissa pörräilyä johon tuollainen taipuisi kyykkypyörää paremmin.
 
Ei mitään ongelmaa Triplellä. Mukavuus riippuu eniten kypärästä - jos on hyvä potta joka ei tempoile ilmavirrassa ja on suht' hiljainen niin kaikki OK.

Eniten huonontaa mukavuutta jos erehtyy jonkun flyscreenin lyömään keulalle. Tulee pyörteilevää ilmaa yläkroppaan ja kuulaan, joka sitten nykii ympäriinsä.
 
Miten mä nukun enää tänäyönä tän kuumeen kera kun oon viimeiset 4 tuntia katsellut pyöriä ja niihin liittyviä videoita ? :D
E. Löysin kohtuuhintaisen vanhan r6, onko tuossa jonkun teidän mielestä jotain miksi sitä ei kannattais ostaa ? Tyyppivikoja r6? Onko noi kilometrit vähän liikaa vaikka onkin rempattu ? http://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r6/1579236
 
Onko järkeä ostaa Triumph Triple Speediä/ Buellia jos tarkoitus on ajaa työmatka 35km moottoritietä suuntaansa? Kuinka huono sellaisella on ajaa "pitkää" matkaa moottoritiellä? Muu ajo olisi kaupungissa pörräilyä johon tuollainen taipuisi kyykkypyörää paremmin.

Hyvällä kelillä ei ongelma vaikka ainahan se motarilla puskee tuulta päin ja muutekin vähän tylsää roikkua tangossa. Sateella ja kylmällä saa sitten varautua pistään ihan huolella päälle kun ei ole mitään suojaa.

Onko Kawan Z1000SX tuttu? Ei pärjää ehkä moottorin puolesta Trumpalle mutta välitykset/kaasu on fiksumpi tuollaiseen ajoon kun perus kyykyllä ja katteet suojaavat jo kohtalaisesti.
 
Mä veikkaan että saat sisäkumiin ainakin kolme reikää kun koitat tumpeloida piikit alle.

Ite en oo puhkonut vielä yhtäkään kumia. Sen verran kestäviä nuo biltsun norsunnahat. Ja iso tekijä on kyllä se et ostin kaks pitkänmallista KTM:n rengasrautaa. Ne on pirun näppärät tyrebuddy ja kunnolla fairyvettä. Hyvä on olla myös joku opetusvideo, jos ekaa kertaa vääntää.

Nykyään vaihtuu jo ilman suurempia ongelmia. Alussa oli kyl aika taistelua :D
 
Ite en oo puhkonut vielä yhtäkään kumia. Sen verran kestäviä nuo biltsun norsunnahat. Ja iso tekijä on kyllä se et ostin kaks pitkänmallista KTM:n rengasrautaa. Ne on pirun näppärät tyrebuddy ja kunnolla fairyvettä. Hyvä on olla myös joku opetusvideo, jos ekaa kertaa vääntää.

Nykyään vaihtuu jo ilman suurempia ongelmia. Alussa oli kyl aika taistelua :D
Mä oon tasan kerran vääntäny piikit alle ja se oli intissä. Ei mullakaan yhtään reikää tullut, viereisellä kaverilla tuli 7 :D Kyynervarret oli kyllä täynnä naarmuja kun t paidassa hikihatussa niitä piikkejä vääntelin alle.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sit on ollut tutusti paskat pv:n vehkeet ja tekniikkaa ei oo kukaan opastanut. Pienin askelin kun etenee, niin ei tarvi ees voimaa. Tosin kunnon pakkislainen vääntää käsin paikalleen :D

Smotohin en oo raaskinnut laittaa, kun ei huvita ottaa niihin turhia naarmuja, jos lipsahtelee.
 
Ite en oo puhkonut vielä yhtäkään kumia. Sen verran kestäviä nuo biltsun norsunnahat. Ja iso tekijä on kyllä se et ostin kaks pitkänmallista KTM:n rengasrautaa. Ne on pirun näppärät tyrebuddy ja kunnolla fairyvettä. Hyvä on olla myös joku opetusvideo, jos ekaa kertaa vääntää.

Nykyään vaihtuu jo ilman suurempia ongelmia. Alussa oli kyl aika taistelua :D

Ja vanteet säästyy kolhuilta parilla muoviluiskalla, esim. pissapojan tonkasta tehtynä. Muoviliuskat siis vanteen ja rengasraudan väliin.

Oikealla tekniikalla ei kummonenkaan homma.

Muistaa vaan käyttää vanteiden keskellä olevaa syvennystä hyödyksi, koska muuten sitä rengasta ei saa vanteelle ikinä.
 
Ja vanteet säästyy kolhuilta parilla muoviluiskalla, esim. pissapojan tonkasta tehtynä. Muoviliuskat siis vanteen ja rengasraudan väliin.

