Motot suosittelen säilyttämään tallissa. Ovat jostain ihmeen syystä niin haluttua tavaraa, että ainakin pk-seudulta lähtee kävelemään. Kesäisin tuntuu, että vähän väliä ilmestyy noita "KTM pöllitty" -topikkeja foorumeille. Multakin on yks kotari tuosta parkkipaikalta viety, vaikka oli hälyt ja pressut ja pelit. Mietin, että ehkä voisi säilyttää pihalla, jos saisi johonkin massiiviseen tolppaan tai betoniporsaaseen ketjutettua kiinni jollain hc-ketjulla. Saisivat edes töitä tehdä palkkansa eteen siinä tapauksessa nuo helvetin rosvot.
Myynti-ilmoitustenkin kanssa kannattaa olla tarkkana, koska nyt on ilmennyt muutamia tapauksia, että on selvitetty ilmoituksen perusteella säilytyspaikka ja käyty tallistakin pöllimässä. Motoista siis edelleen puhutaan, ja kotareista ylipäätään. Mm. Vesa Kallion kisapeli KTM RC8 käytiin tallista ilman lupaa poistamassa. Haluttuja siis ovat.
Ja vaikka se prätkäily ei mikään elämä olekaan, niin kyllä se vaan jurppii, kun lyhyestä hyvien ajokelin ajokaudesta se kuukausi napsaistaan pois. Kyllähän sille karenssille perusteet on, ei siinä mitään, mutta ei se korvaussummastakaan neuvottelu aina ihan yksiin sen vakuutusmiehen kanssa mene. Ja jos näkemys ei täsmää, niin siihenkin tuhrautuu helposti viikko pari ekstraa. Mulla oli omassa tapauksessa vääntöä pakoputkesta, jonka olin kaksi viikkoa ennen pöllimistä parempaan vaihtanut ja tottakai mulla oli siitä kuitti olemassa. Tonnin hintainen viriputki. Vakuutusmiehen mukaan ei vaikuta mitenkään korvausmäärään. Siitä sitten väännettiin puolitoista viikkoa ja päästiin jonkinlaiseen höllään kompromissiin, mutta aikaa tuhraantui.