Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mietin jo pidemmänkin aikaa myyntiin laittaessani, että karkoittaako noi kippausraudat kaikki omistajat. Tarkoitus oli lähteäkin jatkojalostamaan pyörää enempi noihin leikkimispuuhiin, mutta suunnitelmien muuttuessa pyörä jäi muilta muutoksilta tekemättä eikä sillä perusajoa kummempaa ole harrastettukkaan. Jos nyt jostain syystä sattuisi könyämään niin pysyypähän moottori ehjänä :) Surullistahan tässä on se, että aikoinaan pyörää ostaessa mukaan ei saanut vakioputkistoa tai mitään muutakaan.

Jos joku kiinnostui tätä kautta kyseisestä prätkästä tai esimerkiksi vinkkaa kaverillensa, niin 4500 eurolla voi tulla hakemaan pois.
 
Noniin, nyt loppu mopoilu vähäksi aikaa. Pyörän käyntiongelmat paljastui nostajan rullan neulalaakerin hajoamiseksi, eli vaatii jakopään aukaisun ja uudet lifterit.
Suomessa sopivat nostajat maksaa 100 €/kpl ja koska kaikki nostajat kannattaa vaihtaa kerralla, niin melkein vituttaa. Onneksi ebaystä löytyy ko. nostajia n. 50 $ hintaan koko sarja.
Lisäksi motivaatio pyörän rassaamiseen on lähes nollissa, mutta jospa se jostakin löytyisi.
 
Eilen tuli avattua ratakausi ja samalla ajettua käytännössä (poisluetaan viime elokuun pari kierrosta) eka setti "kisavireisellä" tonnisella. Pyörä pelaa hienosti, Sundbergin Ville on kyllä rakentanut aikoinaan mahtavan laitteen :worship:

Vähän vaan kusiaisen jälkeen outoa yrittää pitää omalla painolla etatassua asfaltissa vielä nelosellakin :)
 
Missä pääkaupunkilaiset pesette pyöränne? Onko jollain huoltamoilla mahdollista pestä pyöränsä itse?
Itse olen tähän asti käynyt aina pesemässä pyörän maalla vanhempien luona. On vaan matkaa sen verran matkaa ettei sinne viitsi ihan joka viikonloppu ajella.
 
Tulipa ostettua nahkaa. Noissa olisi vielä tyrkyllä in-boot tarrat jos päivittää kenkiä joskus. Tosin nätisti menee TCX:n ja A-Starin ratapopot tonne alle nytkin. Melkein paremmin jopa toi puntti menee päälle kun kengän varren sisään, kiitos pohkeen kahden vetoketjun. Helkkarin mukavasti istuu ja vaikka polvipalat pikkasen overkill nakuiluun niin väreinä kerrankin muuta kun ihan pelkkää mustaa. Saa tietenkin hyvin saman valmistajan takkiin kiinni.

4288.jpg
 
Missä pääkaupunkilaiset pesette pyöränne? Onko jollain huoltamoilla mahdollista pestä pyöränsä itse?
Itse olen tähän asti käynyt aina pesemässä pyörän maalla vanhempien luona. On vaan matkaa sen verran matkaa ettei sinne viitsi ihan joka viikonloppu ajella.

Porilaiset pesee hautuumaalla.. Satakunnan Kansa


Eilinen päivä tuli ajeltua kunnon seven-fifty tuutilla! Oli niin kivaa ettei kuvaa muistanu ottaa
 
Missä pääkaupunkilaiset pesette pyöränne? Onko jollain huoltamoilla mahdollista pestä pyöränsä itse?
Itse olen tähän asti käynyt aina pesemässä pyörän maalla vanhempien luona. On vaan matkaa sen verran matkaa ettei sinne viitsi ihan joka viikonloppu ajella.
Ruskeasannan Shellillä ainakin on itsepesu, joskus aikoinaan yhden pesupoletin lunasti hintaan 3e.
 
Missä pääkaupunkilaiset pesette pyöränne? Onko jollain huoltamoilla mahdollista pestä pyöränsä itse?
Itse olen tähän asti käynyt aina pesemässä pyörän maalla vanhempien luona. On vaan matkaa sen verran matkaa ettei sinne viitsi ihan joka viikonloppu ajella.

Ja Espoossa ainakin Muuralan Nesteellä on itsepesuhallit, ja taitaapa olla myös Suomenojan Shellillä. Vähän katoavaa luonnonvaraa ovat nuo...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koivukylän Nesteella itsepesuhallit.. on 3 painepesupaikkaa ja 3 käsinpesu paikkaa.. on varmasti muuallakin.. tuolla autoo käyny jynssäilemässä..
 