Oikealla tekniikalla ei kummonenkaan homma.

Muistaa vaan käyttää vanteiden keskellä olevaa syvennystä hyödyksi, koska muuten sitä rengasta ei saa vanteelle ikinä.

Helvetisti liukastetta. Ja halkaistu puutarhaletkun pätkä on myös toimiva suoja vanteelle... Tekniikkalaji, yksinkin onnistuu mutta helpompaa kahdella käsiparilla ainakin alkuun.

En tiedä onko tällaiset toimivat: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Korjaamovarustus/Vannesuojus-82519/

Edit: en nyt löytänyt tähän hätään kuvaa, mutta irroitusvaiheeseen auttaa sellainen varren päässä oleva nylontappi.. Eikä naarmuta vannetta sekään.

Edit2: tasapainoitus sitten jollain tommosella http://media.tori.net/image/images/15/1593876659.jpg . Joskus kyllä unohtunut tasapainottaakkin, ei oo silti täristäny radalla..
 
Tässä hyvät videot minkä avulla oon vaihdellu renkaita:



 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tein laskelmia ja totesin että pystyn ostamaan pyörän kesäksi hyvin mielin kunhan pyörän hinta on alle 3500e, nyt alkaa alle 25kw rekisteröidyn kuussatasen metsästäminen ja samalla säästelen palkasta rahaa uuteen pottaan ja vakuutuksiin. Vielä ei oo nettimotossa yhtään just omaan silmään sopivaa ton hintaluokan alle 25kw:sta 600cc:tä (eikä olis paikkaa säilyttääkään) mutta eiköhän niitä ala kevään mittaan tippua markkinoille kun noita pyöriä ajava ikäluokka vaihtaa isompaan. Viimehädässä mulla on yks vuotta vanhempi kaveri jolla alle 25kw -04 CBR jonka myy n. 3600e, jos en mitään muuta löydä.

Osaako joku sanoa, onko ruotsissa sama alle 25/35kw säädös kun täällä suomessa ? Meinasin kattella jos siellä olis paremmin tarjontaa noista kuristetuista kuussatasista kun täällä tällä hetkellä mutta mun ruotsinkielen taidolla en kyllä tehorajoitteista löytänyt mitään infoa.
 
Kävinpä sattumalta paikallisessa bikeworldissa kaverin kanssa ja tuli istuttua uuden superduken selkään, on se pelottava vehje, en uskaltais lähtee ajamaan vaikka kortti riittäis :D Täällä pakkiksellahan joku tais kaiketi jopa ostaa sellaisen ? Onkohan saapunut jo kotiin asti ?
 
Ostin, en ole vielä noutanut kotiin.

Tarkkana vaan sen kaasun kanssa jos kytkee kaikki elektroniikat pois.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tos uudes dukes on nihkeempi ajoasento ku tonnises, tosin fatbarin vaihtamalla se(kin) paranis varmaankin jonkin verran. Mut jotenkin ahtaampi tuossa uudessa oli istua verrattuna omaan tonniseen vaikka aika kääpiö olenkin imoehram nusnus.

Onnistuin pudottamaan (alumiini?)pultin bensatankkiin ja kävin hakemassa magneettinöykkijän mutta eihän se sit tarttunut tuohon, vui perkele.... Mitähän seuraavaksi, ehdotuksia otetaan vastaan. Mielummin en lähtisi tankkia tyhjentämään ja sit kallistais pyörän sillee et sen sais noukittua hmhmmm....
 
Tos uudes dukes on nihkeempi ajoasento ku tonnises, tosin fatbarin vaihtamalla se(kin) paranis varmaankin jonkin verran. Mut jotenkin ahtaampi tuossa uudessa oli istua verrattuna omaan tonniseen vaikka aika kääpiö olenkin imoehram nusnus.

Onnistuin pudottamaan (alumiini?)pultin bensatankkiin ja kävin hakemassa magneettinöykkijän mutta eihän se sit tarttunut tuohon, vui perkele.... Mitähän seuraavaksi, ehdotuksia otetaan vastaan. Mielummin en lähtisi tankkia tyhjentämään ja sit kallistais pyörän sillee et sen sais noukittua hmhmmm....


Ei nyt kauheen iso homma irrottaa tankkia. Muistaakseni ollaan joskus irrotettukkin se...?
 
Ostin, en ole vielä noutanut kotiin.

Tarkkana vaan sen kaasun kanssa jos kytkee kaikki elektroniikat pois.

Oli aika maikeita vaihtoehtoja powerpartseissa, kai aiot päivittää vähän vakiota rajumman näköiseksi ? On muuten varmaan aikamoinen virne naamalla kun ekan kerran pääset keväällä ajamaan :rock:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom