Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä pohdittu mitä ensi kesä tuo tullessaan ja täytynee myydä SMC pois:( katsotaan käykö mopoilla talvikauppa:

edit: myynti-ilmosta näytti puuttuvan yhteystiedot ja just kun olin muokkaamas ketju deletoitiin. Alle 2sek ketjun laitosta. Toki kiva, että jollain on tekemistä itsenäisyyspäivänä

edit2. nyt pitäis sisältää kaikki tarvittavat tiedot:
http://www.pakkotoisto.com/ajoneuvot/112643-m-ktm-690-smc-09-a/

Eikö pakkislaiset rakentele ollenkaan pyöriään talven aikana kun tämä ketju on näin hiljainen?

Itse lähdin tekemään "tankkia" uusiksi ja aika hyvällä mallilla se jo onkin. Vielä pitäisi ainakin ohjaustanko tehdä/ostaa. Toki on monta muutakin asiaa mitä haluaisi tehdä ennen ensi kesää, mutta ei taida kaikkiin aika ja rahat riittää. Aika helposti näissä hommissa lähtee mopo käsistä :) Ostaessa meinasin, että ainakin pari vuotta ajelen ennen kuin mitään pyörälle teen. Kyllähän mä sillä melkein kuukauden ajelin ennen ekoja muokkauksia :D
tankki.webp

Kyllähän sitä pitäis joo tehdä vaikka mitä pyörälle talven aikana taitaa jäädä vaan kevääks kaikki taas kerran :D nyt en tee sitä virhettä puran pyörän syksyllä ja kasaan keväällä kun kaikki on jo unohtunut ja osat hukassa. Venttiilit pitäis tsekata, jarruletkut vaihtaa, pyörän laakerit vaihtaa, öljyt vaihtaa, ilmansuodatin putsata... yms perus juttuja.

Joku saattais myös tietenkin laittaa uudet muovit tai edes vähän tehdä vanhoille jotain vaikka ovathan noi tavallaan katu-uskottavat tuollaisenaankin
motorsport+067.JPG

Tuo kuva on joskus alkukesästä otettu nyt on vielä komeampi kasa tarroja, eipähän jää epäselväksi, että on kierretty jotain muutakin kuin snäkäriä :D Jotain voisi tietenkin häiritä ettei tuosta nää oikeen läpi jos koittaa joitain aerodynaamiikan ennätystä tehdä mutta eipä tunnu jäävän kierrosajat tuolla pyörällä siittä kiinni ettei suoran päässä olisi tarpeeksi vauhtia niin ei haittaa siinäkään mielessä.

Edit: tuli sen verran pieni kuva että tarkennetaan tilannetta. Kaadon seurauksena meni mm. tuo pleksi paskaksi joka on nyt ollut vuoden väliaikaisesti jesarilla paikattu, ja jesaria olen taas yrittänyt naamioida noilla ratapäivä tarroilla :D

Itehän en oo ehtinyt duunin ja koulun takia kuin käydä tallissa vilkasee pari kertaa, mutta mun hovimekaanikko on tuunannut mopoa kohti uusia rataennätyksiä syksyn aikana...

291467_395363007206254_1026443843_o.webp

Eipä noi _ihan_ heittämällä mee nuo kiinankatteet kiinni. Jokasta palaa joutunut hiomaan/muuten virittelemään. Eikä ne kestä lähempää tarkastelua, mutta ei niiden tarviikkaan.

Katteiden lisäksi jalkatappisysteemit uusiks, takajarrun säiliölle tehty teline, takajousi vaihdettu, putken kuori on kääntynyt 180 astetta (kaatonaarmut piiloon)...

CB1000R saa talven aikana seuraavaa: Triboseat jotta takapenkillä on mukavampaa (tuskin silti juhlaa), lankarullat taakse pukkia varten, kaatuma-sliderit kylkiin, uus kilpiteline sen kamalan orggiksen tilalle, Akran-putki, teräksinen jäähdyttimeen suojus, vaihdenäyttö ja huggeri. Jos nyt pikkuhiljaa riittäs varustelut...onneksi ei sentäs vaatepuollelle pitäs mitään tarvia. Korkeintaan ehkä joku sadetakki nahkarotsin päälle, kunhan nyt löytyisi sopiva väreiltään (ei musta) ja muutenkin passeli.

Itehän en oo ehtinyt duunin ja koulun takia kuin käydä tallissa vilkasee pari kertaa, mutta mun hovimekaanikko on tuunannut mopoa kohti uusia rataennätyksiä syksyn aikana...

mopo

Eipä noi _ihan_ heittämällä mee nuo kiinankatteet kiinni. Jokasta palaa joutunut hiomaan/muuten virittelemään. Eikä ne kestä lähempää tarkastelua, mutta ei niiden tarviikkaan.

