Tarvii katella tuolta. zx-10r -09 Jos jollakin on ylimääräsenä sliparia tai link-pipeä, niin ostan heti!!1
http://www.kawasaki.fi/Accessory/Details/340E4C4C008?model=ZX-10R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvii katella tuolta. zx-10r -09 Jos jollakin on ylimääräsenä sliparia tai link-pipeä, niin ostan heti!!1
Missäs porukka on säilytellyt enska/supermotopyöriään? Ite joutuisin kerrostalon parkkipaikalla pitämään ja se hiukan epäilyttää. Kaverilta lähti kävelemään oma EXC muutama päivä oston jälkeen, kun oli lukittuna kerrostalon parkkipaikalla.
Jos tilaa on ja onnistuu roudaus ni sisälle veisin. Tai sit näppäränä rakennat laudoista parkkikselle laatikon ympärille ja pressua.
Kunnon lukko hälyttimellä. Tai sitten vuokratalliin talveksi, eiköhän noi Bike Worldit sun muut myös säilytä rahaa vastaan. Tai vanhempien talliin ;)
KoiraGPS ja ABUS-lukko. Mulla oli tollanen 360asteen ABUS levyjarrulukko ja alko välillä hälyttää kun otin lukkoa poiskin. Tosi herkkä oli ja hälytti ihan sama mihin suuntaan pyörää kääntää. Makso motonetistä 130e
Varmaan tämä tai joku samantyyppinen malli. ABUS:n lukot on kyllä poikkeuksetta ihan laatukamaa..
Eikä niistä reilu sata db:tä lähde? Vinkkinä se, että välttäkä Xenan lukkoja. Huutavat omiaan vähän väliä..
No aikamoinen yleistys. Mihin tämäkin perustuu? Sulla on varmaan kiven kovaa statistiikkaa tästä
Itellä ainaki pari vuotta sitten ostettu Xena oli täysi susi. ALkoi huutamaan penkin alla ajessa itsekseen eikä lopettanut enneku paristot otti pois. Puhdistaminen ei auttanu, vein liikkeeseen ja sain uuden tilalle. No tämä verme sitten toimi taas jonku aikaa, kunnes lakkasi piipaamasta kokonaan (pari kuukautta varmaan käytin
viimekesänä ostin Kaikkihyvin liikkeestä. Täysin susi koko laite. Täysin idiootisti suunniteltu masiina.
Toimii kyllä kuivassa tallissa.Oikeassa käytössä ulkona kaikki vesi valuu suoraan patteri koteloon ja sehän ei hyvää tiedä pattereille eikä masiinalle.
Mä olen luopunut koko rakkineen käytöstä kun en jaksa enää naama punaisena sitä joka paikassa rassata..
Mulla on se muutaman vuoden vanha malli.. otin patterit pois kun huuteli yksikseen yöllä.
Pihalla pidän lukittuna ohjauslukolla sekä ketjulla. Vakuutukset kun pitää kunnossa niin ei tarvitse yöunia menettää.
Aamulla työmatkalla kattelin hetken, kun vastaan ajoi joku vanhempi moottoripyörä, auton mittari näytti -23C...