Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turun jokiranta ?
Pitäis alkaa kypärää kattelemaan, suosituksia 300-400e hintaluokassa?
Pitäis alkaa kypärää kattelemaan, suosituksia 300-400e hintaluokassa?
Tuli tilaisuus ostaa kaverin isän autotallista pois Yamaha FJ 1200 vm 1992. Käsittääkseni todella luotettavia pelejä, mietityttää vaan kun eikös nämä ole aika matkamöhköjä? En nyt mitään rallia niissä haluakkaan ajaa mutta sellasta lepposaa kurvailua mutkateillä. Kai se näilläkin onnistuu ihan ok? Ei ole juuri näistä matkapyöristä kokemusta eikä varsinkaan näistä vanhemmista.
Eiköhän osa noistakin hepoista ole siirtynyt jo laajemmille laidun alueille.Kyllä tuo siihen kategoriaan melko heittämällä menee, kun painoa bikez.comin mukaan nesteiden kanssa 280kg :lol2: Tehoa ainakin joskus on pitänyt olla 130hp.
Kai se sieltä kakkosellakin vielä jotenkin tulis vakioväleilläkin kun tietäis parhaat kierrosluvut ja latais hirveen kytkinpommin, mutta tollai sivistyneesti istuen ja kytkimellä kevyesti näpäyttäen ei kyllä oikeen edes luvannut kakkosella. Oli vähän vaikeuksia asennoitua muutenkin tohon, että pitää YKKÖSELLÄ ?!?!!? käyttää kytkintä keulimiseen kun omalla pyörällä ei tarvitse edes katsoa kytkimeen päin kun vasta kolmosella, ja vauhtiakin on tällöin 100km/h enemmän :D
Mutta joo ihan loistopyörä kyllä, en käsitä minkä takia noita muita 600-800cc nakupyöriä edes tehdään? Toi on kyllä törkeen ylivoimainen tossa luokassa ainakin omaan hanskaan.
edit: pakko avautua tähän vielä kun katsoin piruuttani noiden eri nakupyörien painot ajokuntoisina:
Street triple r 182kg
Z800 230kg
Siis oikeesti ei helvetti 50 KILOA?!?! viisikymmentä? miten toi on edes mahdollista :D ei ihme, että on ajotuntumassa vähän eroa, toihan on sama kun ajais koko ajan kakspäällä :D
Plussaa muuten siitäkin, että tässähän pääsee suoraan ECU:a puukottaan ilman (ainakin huolto), että pitää Commanderia pistää kiinni.
Huolto ei pääse kuin työntämään pyörään tehtaan toimittamia ECU-karttoja. Eivät pääse modaamaan tauluja solutasolla.
Itse pääset parin kympin piuhalla ja ilmaisella TuneECU softalla räpläämään tunea paljon syvemmältä (sytkäkartat, bensataulut, AFR targetit jne. jne jne.).
Vähän mietityttää vaan jos street tripleen saisi suoraan daytonan koneen, tällöin huipputehoa olisi saman verran kuin isossa triplessä mutta painoa 40kg vähemmän...