Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huh huh.. on kyllä aika videonpätkä, voi vain kuvitella miten tuo 300kmh (mittari)nopeus repii niskoja tuollaisella pystyllä nakupyörällä, kun entisellä täyskatetulla 12R kawalla otin tuon saman mittariin niin siinäkin tuntui että pää irtoaa vaikka käytännössä makasin pleksin takana suojassa...
Kyllähän se jo parinsadan kohilla alkaa nakulla tuntuu, tokko paljon 250 menee ees rikki oikeesti tuossa videossa.

Bleidillä tuli vedeltyä hannover-hampuri väliä siinä 290-299 mittarivauhtia pitemmän aikaa niin ei tuos muuta ongelmaa mutta repusta valskasi tuossa rieputuksessa vetoketju ja alkoi äidin lahjapyjamat saada tuulta alleen. Rengas myös ilmoitti että ei ole hyvä tämä pitemmän päälle, suli keskeltä.

Androidiin on esim Ulysse Speedometer, sisäisellä gps:llä kellottaa. Lentokoneessa kellotin siihen rapiat 900km/h.. :D

edit: mainittakoon, että jos saa käsiinsä jonku tomtom rider tyyppisen navigaattorin niin silläkin kellottaa aika tarkat vauhdit, kun puhutaan pitkästä vedosta. Aikoinaan testattiin kentällä, virallinen tutkalukema oli 375km/h, navissa 374..

edit2: pakollinen kukkahattuilu, menkää lentokenttäajoihin ajamaan ne huiput. Paljon halvempaa ja turvallisempaa kuin kadulla.

Itellä windows phone... pitänee tutkia asiaa tarkemmin, kun sen aika tulee.

Ja kyllä ajattelin oikeat huippunopeudet mittailla lentokentällä. Oon todellisuudessa kuitenkin mamis kuski :D Kiinnostaa vaan kikkailla ton softan kanssa jne.

Ajoasennolla tosiaan todella suuri vaikutus huippunopeuteen.. Mites noi tankkikamerat, eikö ne tuu todella pahasti tielle, jos haluaa aerodynaamisen asennon?

Tulee. Toki ohjaustankoon kiinnittäen mahtuu makoilemaan, mutta sitten ei näe senkään vertaa..

Jos kiinnostaa seurailla/lukea prätkäprojekteja, ni tässä olis mun viritelmästä juttua: XB12R Bulsu lentoon

d6hw.jpg

Missä kesä, missä rahat pyörään ? Mistä saan äkkiä kasaan kolme-neljä tonnia ilman että tarvii olla kenellekkään velkaa ? :D Duunia pystyn opiskelun ohella tekemään vaan sen verran että kerran kuussa napsahtaa tilille viitisensataa, josta ei pysty millään kaikkea laittaa syrjään vaikka himassa asun. Sillä ei vielä mopoa kesäks saada ja tekee kyllä tiukkaa olla vielä toinen kesä ilman kakspyörästä..

PS.

[video=vimeo;68343188]https://vimeo.com/68343188[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tykkää ajatuksesta jäädä velkaa, muuten ehkä paitsi että eihän opintolainaa saa nostaa kerralla kuin muutamia satasia ? :D Olis mulla pankissa talletustili mutta se on pesämunana ekan kämpän ostoon, ja sain kevarin myynnistä sinne maksettua takas itseltäni ''lainatun'' rahan ja päätin etten koske siihen enää + jos avaan sen ennen sopimuksen päättymistä menetän kaikki korot. Täytyy järkeä kuitenkin käyttää vaikka kuume on kova.

Ainakin itselläni (AMK-opinnot) onnistui pari vuotta takaperin keväällä koko vuoden opintolainojen (3000€) nostaminen kivuttomasti. Verkkopankissa vaan hakemus sisään ja parin päivän päästä rahat olivat tilillä. Nostin itsekin ne juuri prätkän ostamiseen, en halunnut käyttää siihen tilillä olevaa käteispuskuria. Tuohan on käytännössä ilmaista rahaa, korot menee vähennyksiin suoraan jne. Vaikea löytää halvempaa rahaa pyörälle, kuin opintolaina.

No perkele, täytyy miettiä ja kysellä. Koskaan en oo opintolainaan sen kummemmin tutustunut kun raha on riittänyt elämiseen enkä oo halunnut ottaa velkaa. Ainoo vaan että mulla loppuu koulut nyt keväällä, voinko mä muka enää jälkeenpäin hakea tän lukukauden lainoja kerralla ? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No perkele, täytyy miettiä ja kysellä. Koskaan en oo opintolainaan sen kummemmin tutustunut kun raha on riittänyt elämiseen enkä oo halunnut ottaa velkaa. Ainoo vaan että mulla loppuu koulut nyt keväällä, voinko mä muka enää jälkeenpäin hakea tän lukukauden lainoja kerralla ? :D

Kunhan haet vielä silloin, kun olet "koulussa" niin ei pitäisi olla ongelmia nostaa kuluneen lukuvuoden lainoja kerralla pois. Joku kolmen tonnin opintolaina on vielä niin pieni, että sen halutessaan saa maksettua työssäkäyvänä helvetin nopeasti pois. Itse ajattelin tulevaisuudessa lyödä sille niin pienet kuukausilyhennykset kuin mahdollista, ei tollasia asuntolainan jne kanssa ole mikään kiire maksella pois :)

Onhan se niin että opintolainan takaisinmaksu alkaa vasta kun saa ''vakituista'' palkkaa, ettei mun tarvii intin jälkeen näillä viikonloppuhommista saatavilla rahoilla alkaa maksaa velkaa takas ? :D Oikeeseen työelämään kun pääsen vasta about 4 vuoden päästä. Täytyy ihan tosissaan miettiä hiukan, kun jos hankin nyt moottoripyörän, ehdin ajamaan touko- ja kesäkuun ja sit lähden inttiin, mutta joudun silti maksamaan koko vuoden vakuutuksen. Järkevämpäähän olis ostaa se pyörä vasta kun pääsen intistä kesäkuussa 2015, sillon saattais rahatilannekin olla suotuisampi eikä tarvis ottaa mitään lainaa.

Pistetään nyt tänne yks fiilistely kuva. Smotoja tosin alle jo huutelisin, mutta se varmaan vie vielä hetken kelien puolesta.

katso liitettä 111216

Aaah tulee ihan omat nuoruusvuodet mieleen. Kolme kotaria löytyy omasta historiasta ja tuolla viimeisellä 450cc oli kyllä mukava päästellä talvella. Nurinkin piti tottakai parit kerrat heittää, mutta kuuluu asiaan eikä noista onneksi koskaan oikein hajonnut edes mitään.

Tuli hirvee pyörä kuume kun selailin vanhoja kuvia. Sääli kun tosta vikasta 450cc ei löytynyt kuvia ollenkaan.

P4230014.webp

P1010197.webp

400.webp

Ekassa kuvassa CRF 250cc, tokassa 125cc ktm ja vikassa toi 400cc kotari.

Mä yritän saada kurapyörään ensi viikonloppuna öljynvaihdon ja kaasarin säätämisen tehtyä. Ja piikit pyöräytettyä alle. Jos jaksan.

Suositut

Back
Ylös Bottom