Katteiden lisäksi jalkatappisysteemit uusiks, takajarrun säiliölle tehty teline, takajousi vaihdettu, putken kuori on kääntynyt 180 astetta (kaatonaarmut piiloon)...

On muuten ihan kuun asennosta ja aamuisen munkin hillosisällöstä kiinni toi kiinankatteiden istuminen. Itse viimeksi k5 tonnigixuun asennellut ja kaikki sai paikoilleen ilman mitään lisähommia. Pari reikää oli vähän siinä rajoilla, mutta raivolla sai tungettua tarvittavat kamat niistäkin läpi.

Välillä sitten nähnyt taas näitä versioita, jotka olis ollut halvempi tilata ilman reikiä pohjamaalissa ja tehdä ite... :D

Kannatta myös vähän katsoa pakoputken seutua tarkemmin. Itsellä on sulanut alakate siittä pakoputken vierestä. En tiedä tosin onko akran täysrännin vai kiinakatteiden vika mutta kumminkin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö pakkislaiset rakentele ollenkaan pyöriään talven aikana kun tämä ketju on näin hiljainen?

Itse lähdin tekemään "tankkia" uusiksi ja aika hyvällä mallilla se jo onkin. Vielä pitäisi ainakin ohjaustanko tehdä/ostaa. Toki on monta muutakin asiaa mitä haluaisi tehdä ennen ensi kesää, mutta ei taida kaikkiin aika ja rahat riittää. Aika helposti näissä hommissa lähtee mopo käsistä :) Ostaessa meinasin, että ainakin pari vuotta ajelen ennen kuin mitään pyörälle teen. Kyllähän mä sillä melkein kuukauden ajelin ennen ekoja muokkauksia :D
katso liitettä 91562

Toki rakennellaan, jopa niin kovasti viime talvena että meni tohinassa koko kesäkin kun ei valmista tullut :hyvä: Pistää kyllä hymyn persiiseen. Ens kesä näyttää onneks jo paremmalta.

:kuvia:

Äkkiä sitä kyllä käy niin että huomaa ajokelien alkaessa pyörän olevan vielä palasina. Vanhalla pyörällä meni yksi kesä noin, vaikka piti vaan perus huolto talvella tehdä :D

Nyt jo mielettömät ajohimot. Pää menee sekasin vimeistää mp-messuilla, jonne on joka vuos mentävä, vaikka se on pahin virhe mitä voi tehdä..:D

Tuli tossa huvikseen ajokamat puhdistettua. Ajohimot on kyllä kovat! Harmiku ei ole omaa tallia niin ei voi pyörääkään ihastella ja kiillotella. Oli kyllä surkee kesä ja parhaimpina päivinä reissutöissä. :/

Eka oma pyörä tallissa ja suattaapi olla että on pitkät 5kk edessä... -00 R1 ostin, toivotaan että pelittää kun ei nyt kokeileenkaan päässy. Isän 1100 gsx-f:llä ajanu ja vähän sporttisempaa halus itelle sitte :P

Olisko kellään kokemuksia ja/tai suosituksia avokypäristä? Cafee reisör tyyliin pitäisi istua. Tähän asti katsonut malleja AGV RP60, Roof Roadster ja Bell R/T. Sovittanut ainoastaan AGV:tä joka oli ihan hyvä, mutta sitä ei yllättäen löydykään Allrightilta jonne sain lahjakortin.

Edit: Pusun tullessa taitaa leukaan sattua joka tapauksessa, mutta muuten luulisi olevan edes vähän laadullisia eroja noissa.

agv-rp60-flat-black.png

clipboard244_1211_284.jpg

Bell%20R-T%20SOLID%2003S%20SOFT%20BLACK%20XS.jpg

cr_5d32e242d3a1a4838c40ccb180882b1f.webp

Tollanen ehdottomasti..

Jos jännittää, niin sitten tuo keskimmäinen. Tykinkuulat aika hirviän näkösiä :D
E: Ei varmaan ole CE/whatever E-merkintää potassa, mutta kerranhan se vaan kirpasee! Ja Cafellahan vaan kurvaillaan rennosti, toivot ettei kukaan tuu niskaan/yli :) Hyvännäkösen pärrän värkkäsit!

Löytyi vielä yksi vielä heikommin suojaava:

203304_410_FR_05.JPG

Hintaakin alle kaljakeissin verran.

Avopotta helpottais rillibisnestä kun umpikypärään joutuu runttaamaan niin että sangat natisee. Keskimmäinen on kyllä siisti mutta onko liian Bane/Lecter-tyylinen tolla leukasuojalla :D

Suositut

Back
Ylös Bottom