Mmm..fazerin sininen(Yamaha FZ1-S) tuli hankittua. Parin vuoden tauon jälkeen oli kiva palata ohjaksiin. Rontti 2 tonnia jo ajettu tälle kaudelle, pari pidempää reissua tarkoitus tehdä ennen syksyä.
 
Tuli vaihdettua nappulakumit alle kotariin ja käytyä Kurussa ajamassa enkaa & crossia. Ekan 15 min sisällä kahdet lipat, etujarrukahvasta murtumakohdasta nuppi poikki, vilkku irti, putkeen jälkiä, kilpi halki ja ohjaus kierossa. Renthalin fatbar pysy nähtävästi suorassa, mutta jousti sitten kiinnityspalikoista ja ehkä T-paloista. Ajoo sai jatkettua pikku ruuvauksella ja hauskaa oli.

Huomenna pitää mennä purkaan pyörää ja katteleen mitä lähtee vaihtoon. Siitä hyviä vehkeitä, että palat ei näihin ihan mahdottomia maksa, niin uskaltaa koheltaa. Kunhan kuski ei koe vaurioita. Vasemman jalan isostavarpaasta tosin kynsi sano sopparin irti ja taitaa tippua lähipäivinä. Vaikka kunnon saappaat olikin jalassa niin jotenkin se saappaassa sai silti vaurioo.

Kahdesta isosta peräkkäisestä patista hyppäsin ekasta suoraan toisen patin juurelle, eli pyörä meni nenälleen pattiin ja itse luovuin ohjaksista ilmassa, kun totesin että ei taida hyvä heilua.

Ens kerralla kovemmin! :D
 
Jaahas pääsin vihdoin tänään avaamaan ratakauden ja on se prkl vaan kivaa. Ekat pari settiä meni vähän nihkeesti kun jalat olivat eilisestä pirkanpyöräilystä vähä loppu ja sen lisäksi pelotti ihan saatanasti :D Sit sato vähän, jotenka syömään ja autoon 20min nokosille.

Kun rata siittä sit kuivu pääsi ajaan pari settiä joihin löyty heti semmonen hyvä hyökkäys päälle. Pyöräkin tuntui ihan helvetin hyvältä, vielä kun sai lopussa sen verran luottoa omaan ajamiseen sen verran että uskalsi pitää kierrokset siellä 8000 lukemien paremmalla puolella niin kyllä prkl loikkaa kilonen komeesti ulos mutkista.
 
Hommasta selvittiinkin pienellä laitolla. Ohjaus suoristu kun avasin vaan ylä ja alakolmion kiinnitykset ja vemputtelin hieman. Muu vaiva onkin vaan enään kosmeettista haittaa kotarissa. Tangon kiinnitykseen jos pultit vaihdan, kun toinen pikkasen venynyt :) Halvalla päästiin noinkin pahoista lipoista.

- - - Updated - - -


Menihän mulla se vilkku ja etujarrukahva. No ne nyt kustantaa kaikki 30 e ja pyörä sentään heitti volttia ilmassa. Onneks en omista katettua vehjettä. Tulis pannuttaminen vähän turhan kalliiks.

Ja tuo varvaskaan ei meinaa kynnestä luopua vaikka se komeesti irti onkin. Ei sairaslomaakaan viitsinyt noin pienen vaivan takia hakee.
 
Ei muuten ole hassumpi tapa viettää Juhannusta Skotlannin nummia kaahaillen. Tähän mennessä fiilis on semmoinen, että kyllä nämä keskiverto alppitiet voittaa. Näkyvyyttä riittää eikä poliiseista ole pelkoa. Neulansilmämutkan sahaustakin löytyy jos siitä tykkää. Jos haluaa ajaa tosi kovaa, riskit on lähempänä kyljellään pellolla -tyyppisiä kuin vuoren seinämältä alas. Kunhan ei lampaisiin osu :)
 

Liitteet

  • uploadfromtaptalk1371840162261.webp
    uploadfromtaptalk1371840162261.webp
    46,7 KB · Katsottu: 1 627
Hieno kuva! Mutta näkyvyyttä? Eikö ne siellä olla kokoajan sumun peitossa?

No ei kyllä tällä kertaa ainakaan, arska paistoi pilvien välistä. Kerrankin sai renkaan kyljet ruvelle lähes laillisilla nopeuksilla. Tai itse asiassa, saa aika kova kuski olla, jos ajaa tiukimmat mutkat lain sallimaa 60 mph....
 
Back
Ylös Bottom