Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eka käynnistys syyskuun jälkeen. Killswitch pohjassa starttia pyörittäen hieman öljyä koneen ympäri ja sitten laakista käyntiin. Kyllä Honda on luottovehje! Ja kuume sen kun :hyper:
 
Ja ettei MattiH:lla olis sitten toinen noista mun entisistä gixereista? Mikäli kuopion seudulla vaikutat niin taitaa olla.
 
pyörä ostetaan... ei löydy kuvastoja kuolaamalla, vaan koe-ajamalla ennakkoluulottomasti useita erilaisia pyöriä. Vertaa....

Kun ostetaan pyörää, kiinnitetään huomiota kahteen asiaan

1.Ulkonäkö

2.Tehot


Kaikki muu on turhaa hifistelyä ja tissien läpsyttelyä :D
 
Ootko testannut koskaan, mitä menee rajoittimella tutkaan?

Vakiorajoittimella en. 299,2km/h (performancebox) meni päin persettä lähdöllä/vaihdoilla "suht helposti", mutta rajoittimet ei ollu vakiot.

Onnistuneella lähdöllä ja sopivissa olosuhteissa menee ehkä joku 305km/h mailille..?
 
Itse katsoin viime vuonna, että kulkeepas BMW S1000RR kovaa. Täysin vakiopyörällä joku ajoi 302km/h mailille ensi yrittämällä ja sitten oli putkiviri S1000rr jota madallettu hieman ja vaihdettu välityksiä, niin yli 320 km/h mailille. BMW Power?
 
S1000RR on kans mun tietääkseni ollut ainakin joidenkin yksilöiden suhteen nopea. Madalluksella ja muilla aerodynaamisillä tuunauksilla (peilit, madallus, pieni kuski, mahdollinen takakuuppa ym) saa aika paljon aikaseksi. Muistaakseni joensuussa ajo pieni naiskuski putkiviri (tietääkseni kone sisältä vakio)+aerodynaamiset tuunaukset gen2 busan kans 320+. Tarkistuksen jälkeen 324km/h, veikkaan nopeimmaksi "vakiohkoksi"..
 
Pieni kuski pitää bemarissakin olla käsittääkseni mennäkseen erittäin kovaa. Pyörä on pieni mitoiltaan ja kate olematon. Siihen pitää pystyä liimautumaan tankille. Mitä nyt arviolta heittäsin niin about 170cm/60kg on se ukko, joka sen bemarin on käskenyt kentällä 200mph lukemiin. Kuskista paljon kiinni on pyörän huippunopeus, joka korostuu noilla pienikokoisilla sporteilla, busalla tai zetorilla mahtuu isommatkin ukot melko hyvin suojaan.

Mut kyllä siinä bemarissakin voimaa on niin paljon, että helposti pitäs 1,6km matkalle ajella se kuskin kuin kuskin vakiokunnossa kierrostenrajottimeen, jolloin todellinen nopeus on just 302-304 luokkaa. Hitaimmat mitä oon nähny on ollut 290 luokkaa lentokentällä.

Miten mä muistelin, että se naiskuskin busavedoista kovimmat olis jotain 327-328? Tosin voin muistaa väärinkin.
 
S1000RR on kans mun tietääkseni ollut ainakin joidenkin yksilöiden suhteen nopea. Madalluksella ja muilla aerodynaamisillä tuunauksilla (peilit, madallus, pieni kuski, mahdollinen takakuuppa ym) saa aika paljon aikaseksi. Muistaakseni joensuussa ajo pieni naiskuski putkiviri (tietääkseni kone sisältä vakio)+aerodynaamiset tuunaukset gen2 busan kans 320+. Tarkistuksen jälkeen 324km/h, veikkaan nopeimmaksi "vakiohkoksi"..

S1000RR:ssä on kuitenkin se etu Busaan, että sillä pääsee kovaa muuallakin, kuin suoralla! ;)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se busakin menee aika kovaa kyytiä mutkasta pätkää kun on määrätietoset otteet. Muistan nähneeni kemorassakin alle 1:20 kierroksia busalla mikä on varmasti nopeampaa kyytiä mitä 95% katukuskeista luultavasti päästelisi kunnon kyykyllä. Mutta on se silti ihan hervottoman ISO ja PAINAVA kun vertaa vaikka tuohon bemariin tai muihin uusiin kilokyykkyihin. Tietenkin myös mukava toisaalta ja jos pitäisi matkapyörä ostaa olisi busa siihen käyttöön kyllä oma valinta, ainoaksi pyöräksi hauskan pitoon en kyllä ostaisi.
 
Näin se on. Kyllä se Busakin kulkee melko lujaa, jos on päätä ja taitoa sitä työntää. Radallakin. Mutta eihän se mikään ratapyörä ole, eikä yritäkkään olla. Hyvä kompromissi lähes kaikkeen tekemiseen.
 
Tuli iskettyä tuo uusi alakate dukeen kiinni. Kylläpäs tuli räyhän näkönen! Jotenkin todella kivasti tasapainottaa tuota lookkia :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom