Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on Kotarin 950 supermoto. Hyvin sekin liikkuu mutta on toistaseks mutkissa aika levoton. Eli ohjausiskaria kaipailis.
Samoin keihin fcr 39 tulee jossain vaiheessa.
Paineistettua ilmaa ja noiden isompien sylinterien sovitusta oon kanssa miettiny.
 
IMG_20130512_153459.webp

Oma Honda Monkey valmistuu pikkuhiljaa. Vähän polttelisi jo päästä ajamaan.
 
Näin kanssa tollasen Paninin viime syksynä liikenteessä. Oli komeet saundit kyllä! Suorituskyvyllisesti myös suhteellisen kiinnostava ducati. Hintalappu ei ollu ihan niin kiva....

Kyllä siinä väkisinkin pöksyt hieman kostui.

Tänään oli jo melkein kesä:
2013-05-12 15.30.15.webp
 
Kävin kääntelemässä vähän kahvaa Hondalla ja pakko kyllä nykyään todeta, ettei toi mopoilu säväytä tuollaisella, ellei vauhtia oo sen lähemmäs 200 tai yli ja silloinkin ohjausiskarin puute ja moottorin ympäröimä roll-cage tekevät kovien nopeuksien ajamisesta epämukavaa. Perkele!
 
Kävin kääntelemässä vähän kahvaa Hondalla ja pakko kyllä nykyään todeta, ettei toi mopoilu säväytä tuollaisella, ellei vauhtia oo sen lähemmäs 200 tai yli ja silloinkin ohjausiskarin puute ja moottorin ympäröimä roll-cage tekevät kovien nopeuksien ajamisesta epämukavaa. Perkele!

Ite totesin saman Aprillia Tuonolla viime syksynä. Ehti olla varmaan 3kk ja myin talvella vekka. Kyllä noi motot on vaan mun juttu. Tää nykyinen moto (ktm 950 sm) vaan menee yhtä lujaa kun tuonokin meni.
 
Tollaisen +200kg kilokyykyn jälkeen toisaalta taas joku smoto reilulla 100kg elopainollaan tuntuu lähinnä siltä, että polkupyörällä ajaisi? On se kumma, kun mikään ei riitä ja millään ei oo hyvä räppäillä. Täytyy luopua tosta toistaiseksi, ostetaan sitten uudestaan moottoripyörä, kun on käyttöautot ja harrasteautot taloudessa kohdallaan :)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tollaisen +200kg kilokyykyn jälkeen toisaalta taas joku smoto reilulla 100kg elopainollaan tuntuu lähinnä siltä, että polkupyörällä ajaisi? On se kumma, kun mikään ei riitä ja millään ei oo hyvä räppäillä. Täytyy luopua tosta toistaiseksi, ostetaan sitten uudestaan moottoripyörä, kun on käyttöautot ja harrasteautot taloudessa kohdallaan :)

Ite ajelin 530 excr:lä ~90kg painosena. Hyvin liikku sladissa, etu- ja/tai takarengas ilmassa.
 
Ite ajelin 530 excr:lä ~90kg painosena. Hyvin liikku sladissa, etu- ja/tai takarengas ilmassa.
Tarkoitin sitä supermoton elopainoa =) Kyllähän ne joo menee oikein ketterästi ja kivaa on nurmikoita käännellä, myös se vääntö on ihan rokkenroll. Rimpuloita ne kuitenkin on, joutuu varmaan jonkun perhanan harlidiidin tai goldwingin ostamaan :E
 
Kävimpä eilen hakemassa ekan pyöräni, kawasaki z750 vm.04. Korttia ei vielä oo, kohtalaisia ongelmia olla ajamatta. :hyper:
Parkkipaikalla oli pakko päristellä ees taas.. :P
 
Tilasinpa eilen ZZR1400:n etujarrusatulat omaan kawaani.. Teräspunosletkut ja parempi kahva on jo, josko noilla rupeais oikeasti pysähtymään, semipaska tuo 06-07 kymppiärrän etujarru. 183e joutu köyhtymään, jenkkien ebaysta :(.
 
Aika makee!

Tosta tarttee saada nyt lisätietoa. Oliko helppo laittaa? Osat paikallaan?

Katteet oli kaikki irti, viittiny alkaa nyppimään sitä joka paikasta pois..
Helppohan toi oli vetää, paineilmaruiskulla vedin. Taitavat silti suosia syystä sähköruiskua, kun alkoi loppuvaiheessa tökkiä ruiskussa se neulan liike kun se kuivuu helvetin nopeesti. Pinta tossa kyllä jäi sellasen oudon pehmeäksi, jää ihan pirun helposti jälkiä.. En tiedä kuuluuko olla sellasta, mutta aika paska jos todellakin on. Luulen, että mun pitää noi parin ajokerran jälkeen repiä pois kun näyttää ihan kamalalta.. Yksi on, jos ohennin (Ksyleeni) jätti sen tollaseksi. Jenkkifoorumeilta kyllä luin, että se on ainakin sovelias ohenteeksi tuolle..
 
Mul o pyörästä muoviosat maalattu plastidipil, mut spraymallil. Se on sellanen pehmee, et kynnellä vois kaivaa jäljen. Silti jännä et nyt melkein vuoden ollu eikä oo lähtenyt irti. Ainoo kettumainen tuossa on, et ketjuista lentänyt rasva niin sitä en tiedä millä sen saa pois. Ekana menin kokeilee tärpättii ja sehä vei kokoo plastidipin pois. Ruiskutin päälle uusiks ja jälkeä ei huomaa ees. Toinen minkä tein ketuiks ekana oli ku yritin sumuttaa vahatun pinnan päälle. Jäi sellaseks ihme röpöläiseks. mut muuten kyl annan täydet pisteet tuolle. 3 purkilla vetäsin supermoton katteet kaikki mustiks:). Puljusta hain ja 60 euroo makso. Ei kallis kokeilu.
 
Kävin tuossa piruuttani koeajamassa koeajopäivillä speedtirple R:än ja street triple R:än ja täytyy kyllä sanoa, että yllätyin kuinka huono tuo isompi triple oli. Ihan uskommattoman raskaan ja kömpelön oloinen eikä moottorista löytynyt vetoja mitenkään kehuttavasti, kaiken kaikkiaan ihan helvetin tylsä pyörä.

Pikku triple taas oli huomattavasti parempi, todella kevyt ja helvetin kapea pyörä. Tehoa tuntui persedynolla olevan saman verran kuin tuossa isommassa kiitos vähän kierrosherkemmän moottorin luonteen. Välit olivat vaan vakiona aika pitkät enkä keulaa ylös kuin ykkösellä (oli kyllä törkeen helppo pyörä keulia kun sai vaan sen keulan ylös :D). Jos joskus ostan vielä ihan puhtaan katupyörän niin menee aika korkealle hankintalistalla, vähän lyhyemmät välit ja jotain pikku muutoksia niin tuostaa saa kyllä törkeen hyvän kikkailu pyörän.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom