Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu... ajattelin vaan että jokohan kauppa alkaa esim. maaliskuussa käymään. Mutta eipä noita taida kukaan koeajamatta ostaa.
2 edellistä olen ostanut koeajamatta.
Nyt vielä pyydät siltä sponsorilta ne Brembot alle ;) vaikka hyvät ne Tokicotkin on.
Tuli tilattua isompi alakate briteistä. Sitten käyn tosiaan maalauttamassa nuo oranssit katteet valkoiseksi ja iso KTM-teksti tuohon alakatteeseen olis kans aika magee. AVOTHain beibin kotiin! -09 vm mut otettu käyttöön -11 ja mittarissa vaan 5tkm. Kevät tule jo!
Kilpiteline, peilit ja ehkä vilkut lähtee vielä vaihtoon.
[e] Vähän tekis mieli myös maalauttaa noi oranssit kohdat vaikka valkoseks... katotaan miten käy
Aika paljon kiinni siitä onko vastaavia/vastaavaa pyörää koskaan koeajanut. Itse en kovin helpolla ostaisi ilman koeajoa. Ei siksi, että laitteen vikoja koittaisin kartuttaa mutta ajettavuus/ajoasento ja pikku nyanssit vasta aukeavat koeajon yhteydessä. Sekä se kiinnostaako ko. pyörä ollenkaan.
Aika helposti väsyy ton vuosimallin etujarru radalla. Teräspunosletkut, hyväkuntoiset palat ja säädettävä kahva auttaa asiaan hieman.
Että jos jollain on myydä esim. zzr 1400 etujarru, niin voisin ostaa..
Motoristit kuvasivat hurjat kaahaamiset - katso video ja kuvat
Kuka tunnustaa? Aika tykitystä! Viihdyttävää katsottavaa, MUTTA sisäinen kukkahattutätini sanoo et tuollainen hölmöily liikenteen seassa tappaa vielä perheautollisen skidejä. On hauskempi katsella driftaamista suljetulla mestalla..
katso liitettä 95188
Motoristit kuvasivat hurjat kaahaamiset - katso video ja kuvat
Kuka tunnustaa? Aika tykitystä! Viihdyttävää katsottavaa, MUTTA sisäinen kukkahattutätini sanoo et tuollainen hölmöily liikenteen seassa tappaa vielä perheautollisen skidejä. On hauskempi katsella driftaamista suljetulla mestalla..
katso liitettä 95188
Olen aina ollut sitä mieltä että paras motoristi on rekan liiskaama motoristi.
Tässä nää sponsorit, kyllä mä näistä maksoin:
Aika pimeetä ja liukasta tuolla ulkona. Eikä edes startannu, vitun lyijyttömät ekoakut, johan se olikin puolisen vuotta vanha.
Tuli tilattua isompi alakate briteistä. Sitten käyn tosiaan maalauttamassa nuo oranssit katteet valkoiseksi ja iso KTM-teksti tuohon alakatteeseen olis kans aika magee. AVOT
Älkää nyt kiihtykö. Mut jännä nähä millasia tuomioita tuosta tulee, noissa videoissa on kuitenkin kuskeilla kypärät päässä eli vähän hankala sanoa kuka sitä pärrää ajaa.