Deleted member 61600
Miksi homosohva? Oot vielä nuori kolli ja tarvit vauhdinhurmaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.nettimoto.com/suzuki/intruder/1353307
Jos japskit kelepaa niin tämmönen ois vähän halavempi.
Prkl sitähän pääsis 10 tonnilla cruisaileen äijä pyörällä.
http://www.nettimoto.com/suzuki/intruder/1387205
Visiiri pois ja ajoa.
Määkin meinasin 750cc gsxr käydä kokeilee hallissa.
Joo. kaiken pitää olla muskelipitoista jos vain mahdollista
Jos muskelia haluat pyörään niin unoha homosohvat ja harrikat, osta Boss Hoss. 5,7l V8
Saahan tostakin koneesta reilut 500hp irti, eikö se oo ihan riittävästi 2pyöräselle ? :D
2001vm ajelen ja itekkäkin toi 270km/h tavoite.Minkä vuotisella ajelet?
Saas nähä mihin tuossa omassa riittää paukkuja. Jos vaikka 270 km/h ottais tavoiteeksi. Taitaa olla aika optimistinen.
Minkä vuotisella ajelet?
Saas nähä mihin tuossa omassa riittää paukkuja. Jos vaikka 270 km/h ottais tavoiteeksi. Taitaa olla aika optimistinen.
Näihän se on. Kuulemma mitä muissa pyörissä ilmotetaan tehot koneesta niin triumpheissa kuulemma takarenkaalta. Onhan nää kyykyt ja customit niin eripyöriä että turha vertailla. Joku tykkää ketterästä ohjuksesta ja joku vääntävästä cruiserista.. Vissiin Hayabusassa ja Rocketissa 0-100km/h sama kiihtyvyys.Isällä oli jokusen vuoden tollanen roketti ja tuli sillä itsekkin ajeltua. Ihan kivaa vaihtelua kyllä sporttipyörään ottaa välillä tuollainen kunnon maantielaiva alle mutta en kyllä omaan ajoon ostaisi. En ole muilla jalat-edellä-vehkeillä ajanut mutta toi oli kyllä nurkissa aivan järkyttävän kömpelö ja raskas käännellä. Ja vaikka kuutiotuumia ja takarenkaassa kokoa löytyykin niin ei se järin nopea ollut mutkien välissäkään. Toki ekat 50-100m taittuu aika kiivaasti mutta sitten vaan jää jäljelle 400kg painava pyörä 140hp koneella mikä ei ole kovin häävi yhdistelmä.
Liikennevaloista tuolla oli kyllä hauska piirrellä mustia viivoja kun vääntöä löytyi mukavasti takasen pyörittelyyn ja noin 5 metriä pitkä akseliväli takasi leppoisan käsiteltävyydeen pikku luisussa. Ja turha noita bosshossejakaan on nopeiksi pyöriksi kutsua menee muovipyörät nykyään niin helvetin kovaa, ettei siinä pysy oikeen mikään kulkuneuvo mukana alle 250km/h nopeuksissa.
Mulla myös tommoinen 01 GSX-R 750. Kovasti tekis mieli siirtyä tonniseen.