Lisää ajankohtaisuuksia.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itehän en oo ehtinyt duunin ja koulun takia kuin käydä tallissa vilkasee pari kertaa, mutta mun hovimekaanikko on tuunannut mopoa kohti uusia rataennätyksiä syksyn aikana...
mopo
Eipä noi _ihan_ heittämällä mee nuo kiinankatteet kiinni. Jokasta palaa joutunut hiomaan/muuten virittelemään. Eikä ne kestä lähempää tarkastelua, mutta ei niiden tarviikkaan.
Katteiden lisäksi jalkatappisysteemit uusiks, takajarrun säiliölle tehty teline, takajousi vaihdettu, putken kuori on kääntynyt 180 astetta (kaatonaarmut piiloon)...
Eikö pakkislaiset rakentele ollenkaan pyöriään talven aikana kun tämä ketju on näin hiljainen?
Itse lähdin tekemään "tankkia" uusiksi ja aika hyvällä mallilla se jo onkin. Vielä pitäisi ainakin ohjaustanko tehdä/ostaa. Toki on monta muutakin asiaa mitä haluaisi tehdä ennen ensi kesää, mutta ei taida kaikkiin aika ja rahat riittää. Aika helposti näissä hommissa lähtee mopo käsistä Ostaessa meinasin, että ainakin pari vuotta ajelen ennen kuin mitään pyörälle teen. Kyllähän mä sillä melkein kuukauden ajelin ennen ekoja muokkauksia :D
katso liitettä 91562
Pyörä palotellaan pääsiäisena ja kasataan vappuna, ei tuu onnistuun kuitenkaan..
http://areena.yle.fi/tv/1738906
Tuossa Arto Nyberg showssa heti kättelyssä Arto ”Artsi” Nyqvistin haastattelu. Suosittelen vilkasemaan videon ennen, kuin lukee alla olevan korjauksen
katso liitettä 92014